بهترین ها

بهترین تلویزیون بازار و دنیا سال 2024 + تلویزیون چی بخرم؟

بهترین برند تلویزیون بازار و دنیا چیست؟ بهترین تلویزیون بازار  چیست؟ اگر تا حالا این سؤالات رو از خودتان پرسیده اید، بهتر است با ما همراه باشید ما در اینجا به معرفی و مقایسه تلویزیون های ایرانی و خارجی موجود در بازار میپردازیم و به شما در خرید بهترین تلویزیون بازار کمک میکنیم

 امروزه یکی از تفریحات داخل خانه برای اکثر افراد تلویزیون است. شبکه های بیشماری وجود دارند که برای سرگرم کردن مخاطبین باهم رقابت میکنند و هر یک سعی دارد بهترین برنامه را ارائه دهد.

تصور زندگی بدون وجود تلویزیون تقریباً نا ممکن است زیرا تماشای تلویزیون یکی از پرطرفدارترین تفریحات در منزل میباشد. شبکه های تلویزیونی برای جذب مخاطب هموراه برنامه های مختلف تولید میکنند. علاوه بر کیفیت محتوای تولید شده در شبکه ها، کیفیت تلویزیونی که آن برنامه ها را با آن میبینیم بسیار مهم است.

با توجه به اهمیت تلویزیون در زندگی مردم، شرکتهای مختلف در دنیا اقدام به ساخت بهترین تلویزیون دنیا در مدلها و اندازههای مختلف کرده اند. در کنار برندهای با کیفیت خارجی مانند، سامسونگ، سونی، ال جی و. . در ایران نیز انواع مختلفی از بهترین مدل تلویزیون بسیار با کیفیت توسط شرکتهای صنام، ایکس ویژن، اسنوا و. . تولید شده است.

اگر اهل گیم هستید حتما به دنبال بهترین بازی ها میگردید. مقاله لیست بازی های ps5 بهترینها را به شما معرفی میکند.

بنابراین درکناراین غول های بازار تلویزیون نباید از بهترین برند تلویزیون ایرانی غافل شویم. در ایران شرکتها و برندهای معتبر تلویزیون ایرانی وجود دارند که تولیدات قابل قبولی دارند و با استفاده از تبلیغات سعی کرده اند جایگاه خوبی در بین مردم کسب کنند. شما میتوانید با یک جست وجوی مختصر به با بهترین مارک تلویزیون  آشنا شوید و در مورد امکانات آن اطلاعات کسب کنید.

حتی با مراجعه به فروشگاه ها یا نمایندگی های مجاز فروش میتوانید از نزدیک با کیفیت تصویر و صدای بهترین تلویزیون بازار و امکاناتی که از یک تلویزیون ایرانی خوب انتظار دارید آشنا شوید. حتی اگر قصد خرید آنلاین بهترین تلویزیون های بازار ایران را نیز دارید، ما تنوع خوبی از بهترین تلویزیون بازار ایرانی، اسم تلویزیون های جدید و قیمت تلویزیون ایرانی مناسب با هر بودجه ای به شما ارائه خواهیم کرد و کمک میکنیم که انتخاب خوبی از یک کالای وطنی داشته باشید.

ایران بیش از پنجاه سال است که در زمینه تولیدات لوازم خانگی از قبیل یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی وفعالیت میکند. البته اگر نیاز دارید تفاوت تلویزیون ها و امکانات و ویژگی های آن ها را بیشتر بشناسید حتماً از مقاله راهنمای خرید تلویزیون نیز دیدن کنید. 

علاوه بر تولید محصولات داخلی، بسیاری از لوازم خانگی و یا تلویزیونهایی که در بازارهای داخلی تحت برند و نام خارجی به مشتریان عرضه میشوند درواقع در داخل کشور مونتاژ میشوند و میتوان گفت به نوعی آنها نیز داخلی هستند. یک تلویزیون ایرانی خوب علاوه بر اینکه سلایق مشتریان خود را در نظر میگیرد ازنظر هزینه نیز برای مردم مقرون به صرفه تر از همتایان خارجی است.

قیمت تلویزیون ایرانی در مقایسه با با کیفیت ترین تلویزیون جهان بسیار مناسب است و حتی اقشار کم در آمد جامعه نیز توانایی خرید آن را دارند . در این مقاله به منظور آشنایی کلی برای راهنمای خرید تلویزیون، پنج برندی که بهترین تلویزیون ایرانی را تولید میکنند در کنار بهترین مارک تلویزیون خارجی وبهترین تلویزیون جهان به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید مقایسه و انتخاب راحتتر و بهتری نسبت به شرایط خود داشته باشید.

تلویزیون چی بخرم ؟

چه تلویزیونی بخریم ؟ این یکی از سؤالاتی که اغلب ما به هنگام خرید تلویزیون یا از خود و یا از کسانی که اطرافمان هستند، میپرسیم. از آنجایی که قیمت این دستگاه پایین نیست، به همین دلیل نیاز است در مورد مشخصات فنی دستگاههای متفاوت اطلاعاتی داشته باشیم.

