بهترین ها

بهترین یخچال فریزر های ایرانی و خارجی برای خرید در سال 1400

هومیاتو در مقاله معرفی بهترین یخچال فریزر های ایرانی خوب لیستی از بهترین یخچال فریزر های موجود در بازار ایران را معرفی می کند. شاید در نگاه اول این گونه به نظر برسد یخچال فریزر وسیله ای است که در گوشه ای از آشپزخانه ایستاده و مواد غذایی را خنک نگاه می دارد درصورتی که یک یخچال فریزر مناسب با سایز و کار آیی قابل قبول می تواند بسیاری از نیازهای مارا برآورده کند و همچنین با پیشرفت تکنولوژی از برخی امکانات در یخچال فریزرهای جدید شگفت زده خواهیم شد.
در بازار تنوع بسیاری در برند و مدل، شکل و سایز یخچال فریزر را شاهد هستیم. ممکن است این موضوع کمی شمارا برای انتخاب بهترین یخچال فریزر به چالش بکشد. نگران نباشید در این مقاله با معرفی انواع مدل ها، معرفی بهترین برند یخچال فریز، کیفیت و ویژگی های خاص بهترین یخچال ایرانی و خارجی آشنا خواهید شد. با ارائه آخرین قیمت یخچال فریزر سال ۱۴۰۰ در مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف شمارا در انتخاب بهترین یخچال فریزر مناسب خانه و آشپزخانه اتان همراهی می کنیم.

 

خرید بهترین یخچال فریزر : رایج ترین مدل های یخچال فریزر در بازار

 

 

هومیاتو سعی دارد که در این مقاله تمامی نکات مربوط به خرید آنلاین بهترین یخچال ایرانی، بهترین یخچال فریزر سال ۲۰۲۰، بهترین یخچال فریزر ایرانی خوب، بهترین برند یخچال ایرانی خوب و … را معرفی کند.به طورکلی یخچال فریزرهای موجود در بازار به دو بخش تقسیم می شوند یا یخچال فریزر یک درب و سینگل هستند که فضای داخلی آن ها به نسبت ۴۰/۶۰ بین یخچال و فریزر تقسیم می شود.

یا به صورت یخچال فریزر دو درب درروی هم و دو درب در کنار هم هستند که معروف ترین آن ها یخچال آمریکایی معروف به یخچال فریزر ساید بای ساید است. در زیر سه نوع از رایج ترین مدل ها و برندهای یخچال فریزر را به شما معرفی می کنیم:

اگر قصد خرید جاروبرقی را دارید مقاله بهترین مارک جاروبرقی پرفروش هومیاتو را مطالعه نمایید.

یخچال فریزر بالا و پایین :

این نوع یخچال ها معمولاً کم جا و در سایز کم ارائه می شوند و برای خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب هستند (ظرفیتی در حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ لیتر). در این نوع دستگاه، یا فریزر در قسمت بالا قرارگرفته و یخچال در قسمت پایین و یا جهت قرارگیری آن ها کاملاً بالعکس است. این مدل یخچال معمولاً با پهنای ۵۵ الی ۶۵ سانتیمتر، ارتفاع ۱۸۰ الی ۱۹۰ و عمق ۶۰ الی ۶۵ سانتیمتر به بازار ارائه می شود.

 

یخچال فریزر دو قلو :

این مدل از یخچال فریزر دو فضای کاملاً مجزا برای یخچال و فریزر دارد. می توانید از آن ها در کنار یکدیگر و یا در صورت کمبود جا به صورت جدا از هم استفاده کنید. این مدل یخچال برای خانواده های پرجمعیت و آشپزخانه های بزرگ گزینه بسیار مناسبی است. ابعاد این یخچال در حدود ارتفاع ۱۸۰ الی ۱۹۰ سانتیمتری، عرض ۱۲۰ الی ۱۳۰ و عمق ۵۵ الی ۶۸ سانتیمتری است.

