بهترین برندها

بهترین مکمل‌ های بدنسازی (بهترین برند ایرانی + خارجی)

مکمل‌های ورزشی نامی آشنا برای دوستداران حرکات ورزشی است. در خصوص لزوم بهترین مکمل‌ های بدنسازی برای ورزشکاران لازم به توضیح است که این اشخاص به دلیل انجام حرکات ورزشی سخت انرژی بیشتری مصرف می‌کنند، به همین دلیل در مقایسه با دیگر افراد بیشتر در معرض خطر کمبود مواد مغذی مورد نیاز بدن قرار دارند. انجام حرکات ورزشی سبب می‌شود تا عضلات شخص تحلیل برود، در نتیجه به منظور جایگزینی آن‌ها باید یک رژیم غذایی مناسب به همراه مکمل‌های مورد نیاز به صورت روزانه مصرف شوند.
مکمل‌های ورزشی از تنوع بالایی برخوردار هستند. هر یک از آن‌ها ترکیبات خاص خود را دارند، در نتیجه به هدف‌های متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در خصوص عملکرد مکمل‌های مختف می‌توان یک مثال آورد، به عنوان مثال برخی از مکمل‌ها بر روی چربی سوزی و در نتیجه کاهش وزن مؤثر هستند. در مقابل مکمل‌هایی هم وجود دارند که مصرف آن‌ها به افزایش وزن کمک می‌کند.

تنوع بالای مکمل‌های موجود در بازار سبب شده تا ورزشکاران برای انتخاب مکمل مناسب دچار مشکل شوند، به این منظور در وهله اول باید با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا متناسب با نیاز بدن شما مکمل مناسب را معرفی کند. پس از آن هم باید بدانید که استفاده زیاد از مکمل‌های غذایی سبب شده تا برند‌های مختلفی آن‌ها را تولید کنند‌. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد بهترین مکمل های بدنسازی ایرانی می‌پردازیم جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

اگر به دنبال خرید مکمل ورزشی هستید ، مقاله راهنمای خرید مکمل بدنسازی را مطالعه کنید.

انواع بهترین مکمل بدنسازی که به شما در بدنسازی بهتر کمک می‌کنند

برند دوبیس:

برند دوبیس مربوط به شرکت صنایع غذایی ایلیا پارس است که می‌توان از آن تحت عنوان بهترین برند مکمل‌ های بدنسازی یاد کرد. شرکتی که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت مکمل‌های درجه اولی را وارد بازارا مصرف می‌کند. مکمل‌های این برند هم از تنوع بالایی برخوردار هستند که در ادامه به توضیح بیشتر در خصوص دو مورد از بهترین‌های آن می‌پردازیم.

اگر در جهیزیه به دنبال خرید بهترین مارک قابلمه هستید می توانید مقاله مربوطه را مطالعه کرد و بهترین ها را برای خود تهیه کنید.

 

  • پودر پروتئین وی دوبیس:

یکی از بهترین مکمل‌های تولیدی برند دوبیس، پودر پروتئین وی دوبیس است. برای تهیه این پودر مکمل از پروتئین کنسانتره استفاده می‌شود. هضم و جذب این مکمل در بدن بسیار سریع بوده و جذب سریع آن سبب شده تا نقش مؤثری در بازیابی انرژی عضلات داشته باشد و در نتیجه از بروز آسیب‌های ورزشی در عضلات جلوگیری می‌کند. پودر پروتئین وی دوبیس حاوی ۸۵ درصد پروتئین کنسانتره است و در هر وعده مصرف در حدود ۳۲ گرم پروتئین زود جذب را وارد بدن می‌کند
. این فراورده پروتئینی با طعم شکلات در بازار موجود است. میزان مصرف مجاز آن در هر روز معادل ۴ پیمانه از پودر آن است. بهترین زمان برای مصرف پودر پروتئین وی دوبیس قبل و بعد از انجام حرکات ورزشی است.

برای خرید مبلمان به دنبال با کیفیت ترین جنس هستید؟ یکی از مدل های خاص ، مبلمان چستر است که ما در مقاله مبل چستر چیست در مورد این مدل همه چیز را برایتان توضیح داده ایم.

 

  • گینر پرو کمپلکس دوبیس:

یکی از بهترین مکمل‌ها برای افزایش وزن گینر پرو کمپلکس دوبیس است. این مکمل با طعم شکلاتی تولید شده و ورزشکاران به همراه ورزش با مصرف آن می‌توانند به افزایش وزن دست پیدا کنند. مواد تشکیل‌دهنده این مکمل ۸۵ گرم کربوهیدرات و ۶۰ گرم پروتئین وی است. نقش بسیار زیادی بر روی جلوگیری از تحلیل عضلات هنگام ورزش کردن دارد. مصرف این مکمل در هر وعده ۶۵۰ کیلو کالری را وارد بدن شما می‌کند‌.
ناگفته نماند که پروتئین و کربوهیدرات تنها مواد تشکیل‌دهنده مکمل پرو کمپلکس دوبیس نیست، از دیگر ترکیبات مؤثر آن می‌توان به ویتأمین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن اشاره کرد که سبب افزایش ارزش غذایی این مکمل شده‌اند. این مکمل در مجموع سبب افزایش حجم عضلات می‌شود‌.