در ادامه این متن  بهترین تلویزیون بازار ایران و قیمت آن را معرفی کرده و  در مورد مشخصات فنی برخی مدلهایی که محبوبیت زیادی دارند صحبت خواهیم کرد.

معرفی بهترین برند های تلویزیون ایرانی

 تلویزیون ایرانی ایکس ویژن 

شرکت مادیران در سال ۱۳۴۳ تحت عنوان شرکت امیری و شرکا توسط محمود امیری تأسیس شد. این شرکت به تولید انواع ماشینهای اداری، مانیتور، دستگاه فکس وپرداخت و در سال ۱۳۸۵ با تولید اولین تلویزیون ایرانی ایکس ویژن به دنیای صوتی و تصویری وارد شد. تلویزیون ایکس ویژن در ابعاد مختلف از کوچک تا بزرگ به صورت ال ای دی و ال سی دی در اختیار مشتریان قرار میگیرد. تلویزیون ایکس ویژن با قیمتی مناسب نیازهای مصرف کننده را به راحتی جوابگو خواهد بود.

اگر در حال تکمیل خرید وسایل خانه هستید، در مقاله  بهترین یخچال فریزر مطالبی جمع آوری شده است که میتواند مفید باشد.

برای انتخاب تلویزیون موردنظرتان میتوانید از مدلهای مختلف این برند هم به صورت مجازی و هم حضوری دیدن فرمایید. یکی از مدلهایی موجود در بازار که از نظر فنی مشخصات خوبی دارد و از جمله تولیدات شرکت ایکس ویژن به شمار میرود، مدل ۵۰XKU575 است. این مدل، به دلیل مشخصات فنی بالایی که دارد توانسته رضایت بسیاری از کاربران و خریداران را به خود جلب کند.

در واقع کسانی که به دنبال خرید یک مدل حرفه ای و عالی از بهترین تلویزیون موجود در بازار هستند تا بتوانند در کنار اعضای خانواده ساعاتی را همراه با شادی سپری کنند، سعی میکنند برای خرید این مدل اقدام نمایند. این مدل ۵۰ اینچی و تکنولوژی صفحه آن، ال ای دی و نوع صفحه نیز تخت است. تصاویر در این مدل با کیفیت Ultra HD-4K پخش شده و رزولوشن آن نیز ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ میباشد.

این مدل به تکنولوژی HDR نیز مجهز شده و به شما امکان میدهد تا تصاویری با کیفیت و زیبا مشاهده کنید. موضوع دیگری که باید در مورد تلویزیون ایکس ویژن مدل ۵۰XKU575 بدانید مربوط به سیستم صوتی میباشد. استاندارد صوتی این مدل dolby digital و توان خروجی کلی این دستگاه ۲۰ وات است. قدرت این سیستم صوتی آنقدر هست که بتوانید به راحتی تمامی صداها را در هر فاصله ای که هستید بشنوید.

علاوه بر تمام امکاناتی که در این مدل وجود دارد، رابط هوشمند و پردازنده دو هستهای که در این مدل قرار گرفته نیز، باعث شده بتوان مدل ۵۰XKU575 را یکی از بهترین های شرکت ایکس ویژن نامید. گیرنده دیجیتال نیز در این مدل وجود دارد و نیازی نیست برای دریافت سیگنال شبکه هایی که به صورت دیجیتال پخش میشوند برای خرید گیرنده دیجیتال اقدام کنید.

اگر به تلویزیون هوشمند نیاز دارید و نمی‌دانید چه تفاوتی با تلویزیون معمولی دارد، مقاله فرق تلویزیون اسمارت با معمولی به شما کمک می‌کند با این تلویزیون آشنا شوید.

  • تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۴۳XT745

یکی از مدل هایی که میتوان آن را بهترین تلویزیون بازار (بهترین ال ای دی بازار) در حال حاضر دانست، تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۴۳XT745 است. ویژگیهای زیادی در این مدل وجود دارد که باعث شده آن را جزء یکی از بهترین ها بدانیم. از جمله این مشخصات میتوانیم به ۴۳ اینچی بودن آن، صفحه نمایش تخت و تکنولوژی صفحه که از نوع ال ای دی است، اشاره کرد. این تلویزیون از جمله تلویزیونهای مناسب در بازار ایران است که در اکثر فروشگاهها موجود است. شما نیز میتوانید با خرید این مدل واستفاده از آن لذت ببرید.

رزولوشن تصاویر نشان داده شده در این مدل، ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ بوده و کیفیت تصویر نیز فول اچ دی میباشد. به همین دو دلیل میتوان تصاویری واضح و شفاف از طریق این تلویزیون مشاهده کرد. سیستم صوتی آن دو کاناله است و دو عدد بلندگو نیز برای پخش صدا در محیط در آن تعبیه شده است.