یخچال فریزر ساید بای ساید :

از محبوب ترین مدل های یخچال فریزر در بازار است. دارای یک بدنه عریض است که محفظه داخلی آن به دو قسمت یخچال و فریزر با دربی جداگانه که رو به روی یکدیگر باز می شوند، تقسیم شده است. این نوع یخچال معمولاً مجهز به آب سردکن، یخ ساز، فریزر بدون برفک، صفحه نمایش دیجیتالی و … می باشد.در انواع مدل های پیشرفته تر قابلیت اتصال به وای فای و ویژگی های تکنولوژیکی بیشتر نیز وجود دارد.

با توجه به آخرین قیمت یخچال فریزر سال۱۴۰۰معمولاً این مدل قیمت بیشتری نسبت به سایرین دارد. ساید بای ساید امروزه یکی از بهترین یخچال فریزرهای موجود در بازار است که در رنگ های مختلف عرضه می شود. ابعاد این یخچال با عمق ۷۰، عرض ۹۰ سانتیمتر و ارتفاع بین ۱۷۵ الی ۱۸۰ سانتی متری محاسبه می شود.

اگر میخواهید برای خرید یخچال فریزر شما را راهنمایی کنیم مقاله راهنمای خرید یخچال فریزر را مطالعه نمایید.

با رعایت ۷ نکته کاربردی یخچال فریزر بخرید:

  1. در یخچال بالا و پایین اینکه یخچال در بالا باشد یا بالعکس به نوع کاربرد شما بستگی دارد اگر با یخچال بیشتر از فریزر سروکار دارید مدل یخچال در بالا و فریزر در پایین را انتخاب کنید که نیاز به خم و راست شدن کمتری دارد.
  2. اگر یخچال موردنظر شما دارای یخ ساز و یا آب سردکن است به نزدیکی محل قرارگیری یخچال به یک منبع آب جهت لوله کشی دقت کنید.
  3. یک یخچال فریزر خوب یخچالی است که با توجه به تعداد نفرات اعضای خانواده جای کافی داشته باشد. حتماً شما هم از اینکه برای گذاشتن یک ظرف غذا در یخچال مدت زیادی به دنبال جا بگردید خسته شده اید. پس فضا و گنجایش یخچال اهمیت بسیار زیادی دارد.
  4. پیش از خرید هر مدل یخچالی فضای آشپزخانه خود را در انتخاب لحاظ کنید. به دقت محل قرارگیری یخچال را اندازه گیری کرده و از طرفین پنج سانتی متر جهت گردش هوا نیز در نظر بگیرید.
  5. برای خرید یخچال فریزر بهتر است به صورت حضوری به فروشگاه موردنظر مراجعه کرده و تمام جزییات و بخش های مختلف یخچال (کشوها، درب ها، قفسه ها و …) را به دقت بررسی کنید. درصورتی که قصد خرید اینترنتی یخچال فریزر را دارید حتماً از شرایط گارانتی، تعویض و مرجوعی آن اطلاعات کافی کسب کنید.
  6. به برچسب انرژی یخچال موردنظرتان توجه کنید. کیفیت یک دستگاه برقی خوب همانند یخچال تنها به ویژگی های فنی و ظاهری آن نیست بلکه به میزان مصرف انرژی آن نیز بستگی دارد.
  7. در جابه جایی، حمل و نگهداری یخچال خود نهایت دقت را داشته باشید. بهترین مارک یخچال فریزر نیز در صورت عدم توجه و نگهداری مناسب آسیب دیده و کیفیت خود را از دست می دهد.

اگر انتخاب شما یخچال دوقلو است، قبل از خرید حتما مقاله بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی را بخوانید.

 

معرفی بهترین یخچال فریزر ها برای خرید در سال ۱۴۰۰:

بهترین یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ

 

در انتخاب خود نهایت دقت را به خرج دهید زیرا یخچال فریزر از آن دسته لوازم خانگی است که قرار است به طور مداوم و ۲۴ ساعته از آن استفاده کنید.

 

  • مدل RR30PN-RZ30PN

یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN یکی از بهترین یخچال فریزرهای سامسونگ در سال ۲۰۲۰ است. این مجموعه شامل یک یخچال و یک فریزر است که در کنار هم قرار گرفته اند و نیازهای یک خانواده ی متوسط تا بزرگ را مرتفع می سازند؛ البته می توان هریک از این دو را به تنهایی نیز استفاده کرد و لزومی به کنار هم قرارگرفتن آن ها نیست. فریزر این مدل دارای کشوهای بزرگ و کوچک و طبقات مختلف است تا نگهداری و انجماد موادغذایی به راحتی و به سرعت انجام گیرد و دسترسی به آن ها نیز ساده باشد.