 

برند اپکس:

یکی دیگر از بهترین مکمل‌ های بدنسازی مکمل‌های تولید شده از برند اپکس هست. این برند از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را شروع کرده، در ادامه به توضیح بیشتر در خصوص چند مورد از مکمل‌های بهترین مارک مکمل بدنسازی می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

  • قرص سوپر آمینو اپکس:

بدن به آمینو اسید‌های زیادی نیاز دارد که برخی از آن‌ها در بدن تولید شده و برخی دیگر را باید از طریق یک رژیم غذایی مناسب دریافت کنید. اگر بخواهیم یک محصولی را به شما معرفی کنیم که تمام اسید‌های آمینه مورد نیاز بدن را دارا است، پیشنهاد ما به شما قرص سوپر آمینو اپکس می‌باشد. آمینو اسید‌ها نقش مؤثری بر روی ساخت و ترمیم سلول‌های عضلانی دارند که از پروتئین ساخته شده‌اند. به طور کلی ریکاوری آن‌ها را سرعت می‌بخشد.
وقتی می‌گوییم تمام آمینو اسید‌های مورد نیاز بدن در این قرص وجود دارد، حتی آمینو اسید‌های شاخه دار را نیز شامل می‌شود. آمینو اسید‌های شاخه دار عبارتند از: والین، لوسین و ایزولوسین. مصرف این قرص مکمل بیشتر به افرادی توصیه می‌شود که کمبود پروتئین دارند. لازم به ذکر است مصرف این قرص برای افراد زیر ۱۸ سال توصیه نمی‌شود.

 

پودر کراتین مونو هیدرات اپکس: پودر کراتین به منظور عضله‌سازی و افزایش توان عضله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. مصرف پودر کراتین مونو هیدرات اپکس در هر وعده ۵ گرم کراتین مونو را در اختیار بدن شما قرار می‌دهد. جذب این نوع کراتین در بدن بسیار بالا بوده و از آسیب وارد شدن به عضله‌ها جلوگیری می‌کند. نحوه مصرف آن هم بسیار آسان است. به این منظور کافیست پودر کراتین مونو هیدرات را در مایعات حل کرده و سپس میل کنید.

 

برند نوتریمد:

یکی دیگر از بهترین مکمل‌ های بدنسازی، قرص اچ‌ام بی‌نوتریمد است. انجام بسیاری از حرکات ورزشی سنگین به دلیل انرژی زیادی که از بدن می‌گیرد، سبب تحلیل رفتن عضلات می‌شود‌. در چنین شرایطی مصرف قرص اچ‌ام بی‌نوتریمد نه تنها از تحلیل رفتن عضلات جلوگیری کرده بلکه به افزایش توده بدنی نیز کمک می‌کند. نکته بسیار جالبی که در خصوص این قرص مکمل وجود دارد، نقش آن بر روی افزایش حجم عضله است به این معنا که سبب افزایش چربی نمی‌شود‌.
با مصرف این قرص مکمل و ورزش منظم می‌توانید عضله‌هایی قوی و حجیم آن هم بدون چربی داشته باشید. میزان مصرف مجاز این قرص مکمل هم روزانه یک عدد است. مصرف آن سبب می‌شود تا بعد از انجام حرکات ورزشی احساس خستگی نداشته باشید. بهترین زمان مصرف قرص اچ‌ام بی‌نوتریمد به همراه وعده غذایی است، در این صورت دچار عوارض جانبی این مکمل نمی‌شوید.

برند ژن استار:

در لیست بهترین برند مکمل‌های بدنسازی بهتر است به برند ژن استار نیز اشاره شود. ژن استار بهترین مارک مکمل بدنسازی است که محصولات زیادی را روانه بازار مصرف کرده. یکی از بهترین تولیدات این برند ایرانی مولتی ویتأمین اسپرت ژن استار است. نقش اصلی مولتی ویتأمین ارتقا سطح سلامت ورزشکاران است. این مکمل انواع ویتأمین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را دارا می‌باشد و سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود.
همچنین مؤثر بر روی رشد و نگهداری سلول‌های بدن و تقویت متابولیسم سلولی بوده. بهتر است بدانید مصرف مولتی ویتأمین تنها مختص به ورزشکاران نیست، اشخاص دیگر نیز به جهت تقویت قوای بدنی خود می‌توانند از این مکمل استفاده کنند. از دیگر مزایای مصرف مولتی ویتأمین ژن استار می‌توان به این موارد اشاره کرد: تقویت بینایی، بهبود سلامت پوست و مو، پیشگیری از کم خونی و… توجه داشته باشید که این مکمل برای افراد زیر ۱۲ سال منع مصرف دارد.