توان هر بلندگو به صورت جداگانه ۱۰وات است و شما به این واسطه میتوانید صدای پخش شده از آن را به راحتی بشنوید. سیستم صوتی در تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۴۳XT745 بسیار قدرتمند است و به خوبی میتواند رضایت شما را به دست آورد. در ضمن، این مدل قادر است ۱۶٫۷ میلیون رنگ را به صورت طبیعی به نمایش بگذارد و این نیز از دیگر شگفتی هایی است که در این مدل میتوان شاهد بود.

اگرقصد خرید سشوار دارید، مقاله مارک خوب سشوار به شما برای انتخاب بهتر کمک می‌کند.

  • تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل ۵۵XTU745

یکی از محصولات با کیفیت شرکت ایکس ویژن، مدل ۵۵XTU745 میباشد، این تلویزیون ۵۵ اینچ با کیفیت تصویر ۴K تصاویر را با وضوح فوق العاده بالایی برای شما نمایش میدهد.

مشخصات تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل ۵۵XTU745:

نوع صفحه نمایش: LED

نوع پنل: IPS

سایز (اینچ): ۵۵

کیفیت تصویر: ۴K

طراحی: تخت

رفرش ریت (هرتز): ۶۰

زاویه دید: ۱۸۰ درجه

قدرت خروجی صدا (وات): ۳۰

رزولوشن (پیکسل): ۲۱۶۰*۳۸۴۰

سیستم عامل: اندروید

ابعاد (بدون پایه): ۹/۷۲*۷۴۵*۱۲۳۲ میلیمتر

وزن (بدون پایه): ۷/۱۳ کیلوگرم

سایر مشخصات: سیسـتم صوتی قدرتمند، مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه ۶، ارای حافظه داخلی ۸ گیگابایت، شتیبانی از فرمتهای ویدیویی و صوتی مختلف،

قیمت: حدود ۱۸ میلیون تومان

ازدیگرتلویزون های خوب این برند میتوان به تلویزیون ایکس ویژن مدل ۵۵XTU835 با قیمت ۲۹ میلیون تومان اشاره کرد.

برای خرید جهیزیه به لوازم برقی خیلی اهمیت داده می شود به این دلیل که یک وسیله برقی خوب سالهای سال کار می کند. به همین دلیل ما در مقاله  بهترین مارک یخچال دوقلو به شما برای انتخاب یخچال مناسب کمک می‌کنیم.

تلویزیون ایرانی صنام 

شرکت صنام الکترونیک کار تولید تلویزیون صنام را (تلویزیون رنگی) از سال ۱۳۷۲ آغاز کرد. این شرکت در ادامه فعالیتهای خود دست به تولیدات مختلفی در سایر زمینه لوازم خانگی زد. تلویزیون ایرانی صنام یکی از بهترین تلویزیون در بازار ایران است که در سایزها و امکانات متفاوت مشتریان خاص خود در بازار تلویزیون ایرانی را دارد و به صورت حضوری و آنلاین به فروش میرسد.

تلویزیون ایرانی پارس 

شرکت پارس از سال ۱۳۵۴ به صورت شرکت سهامی خاص شروع به فعالیت کرد و پس از گذشته تقریباً دو دهه به سهامی عام تبدیل شد. تولیدات اصلی این شرکت لوازم خانگی به ویژه یخچال و فریزر بوده اما پس از مدتی با افزایش تقاضا در بازار شاهد ظهور تلویزیون ایرانی پارس در بین سایر رقبای داخلی نیز بودیم.

تلویزیون پارس باکیفیت تصویر فول اچ دی و نمایش بیش از ۱۶ میلیون رنگ عضوی از خانواده تلویزیون دیجیتال و هوشمند داخلی شده است. شرکت پارس این محصول را با توجه به امکاناتی که ارائه میدهد در قیمتهای مختلفی تهیه کرده که می‌توانید بهترین تلویزیون بازار در برند پارس را در ادامه ببینید.

  •  تلویزیون پارس مدل PJ43FN1

شرکت پارس اقدام به تولید تلویزیونهایی کرده که از نظر کیفیتی در سطح قابل قبولی میباشند. یکی از بهترین تلویزیون های این شرکت مدل PJ43FN1 مییاشد که در زیر برخی از ویژگیهای این تلویزیون را مورد بررسی قرار میدهیم.

مشخصات تلویزیون پارس مدل PJ43FN1

نوع صفحه نمایش: LED

نوع پنل: IPS

سایز (اینچ): ۴۳

کیفیت تصویر: Full HD

طراحی: تخت

رفرش ریت (هرتز): –

زاویه دید: ۱۸۰ درجه

قدرت خروجی صدا (وات): ۲۰

رزولوشن (پیکسل): ۱۰۸۰*۱۹۲۰

سیستم عامل: –

ابعاد (بدون پایه): ۶۷*۵۶۲*۹۶۸ میلیمتر

وزن (بدون پایه): ۶ کیلوگرم

سایر مشخصات: خروجی صدای کواکسیال، دارای ورودی تصویر کامپیوتر، دارای اتصال به گوشی همراه MHL و دارای قفل کودک

قیمت: در حال حاضر ناموجود

تلویزیون ایرانی شهاب 

شرکت کارخانه جات شهاب از اولین کارخانه های تولید تلویزیون ایرانی بود که در سال ۱۳۴۳ تأسیس شد. تلویزیون ایرانی شهاب با بیش از ۶ دهه سابقه یکی از تولید کننده های بهترین تلویزیون بازار در انواع آل ای دی، آل سی دی واست. تلویزیون شهاب با بهبود تولیدات و در نظر گرفتن سلایق روز مشتری سعی دارد، تولیدات خود را به حدی برساند که به اولین برند تلویزیون دیجیتال و هوشمند در کشور تبدیل شود.