روی درِ فریزر نیز طبقات کوچکی در نظر گرفته شده است تا موادغذایی یا بسته های کوچک در آن ها جای گیرند و منجمد شوند. در قسمت یخچال علاوه بر طبقات و کشوها محفظه ی Fresh Zone هم در نظر گرفته شده است تا در دمای مناسب اقدام به سردکردن مواد غذایی، میوه و سبزیجات کند. روی در، طبقات متعددی تعبیه شده است. صدای دستگاه کم است و اصلا شنیده نمی شود. نمایشگر و دکمه های کنترلی روی در نصب شده اند. دستگیره ها ساده و به صورت لوله ای طراحی شده اند.

مصرف انرژی این دستگاه ها کم بوده و آن ها را در رده ی مصرف انرژی A+ قرار داده است. روی در یخچال هم یک آبریز بیرونی نصب شده است و به شرط پرکردن منبع آب داخلی توسط کاربر، می توان بدون بازکردن در به آب خنک دسترسی داشت. سامسونگ از برندهای شناخته شده ی محصولات و لوازم خانگی برقی است که با ارائه ی دستگاه های باکیفیت و همچنین خدمات پس از فروش مناسب، رضایت مشتریان را جلب کرده و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی دارید ما در مقاله بهترین ظرفشویی شما را راهنمایی کرده ایم، مطلب را مطالعه نمایید.

قفل کودک:بله
اخطار باز ماندن درب:بله
گنجایش کل به فوت:۲۰
آبسردکن:بله
یخساز اتوماتیک (آب شهری):ندارد
یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب):دارد
فیلتر تصفیه آب:ندارد
امکان باز شدن درب از هر دو سمت:دارد
نمایشگر:ندارد

 

 

مشخصات یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ مدل RR30PN-RZ30PN

نمودار مصرف انرژی A
اطلاعات نوع یخچال یخچال و فریزر بالا و پایین
وزن ۶۸٫۵ کیلوگرم
گنجایش یخچال ۲۲۳ لیتر
گنجایش فریز ۷۰ لیتر
ارتفاع ۱۶۲۵ میلی‌متر
عمق ۶۷۵ میلی‌متر
پهنا ۶۰۰ میلی‌متر
تعداد کشو یخچال ۱ عدد
تعدا کشو فریزر ندارد

یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T

  • Emersun TFH14T Refrigerator

یخچال فریزر امرسان مدل TFH14T دستگاهی کارآمد و زیبا در گروه یخچال فریزرهای کمبی یا یخچال فریزرهای بالا پایین هست. در این مدل فریزر در بالا و یخچال در پایین قرار گرفته است. که هر یک با درهای مستقل در دسترس کاربر قرار می گیرند. در ها به سمت راست باز می شوند.یخچال فریزر امرسان مدل TFH14T مصرف انرژی پایین در رده A دارد و جنس بدنه ورق فولادی است. ظرفیت یخچال و فریزر در حدی است که می توان مقادیر زیادی مواد غذایی را سرد یا فریز کرد.

فریزر دارای دو طبقه است که می توان در آنها مواد غذایی را داخل کیسه یا ظرف قرار داده تا یخ بزنند.یخچال فضای بیشتری داشته و دارای ۴ طبقه است که می توان طبقات را در ارتفاع های مختلف در شیارهای تعبیه شده قرار داد تا فضا برای قرار گرفتن ظروف یا مواد غذایی حجیم وجود داشته باشد. بر روی در یخچال نیز طبقات متعدد و متنوعی تعبیه شده است که می توان شیشه های مختلف، بطری و تخم مرغ ها در آن نگهداری کرد. کشوی زیرین یخچال نیز فضای کافی برای نگهداری میوه و سبزیجات در نظر گرفته شده است.