بهترین برند مکمل بدنسازی خارجی:

مکمل‌هایی که تا این قسمت توضیح دادیم از بهترین برند‌های ایرانی بودند. حال نوبت به آن می‌رسد تا به توضیح بیشتر در مورد بهترین برند مکمل‌ های بدنسازی خارجی بپردازیم. از برند آلمکس می‌توان به عنوان بهترین برند مکمل های بدنسازی خارجی یاد کرد. یکی از بهترین مکمل‌های تولید شده این برند مکمل پروتئین وی آلمکس است. این مکمل نقش مؤثری بر روی بازسازی عضلات و تقویت روند عضله‌سازی دار‌د.
بعد از انجام حرکات ورزشی سنگین به ریکاوری بدن سرعت می‌بخشد. سطح انرژی شخص را افزایش داده و در تسریع روند کاهش وزن مؤثر است. این مکمل پر خاصیت در طعم‌های شکلاتی، وانیلی، توت فرنگی، بادام زمینی و. . تولید می‌شود.

آلمکس

آلمکس یکی ازبهترین برندهای مکمل جهان در زمینه مکمل های ورزشی است. شرکت این برند در کشور کانادا است و هدف خود را کیفیت بالای محصولاتش قرار داده است. این شرکت در این زمینه بسیار تحقیق می کند و در آنالیز و تولید محصولاتش بسیار وسواس به خرج می دهد. زیرا هدفشان این است که آن چیزی که روی برچسب قوطی مکمل نوشته شده است ، دقیقا به همان کیفیت و غلظت باشد. برند آلمکس بیش از ۱۵ سال است که توانسته رضایت کامل مشتریان خود را جلب کند.

برند آلمکس به دلیل دانش ، کیفیت و نتیجه ای که داده است توانسته پابرجا بماند و یکی از معتبر ترین برند های مکمل بدنسازی و ورزشی شناخته شود. محصولات این شرکت توانسته طیف وسیعی از خانم ها و آقایان جامعه را که به سلامتی خود اهمیت می دهند و ورزش می کنند را تحت پوشش قرار دهد و این موضوع موفقیت این شرکت را نشان می دهد.

آیرون مکس

شرکت آیرون مکس در آلمان است و تمام تلاش و هدفش این است که محصولش کارایی بالا و مفید باشد. این شرکت هر سال در نمایشگاه فیبو که در آلمان برگزار می شود شرکت می کند. همچنین کیفیت بالای صنعت غذایی آلمان را دریافت کرده است. شما می توانید محصولات با کیفیت این شرکت آلمانی را با خیال راحت خریداری کنید زیرا توانسته با رضایت مشتریان و مدیریت خوب، در آلمان و بقیه کشور ها حضور پررنگ و قدرتمندی داشته باشد.

به عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد بهترین برند‌های تولید‌کننده مکمل‌های بدنسازی پرداختیم. بهتر است بدانید موارد گفته شده تنها چند مورد از بهترین مکمل‌ها هستند.

 

نوشته های اخیر

راهنمای خرید ارگ آموزشی + بهترین ارگ برای شروع

کيبورد و ارگ موسیقی یکی از آشناترین سازهایی هستند که ما در محافل مختلف هنری،…

3 ساعت پیش

معرفی شرکت یاماها (YAMAHA) + تاریخچه تاسیس و برند یاماها

اکثر ما شرکت یاماها را بیشتر با آلات موسیقی یاماها و یا موتور سیکلت‌های آن…

5 ساعت پیش

بهترین مارک آبمیوه گیری ۱۴۰۳ + انواع سه کاره و چهار کاره

می‌خواهید بدانید بهترین مارک آبمیوه گیری (پرفروش ترین مارک آب میوه گیری) بازار کدام است؟ و…

6 ساعت پیش

۱۷ بهترین اپلیکیشن موسیقی + آموزش موسیقی با نرم افزار نت خوانی

اینکه تصمیم گرفته‌اید یک ساز انتخاب کنید و به دنیای موسیقی قدم بگذارید و با…

6 ساعت پیش

معرفی برند کاسیو CASIO + کاسیو ساخت کجاست؟

 اگر میخواهید بدانید تاریخچه برند کاسیو چیست و برند کاسیو ساخت کجاست وبرند کاسیو مربوط…

2 روز پیش

راهنمای خرید ویولن + ۱۳ نکته قبل خرید

در راهنمای خرید ویولن ، با انواع ویولن برای مبتدی، مشخصات ویولن خوب، سایز ویولن،…

2 روز پیش