  •  تلویزیون هوشمند منحنی شهاب مدل SHV90UCT-55

 تلویزیون هوشمند شهاب مدل SHV90UCT-55 یکی از محصولات با دوام و با کیفیت این شرکت میباشد. این تلویزیون منحنی با کیفیت ۴K و زاویه دید ۱۷۸ درجه یک انتخاب خوب برای خانه میباشد.

مشخصات تلویزیون هوشمند منحنی شهاب مدل SHV90UCT-55

نوع صفحه نمایش: LED

نوع پنل: IPS

سایز (اینچ): ۴۳

کیفیت تصویر: ۴K

طراحی: تخت

رفرش ریت (هرتز): –

زاویه دید: ۱۸۰ درجه

قدرت خروجی صدا (وات): ۱۶

رزولوشن (پیکسل): ۲۱۶۰*۳۸۴۰

سیستم عامل: اندروید

ابعاد (بدون پایه): ۱۲۱*۷۲۱*۱۲۴۴ میلیمتر

وزن (بدون پایه): ۶ کیلوگرم

سایر مشخصات: خروجی صدای کواکسیال، دارای ورودی تصویر کامپیوتر، برخورداری از شبکه بیسیم وای فای، حافظه داخلی ۸ گیگابایتی،

قیمت : در حال حاضر نا موجود

از دیگر مدلهای پرطرفدار این برند میتوان به تلویزیون شهاب مدل SH401NFL، تلویزیون هوشمند شهاب مدل ۵۰SH102U1 و تلویزیون شهاب مدل ۷۵SH102U1 اشاره کرد.

تلویزیون ایرانی اسنوا 

اسنوا از آن برندهای ایرانی است که چند سالی میشود به لطف تبلیغات وسیع تلویزیونی توانسته خود را به مردم بشناساند. اکثریت مردم ایران برند اسنوا را به عنوان تولیدکننده لوازم خانگی به خوبی میشناسند. این شرکت از سال ۱۳۸۴ شروع به فعالیت کرد و میتوان گفت تلویزیون اسنوا نسبت به سایر برندهای ایرانی سن کمتری دارد. تلویزیون ایرانی اسنوا در مدت کمی توانست نگاهها را به خود جذب کند و با تولیدات متنوع و به روز دست به تولیدات هوشمند و دیجیتال زد.

تلویزیون اسنوا و سایر تلویزیونهای ایرانی را میتوان از طریق نمایندگیهای فروش تهیه کرد و پیش از خرید حتماً تمام ویژگی آنها را بررسی کرده و باهم مقایسه کنید. در انتها این نکته را همیشه در نظر داشته باشید برای انتخاب بهترین تلویزیون بازار میبایست متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید بهترین انتخاب را با توجه به شرایط خود داشته باشید.

 برای آشنایی بیشتر با این برند مقاله برند اسنوا را مطالعه کنید.

  • تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA620U

شرکت اسنوا با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا درساخت تلویزیون های خود توانسته است نظربسیاری رابه خود جلب کند. یکی از بهترین تلویزیون بازار در این برند، تلویزیون هوشمند مدل SSD-55SA620U میباشد که در زیر به بررسی این مدل میپردازیم.

مشخصات تلویزیون هوشمند اسنوا مدل SSD-55SA620U

نوع صفحه نمایش: LED

نوع پنل: IPS

سایز (اینچ): ۵۵

کیفیت تصویر: ۴K

طراحی: تخت

رفرش ریت (هرتز): ۶۰

زاویه دید: ۱۸۰ درجه

قدرت خروجی صدا (وات): ۳۰

رزولوشن (پیکسل): ۸٫۳ میلیون پیسکل

سیستم عامل: اندروید

ابعاد (بدون پایه): ۷۳*۷۱۳*۱۲۳۴ میلیمتر

وزن (بدون پایه): ۱۲ کیلوگرم

سایر مشخصات: پشتیبانی از خروجی صدا (ARC)، برخورداری از شبکه بیسیم وای فای، قابلیت ضبط تصاویر در حافظه خارجی، تصال به گوشی همراه،

قیمت: حدود ۲۰ میلیون

 از دیگر تلویزون های خوب این برند میتوان به تلویزیون اسنوا مدل SLD-50SA1260U (با قیمت ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان)، مدل SSD-55SA620ULK و  مدل SLD-43SA1270T  اشاره کرد.