 

  •  اخطار باز ماندن درب:بله
  •  گنجایش کل به فوت:۱۴
  • آبسردکن:خیر
  • یخساز اتوماتیک (آب شهری):ندارد
  •  یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب):ندارد
  •  فیلتر تصفیه آب:ندارد
  •  امکان باز شدن درب از هر دو سمت:ندارد
  •  نمایشگر:ندارد

 

مشخصات یخچال فریزر امرسان مدل TFH14T:

نمودار مصرف انرژی A
اطلاعات نوع یخچال یخچال و فریزر بالا و پایین
وزن ۶۸٫۵ کیلوگرم
گنجایش یخچال ۲۲۳ لیتر
گنجایش فریز ۷۰ لیتر
ارتفاع ۱۶۲۵ میلی‌متر
عمق ۶۷۵ میلی‌متر
پهنا ۶۰۰ میلی‌متر
تعداد کشو یخچال ۱ عدد
تعدا کشو فریزر ندارد

 

 

 

 

یخچال فریزر فیلور مدل PRN-425BML:

یخچال فریزر مدل PRN-425BML از تولیدات شرکت فیلور (Philver) است. این یخچال فریزر طراحی بسیار زیبا و بهینه ای دارد که برای استفاده در آشپزخانه های کوچک مناسب است. این یخچال شرکت فیلور از نوع کمبی است؛ به این معنی که قسمت یخچال در بخش بالای محصول و فریزر آن در قسمت پایین قرار گرفته است.گنجایش کلی دستگاه ۳۴۰ لیتر است که میزان مطلوبی برای خانواده های کم جمعیت به حساب می آید.

قسمت فریزر این محصول دارای ۳ کشو است که با استفاده از آن ها می توانید مواد غذایی را با نظم و ترتیب در یخچال قرار دهید. قسمت فریزر در این محصول در زیر یخچال قرار دارد و به همین علت باز و بسته کردن کشوها به سادگی انجام می شود.

 

اخطار باز ماندن درب:بله
آبسردکن:بله
یخساز اتوماتیک (آب شهری):ندارد
یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب):ندارد
نوع مقاومت در برابر برفک:نوفراست
فیلتر تصفیه آب:ندارد
امکان باز شدن درب از هر دو سمت:ندارد
نمایشگر:ندارد

مشخصات یخچال فریزر فیلور مدل PRN-425BML:

نمودار مصرف انرژی B
اطلاعات نوع یخچال یخچال فریزر
وزن ۷۳٫۵ کیلوگرم
گنجایش یخچال ۲۴۰ لیتر
گنجایش فریز ۶۰ لیتر
ارتفاع ۱۸۵۰ میلی‌متر
عمق ۶۳۰ میلی‌متر
پهنا ۶۲۵ میلی‌متر
تعداد کشو یخچال ۱ عدد
تعدا کشو فریزر ۳ عدد

نوشته های اخیر

بهترین تشک طبی + 11 مدل پرطرفدار ایرانی و خارجی

هر انسان به طور معمول نزدیک به یک سوم عمر خود را در خواب سپری…

2 ماه پیش

تلویزیون هوشمند چیست + تفاوت تلویزیون اسمارت با معمولی

یکی از متداول ترین کالاهای دیجیتال تلویزیون می باشد. این صفحه جادویی از همان ابتدای…

2 ماه پیش

بهترین مارک کولر آبی چیست + 6 مدل مارک کولر آبی 1403

هر چقدر که به فصل تابستان و گرما نزدیک‌ تر می‌شوید، دغدغه داشتن یک سیستم…

2 ماه پیش

معرفی برند ال جی – LG Brand

آن هایی که اهل دنیای دیجیتال و تازه های این جهان جذاب الکترونیکی هستند خوب…

2 ماه پیش

ظروفی که هرگز نباید در ماشین ظرفشویی قرار دهید + 18 ظروف ممنوعه در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های اتوماتیک دستگاههای کاربردی در آشپزخانه هستند، اما آیا همه ظروف را میتوان…

2 ماه پیش

راهنمای خرید قهوه ساز + بهترین قهوه ساز در بازار 2024

در مقاله راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی بهترین قهوه ساز سعی داریم که شما…

3 ماه پیش