بهترین مارک تلویزیون خارجی بازار

سونی، سامسونگ و ال جی از بهترین برند تلویزیون در جهان هستند. این سه برند در تولید بهترین مارک تلویزیون ال ای دی همواره پیشگام بوده اند و در ایران نیز بسیار پرطرفدار هستند. در زیر به معرفی چند مدل از بهترین تلویزیون های این برندها میپردازیم.

تلویزیونهای سونی 

شاید سونی را بتوان برند تولیدکننده بهترین تلویزیون بازار دانست. تلویزیونهای این کمپانی با کیفیت تصویر HD، FULL HD و ۴K در بازار موجود میباشند و معمولاً کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دو رقیب خود دارند. پنلهای به کار رفته در تلویزیونهای سونی بیشتر از نوع IPS، OLED و VA میباشند.

از قابلیتهای مهم این تلویزیون میتوان به پورت های متنوع ورودی و خروجی آن اشاره کرد. تعداد این پورت ها معمولاً بیشتر از سایر برندهای موجود در بازار است. از جمله معایب تلویزیونهای سونی میتوان به قیمت بالا و طراحی ساده تر آنها نسبت به سامسونگ و ال جی اشاره کرد.

  • تلویزیون سونی ۶۵X95J:

این تلویزیون با مدل X9500J و X950J نیز در بازار شناخته میشود. تلویزیون X95J در واقع بهترین تلویزیون بعد از سری مستر سونی میباشد و کیفیت تصویر فوقالعاده ای دارد و با مدل XR-65X95J در کشور موجود میباشد.

مشخصات تلویزیون سونی ۶۵X95J:

نوع صفحه نمایش: LED

نوع پنل: VA

سایز (اینچ): ۶۵

کیفیت تصویر: ۴K

طراحی: تخت

رفرش ریت (هرتز): ۱۲۰

زاویه دید: ۱۰۰ درجه

قدرت خروجی صدا (وات): ۵۰

رزولوشن (پیکسل): ۲۱۶۰*۳۸۴۰

سیستم عامل: اندروید

ابعاد (بدون پایه): ۶۶*۸۴۸*۱۴۴۳ میلیمتر

وزن (بدون پایه): ۵/۲۷ کیلوگرم

سایر مشخصات: نسخه اندروید ۱۰، قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث، دستیار صوتی، گیرنده دیجیتال داخلی، اجرای فرمتهای صوتی و تصویری مختلف، دارای کروم کست داخلی (Chromecast Built-in)، قابلیت Acoustic Center Sync برای اتصال به ساندبار و سینمای خانگی سونی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و. .

قیمت: حدود ۸۸ میلیون

 

تلویزیون سامسونگ 

تلویزیون های این کمپانی نیز با کیفیت تصویر HD، FULL HD و ۴K در بازار موجود میباشند. پنلهای به کار رفته در تلویزیون های سامسونگ از نوع AV و OLED میباشند. یکی از نقطه ضعفهای بزرگ تلویزیونهای سامسونگ زاویه دید کم آنها میباشد. قیمت تلویزیونهای سامسونگ به طور معمول ازتلویزیون های سونی کمتر و از تلویزیون های ال جی بیشتر میباشد اما تلویزیون هایی که به عنوان پرچم دار در این برند معرفی میشوند، قیمت بالاتری نسبت به دو برند دیگر دارد.

  • تلویزیون سامسونگ ۶۵Q80A

این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون بازار در برند سامسونگ برای تماشای فیلم و بازی میباشد. این تلویزیون با مدل کامل QA65Q80AAUXZN نیز در بازار شناخته میشود.

مشخصات تلویزیون سامسونگ ۶۵Q80A:

نوع صفحه نمایش: QLED

نوع پنل: ADS

سایز (اینچ): ۶۵

کیفیت تصویر: ۴K

طراحی: تخت

رفرش ریت (هرتز): ۱۲۰

زاویه دید: ۷۶ درجه

قدرت خروجی صدا (وات): ۶۰

رزولوشن (پیکسل): ۲۱۶۰*۳۸۴۰

سیستم عامل: Tizen

ابعاد (بدون پایه): ۷/۵۴*۸۲۹*۱۴۴۶ میلیمتر

وزن (بدون پایه): ۱/۲۴ کیلوگرم

سایر مشخصات: نسخه سیستم عامل ۶ تایزن، گیرنده دیجیتال داخلی، اجرای فرمتهای صوتی و تصویری مختلف، قابلیت +Ambient Mode برای استفاده از تلویزیون به عنوان قاب عکس یا اثر هنری، پشتیبانی از اینترنت اشیاء برای مدیریت و کنترل لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند، دارای سنسور تشخیص نور، پشتیبانی از دوربین ۳۶۰ درجه و. .

قیمت: حدود ۵۵ میلیون تومان

  • تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۶۵AU8000

یکی دیگر از بهترین تلویزیون بازار خارجی که توسط یک برند مطرح تولید شده، تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل ۶۵AU8000 است. همانطوری که میدانید سامسونگ یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان وسایل برقی در دنیاست و محصولات آن توانسته تا به امروز رضایت افراد بسیاری را در سراسر دنیا به دست آورد. تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل۶۵AU8000 یک تلویزیون ۶۵ اینچی است و به عنوان یک تلویزیون هوشمند از آن یاد میکنند.

این مدل به سیستم عامل Tizon مجهز بوده و قادر است تصاویر را با کیفیت اولترا اچ دی، فور کی به نمایش گذارد. نوع صفحه نمایش تخت بوده و تکنولوژی تصاویر نیز LED میباشد. کسانی که بخواهند از طریق این مدل به اینترنت متصل شوند از این نظر هیچ مشکلی ندارند؛ زیرا تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل۶۵AU8000 قدرت و توانایی اتصال بیسیم به اینترنت را داشته و شما از این طریق میتوانید به روشی کاملاً متفاوت و در یک قاب بزرگتر در موتورهای جستجو گشت وگذار کنید و از این فرصت جذاب و دوست داشتنی نهایت استفاده را ببرید.

دو عدد باند برای پخش صدا در این مدل نظر گرفته شده که توان خروجی هر یک از آنها نیز ۱۰ وات میباشد. عرض این دستگاه ۱۴۵ و ارتفاع آن نیز با پایه حدود ۸۷ سانتیمتر و بدون پایه نیز ۸۳ میباشد.

از جمله اقلامی که به همراه تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل۶۵AU8000 ارائه میشود باید به ریموت، کابل برق، راهنمای نصب و یک دفترچه راهنما اشاره کرد. خوب است بدانید که ریموت کنترل این دستگاه از برنامه smart things نیز پشتیبانی کرده و شما میتوانید به کمک آن لوازم برقی هوشمند را به کمک تلفن همراه خود کنترل کنید و از طرف دیگر تکنولوژی های متفاوتی که در این مدل به کار گرفته شده که آن را در برابر حوادثی مانند رعد و برق، رطوبت و نوسانهای برقی و غیره مقاوم کرده است.

 تلویزیون ال ای دی دوو

یکی از بهترین تلویزیون بازار در برند تلویزیون خارجی و از دیگر شگفتی هایی که میتوان در عرصه تلویزیون و پخش تصاویر و فیلم نام برد، تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-43K5700 است. این مدل توسط شرکت دوو تولید و بازار وارد میگردد. سایز آن ۴۳ اینچ بوده و به دلیل مشخصات فنی خوبی که دارد، محبوبیت زیادی بین دوستداران تماشای فیلم در تلویزیون به دست آورده است.

نوع صفحه در این مدل تخت بوده و تکنولوژی به کار برده شده در صفحه نیز از نوع ال ای دی است. به همین دلیل مصرف برق پایینی دارد و این میتواند خبر خوبی برای تمام کسانی باشد که دوست دارند ساعات زیادی از روز را در مقابل این جعبه جادویی قرار گرفته و به تماشای فیلم و یا سریال مورد علاقه خود بپردازند.

تصاویر توسط این مدل با کیفیت فول اچ دی پخش میگردد و رزولوشن آن نیز ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ است. این مدل به قابلیت HDR مجهز شده و کیفیت صدای خوبی نیز دارد. سیستم صوتی در تلویزیون ال ای دی دوو مدل DSL-43K5700 دو کاناله است و توان هر بلندگو نیز ۱۰ وات میباشد.

 از دیگر امکاناتی که باعث شده بسیاری از کاربران تمایل زیادی برای خرید این مدل از خود نشان دهند مجهز شدن به رابط هوشمند از نوع اندروید، تعبیه کردن یک پردازنده ۴ هسته ای در آن، مرورگر اینترنت و گیرنده دیجیتال است. مرورگر اینترنت نیز در این مدل قرار داده شده و به همین واسطه و در ابعادی بزرگ و جذاب میتوانید در موتورهای جستجوی مشغول سرچ شوید.

برای شناخت بیشترپاناسونیک که در ایران طرفداران زیادی نیز دارد، مقاله معرفی برند پاناسونیک  به شما کمک شایانی می کند.

  • تلویزیون دوو مدل DSL-65K5700U

تلویزیون هوشمند دوو مدل DSL-65K5700U نیز یکی دیگر از بهترین تلویزیون های این شرکت میباشد.

مشخصات تلویزیون هوشمند دوو مدل DSL-65K5700U:

نوع صفحه نمایش: LED

نوع پنل: IPS

سایز (اینچ): ۶۵

کیفیت تصویر: ۴K

طراحی: تخت

رفرش ریت (هرتز): تکنولوژی HDR۱۰ قابلیت انطباق ۴۰۰ هرتز

زاویه دید: ۱۷۸ درجه

قدرت خروجی صدا (وات): ۳۰

رزولوشن (پیکسل): ۲۱۶۰*۳۸۴۰

سیستم عامل: اندروید ۹

ابعاد (بدون پایه): ۷۳*۸۳۵*۱۴۴۶ میلیمتر

وزن (بدون پایه): ۴/۱۶ کیلوگرم

سایر مشخصات: خروجی صدای دیحیتال اپتیکال، مجهز به سیستم عامل اندروید، ارای حافظه داخلی ۸ گیگابایت، شتیبانی از فرمتهای ویدیویی و صوتی مختلف، قابلیت خاموش شدن خودکار

قیمت: حدود ۳۲ میلیون

از دیگر مدلهای معروف این شرکت میتوان به تلویزیون دوو مدل DSL-55K5700U (با قیمت ۲۱ میلیون و ۷۰۰) و تلویزیون هوشمند مدل DSL-43K5750 (با قیمت ۱۲ میلیون ۸۰۰ هزار تومان) اشاره کرد.

اگر می خواهید با تلویزیون ایرانی جی پلاس آشنا شوید حتما مقاله  تلویزیون جی پلاس را بخوانید.

 تلویزیون ال جی

تلویزیونهای این کمپانی همانند دو رقیب خود با کیفیت HD، FULL HD و ۴K ارائه میشوند و پنلهایی که در نمایشگر این تلویزیونها استفاده میشود از نوع OLED و IPS میباشد که کیفیت تولید تصویر درهر دو پنل بالا میباشد. زاویه دید در تلویزیونهای ال جی بهتر از دو برند دیگر است و شما در هرجایی که بنشینید میتوانید تصاویر با کیفیتی از تلویزیون خود ببینید. قیمت تلویزیونهای ال جی کمتر از دو برند دیگر میباشد اما در مقابل کیفیت ساخت و تصویر پایینتری نیز دارند.

  • تلویزیون ال جی ۶۵UP7550:

تلویزیون ال جی UP7550 سایز ۶۵ اینچ که با نام کامل ۶۵UP7550PVG نیز در بازار شناخته میشود، یک تلویزون معمولی و خوب برای دیدن فیلم به شمار میرود.

مشخصات تلویزیون ال جی ۶۵UP7550:

نوع صفحه نمایش: LED

نوع پنل: IPS

سایز (اینچ): ۶۵

کیفیت تصویر: ۴K

طراحی: تخت

رفرش ریت (هرتز): ۶۰

زاویه دید: –

قدرت خروجی صدا (وات): ۲۰

رزولوشن (پیکسل): ۲۱۶۰*۳۸۴۰

سیستم عامل: WebOS

ابعاد (بدون پایه): ۸۸*۸۵۰*۱۴۶۳ میلیمتر

وزن (بدون پایه): ۳/۲۱ کیلوگرم

سایر مشخصات: قابلیت نمایش محتوای ۳۶۰ درجه، تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping برای بهبود کیفیت محتوای HDR، تکنولوژی DLNA برای به اشتراکگذاری محتوا از موبایل به تلویزیون در شبکه داخلی، قابلیت LG Voice Search برای جستجوی صوتی (نیاز به ریموت کنترل جادویی ال جی است) و. .

قیمت: حدود ۳۵ میلیون تومان

  • تلویزیون ال ای دی ال جی مدل ۵۵NANO80

از دیگر شگفتی هایی که میتوان در حوزه تلویزیون مشاهده کرد، تلویزیون  ال ای دی ال جی مدل ۵۵NANO80 است. این مدل که توسط شرکت ال جی تولید و در بازار موجود شده، به مشخصات فنی خوبی مجهز شده که از آن جمله میتوانیم به نوع صفحه نمایش آن اشاره کنیم. نوع صفحه نمایش در این مدل از نوع تخت است و تکنولوژی تصویر نیز از نوع اولترا اچ دی است. این مدل ۵۵ اینچی است و سیستم عاملی که در آن به کار برده شده است از نوع web os میباشد.

کیفیت تصاویر پخش شده اولترا اچ دی فور کی میباشد و خوب است بدانید که این دستگاه به رابط هوشمند نیز مجهز شده است. خروجی صدای دیجیتال این مدل از نوع دالبی است و قابلیت اتصال به اینترنت بیسیم نیز دارد. در صورتی که اینترنت محل زندگی شما پرسرعت باشد، میتوانید به جای سرچ کردن در دستگاه های کوچکی مانند موبایل، به کمک این مدل در گوگل سرچ کرده و یک محیط جالب وجذاب را تجربه کنید.

دو عدد درگاه یو اس بی در این مدل به چشم میخورد و نوع سیستم صوتی نیز دو کاناله میباشد. توان خروجی هر بلندگو در این مدل ۱۰ وات است و به صورت کلی توان خروجی نیز ۲۰ وات عنوان شده است. عرض این مدل ۱۲۳ و ارتفاع آن نیز بدون پایه ۷۱ سانتیمتر میباشد. از جمله اقلامی که همراه با این مدل ارائه میگردد، میتوانیم به ریموت کنترل، کابل برق دستگاه، دفترچه راهنما و همین طور کابل اتصال تصویر نیز اشاره کنیم.

اگر میخواهید برخی سایت هایی که از آنها به عنوان سایت های مخرب یاد میکنند را مسدود کنید میتوانید از قابلیت Block access to harmful site که در این مدل نیز به کار گرفته شده است، نهایت استفاده را ببرید. با کمک قابلیت sound share این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید تمامی آهنگهای ذخیره شده در داخل گوشیتان را بشنوید. با روشن کردن بلوتوث و اتصال موبایل به این مدل میتوانید موسیقی گوش کنید.

بهترین تلویزیون بازار از نظر قیمت چیه؟

برندها و کمپانی های زیادی در سراسر دنیا مشغول تولید تلویزیون هستند. گاهی تولیدکنندگان این جعبه جادویی آنقدر شگفتی می آفرینند که آدمی دچار یک سردرگمی ناشناخته میشود و نمیداند برای خرید کدام یک از آنها باید اقدام کند. از جمله برندهای فعال در ارائه تلویزیون، میتوان به سامسونگ، فیلیپس، سونی، پاناسونیک و ال جی اشاره کرد. این برندها در سراسر دنیا معروف بوده و محصولاتشان قادرند رضایت کاربر را به خوبی جلب کنند.

اما مسأله ای که برای اغلب ما اهمیت دارد این مسأله است که بهترین برند تلویزیون ازنظر قیمت چیه؟ ال جی، یکی از برندهایی است که هم میتواند محصولی با کیفیت تولید کرده و در اختیار متقاضی قرار دهد و هم قادر است محصول ارائه شده را با قیمتی مناسب به فروش برساند. شاید کمتر برندی را بتوان پیدا کرده که سعی کرده این دو فاکتور مهم را در تولیدات خود لحاظ کند.

البته با استقبال خوبی که مردم در سراسر جهان از این برند به عمل آورده اند مشخص شده که ال جی توانسته با ادغام کیفیت و قیمت مناسب، خود را به یک رقیب جدی برای برخی برندهای مطرح این حوزه تبدیل کند.

نکته دیگری که خوب است در مورد آن بدانید این است که بهترین برند از نظر قیمت، به مقدار زیادی توسط خود شما تعیین میشود. هر چقدر که بودجه تان برای این دستگاه بیشتر باشد میتوانید برای خرید بروزترین و جدیدترین مدلها اقدام کنید. البته اگر با محدودیت هزینه مواجهید، همان طوری که اشاره کردیم ال جی میتواند گزینه خوبی برای شما به شمار رود. زیرا هم کیفیت خوبی دارد و هم با قیمتی مناسب در حال ارائه است.

جمع بندی

یکی از تفریحات ارزان و لذت بخش دیدن فیلم در کنار خانواده است و داشتن یک تلویزیون خوب میتواند این لذت را چند برابر کند. اکنون که با بهترین برند تلویزیون خارجی و ایرانی آشنا شده اید می‌توانید نسبت به خرید تلویزیون متناسب با سلیقه خود اقدام فرمائید

یکی از مهمترین فاکتورها که خریداران به آن توجه ویژه ای دارند، قیمت محصولات است. شما نیز میتوانید با مقایسه مدلهای مختلف از نظر کیفیت و قیمت، در فروشگاههای آنلاین یکی از مدلهای دلخواه خود را تهیه نمایید.

 سؤالات متداول :

۱-  بهترین برند  تلویزیون ایرانی کدام است؟

تلویزیون ایرانی ایکس ویژنتلویزیون ایرانی صنامتلویزیون ایرانی پارستلویزیون ایرانی شهابتلویزیون ایرانی اسنوا

۲ – بهترین تلویزیون بازار از نظر قیمت چیه؟

بهترین برند از نظر قیمت، به مقدار زیادی توسط خود شما تعیین میشود. هر چقدر که بودجه تان برای این دستگاه بیشتر باشد میتوانید برای خرید بروزترین و جدیدترین مدلها اقدام کنید. اما در کل ال جی یکی از برندهایی است که قیمت پایینتر و کیفیت خوبی دارد.

نوشته های اخیر

بهترین تشک طبی + 11 مدل پرطرفدار ایرانی و خارجی

هر انسان به طور معمول نزدیک به یک سوم عمر خود را در خواب سپری…

2 ماه پیش

تلویزیون هوشمند چیست + تفاوت تلویزیون اسمارت با معمولی

یکی از متداول ترین کالاهای دیجیتال تلویزیون می باشد. این صفحه جادویی از همان ابتدای…

2 ماه پیش

بهترین مارک کولر آبی چیست + 6 مدل مارک کولر آبی 1403

هر چقدر که به فصل تابستان و گرما نزدیک‌ تر می‌شوید، دغدغه داشتن یک سیستم…

2 ماه پیش

معرفی برند ال جی – LG Brand

آن هایی که اهل دنیای دیجیتال و تازه های این جهان جذاب الکترونیکی هستند خوب…

2 ماه پیش

ظروفی که هرگز نباید در ماشین ظرفشویی قرار دهید + 18 ظروف ممنوعه در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های اتوماتیک دستگاههای کاربردی در آشپزخانه هستند، اما آیا همه ظروف را میتوان…

2 ماه پیش

راهنمای خرید قهوه ساز + بهترین قهوه ساز در بازار 2024

در مقاله راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی بهترین قهوه ساز سعی داریم که شما…

2 ماه پیش