بهترین برندها

بهترین مارک یخچال دوقلو + نقد برندهای ایرانی و خارجی

 در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مارک یخچال دوقلو برای جهیزیه و بهترین مارک یخچال دو قلو را در برند‌های ایرانی و خارجی و به صورت کلی بهترین برند یخچال دوقلو معرفی کنیم. از طرفی مطمئنا این سوال که قیمت بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی و خارجی چقدر است دغدغه شما نیز باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. مطمئنا در برهه ای از زمان برای شما هم سوال بوده که یخچال دوقلو چی بخرم ؟ یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه ؟

آشپزخانه مهم‌ ترین بخش هر خانه است و یکی از ضروری‌ترین وسایل موجود در آشپزخانه یخچال است. بدون یخچال امکان نگهداری مواد غذایی وجود ندارد و به همین دلیل کاربردی‌ترین وسیله آشپزخانه به حساب می‌آید. یخچال نسبت به وسایل دیگر خانه و آشپزخانه قیمت بالاتری داشته و به همین دلیل خرید آن باید با توجه و دقت بالا انجام شود. شما باید از راهنمای خرید یخچال فریزر استفاده کنید تا انتخاب مطمئن تری داشته باشید.

هنگام خرید بهترین مارک یخچال دو قلو خارجی یا ایرانی علاوه بر نوع طراحی و ظاهر آن باید به ویژگی‌های دیگر ازجمله برند، طول عمر، استاندارد یخچال و تمام امکانات آن توجه داشته باشید. به این صورت می‌توانید وسیله‌ ای را خریداری کنید که تا سال‌ های سال برای شما کار کند. مخصوصا تازه عروس ها باید به خرید این نوع وسیله برقی بسیار توجه  کنند .

انواع مدل‌ های یخچال فریزر دوقلو

یخچال فریزر‌ها در طرح‌های مختلفی ساخته می‌شوند که می‌توانید متناسب با نیاز و نوع دکوراسیون منزل خود بهترین مدل را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه برخی از این مدل‌ها معرفی شده‌اند.

  • یخچال مدل بالا و پایین

مدل‌های بالا و پایین که به آن‌ها کمبی گفته می‌شود، یخچال‌هایی هستند که ترکیبی از یخچال و فریزر هستند. در این مدل‌ها بخشی از آن به عنوان یخچال و بخشی به عنوان فریزر طراحی شده است.

قبل از خرید سشوار حتما مقاله سشوار خانگی خوب  را بخوانید.

 

  • یخچال فریزر دوقلو

مدل دیگری از یخچال‌ها که فضای بسیار بیشتری برای نگهداری مواد غذایی دارند، مدل‌های دو قلو یخچال و فریزر هستند. در این مدل‌ها دو بخش کاملاً مجزا طراحی شده که برای یخچال و فریزر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل‌ها فضای بیشتر را در آشپزخانه اشغال می‌کنند اما فضای نگهداری بیشتری نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا بهترین مارک یخچال دوقلو را معرفی کنیم.

مطالعه بیشتر : برای داشتن انتخاب خرید مطمئن ، مقاله  بهترین سینک ظرفشویی را مطالعه کنید .

  • یخچال مدل ساید بای ساید

یخچال فریزر‌های مدل ساید بای ساید از مدل‌های جدیدتر یخچال هستند که در تولید برند خوب یخچال دوقلو هم تکنولوژی بالایی برای تولید آن‌ها به کار گرفته شده است. طراحی ظاهری این نوع یخچال‌ها بسیار جذاب و بی‌نظیر است. البته فضای داخلی کمتری نسبت به مدل‌های دوقلو دارند. این مدل‌ها معمولاً دارای یخساز و آبسردکن اتوماتیک هستند.

 

۴ نکته مهم هنگام انتخاب یخچال دو قلو

در هنگام خرید بهترین مارک یخچال دوقلو یا ساید بای ساید علاوه بر طراحی و البته قیمت یخچال دوقلو خارجی و ایرانی باید به نکات مهمی توجه داشته باشید تا بتوانید خریدی عالی و کاربردی داشته باشید. برخی از این نکات در ادامه معرفی شده‌اند:

  • موتور یخچال

مهم‌ترین بخش هر یخچال فریزری، موتور آن است. موتور باید از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد تا بتواند مدت زمان بیشتری کار کند. در واقع کیفیت و عملکرد موتور است که طول عمر دستگاه را تعیین می‌کند.

  • گنجایش یخچال

میزان گنجایش یخچال را با فوت بیان می‌کنند. قبل از خرید حتماً به نیاز خود توجه کرده و تخمین بزنید چه اندازه یخچال و فریزری برای شما مناسب است. بهتر است با توجه به نیاز خود و تعداد اعضای خانواده برای انتخاب اندازه یخچال تصمیم بگیرید.

  • مصرف انرژی

یخچال ازجمله وسایلی است که به صورت مداوم در حال کار و استفاده از برق است. هرچه میزان مصرف برق کمتری داشته باشد هزینه‌های مصرفی برق نیز کاهش می‌یابد. هنگام خرید حتماً به برچسب انرژی موجود بر روی بدنه یخچال توجه داشته باشید.

  • هشدار بازماندن در

یخچال‌های هوشمند هنگامی که در یخچال به مدت طولانی باز می‌ماند هشدار می‌دهند. این کار از آسیب دیدن و سوختن موتور یخچال جلوگیری می‌کند. این ویژگی اهمیت زیادی داشته و هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید.

یخچال فریزر دوقلو ایرانی بخریم یا خارجی؟

مهم‌ترین سؤالی که افراد هنگام خرید یخچال و فریزر می‌پرسند این است که یخچال ایرانی بخریم یا خارجی؟ اینکه پرفروش ترین یخچال فریزر ایرانی و یا خارجی کدامند؟ باید بگوییم  قیمت یخچال‌های خارجی نسبت به مدل‌های ایرانی بسیار بیشتر است. این موضوع به دلایل مختلفی ازجمله کیفیت محصولات، سازوکار اقتصادی، قیمت دلار، هزینه‌های جابجایی و غیره بستگی دارد.

برند‌های متفاوت ایرانی ازجمله امرسان، هیمالیا، اسنوا، پارس و … در زمینه تولید یخچال فریزر فعالیت می‌کنند و تا حد زیادی توانسته‌اند رضایت مشتریان را جلب کنند. هنگام خرید باید به تمام عوامل گفته شده توجه داشته و با توجه به بودجه خود برای خرید بهترین نمونه موجود در بازار اقدام کنید. انتخاب برند ایرانی یا خارجی کاملاً بستگی به میزان بودجه و سلیقه شما در انتخاب یخچال دارد. گاهی اوقات یخچالی با برند ایرانی و قیمت مناسب خریداری می‌کنید و تا سال‌های طولانی با کیفیت بالا کار می‌کند.

اگر علاوه بر یخچال به دنبال ماشین لباسشویی نیز می‌گردید، ما مقاله راهنمای خرید ماشین لباسشویی را برای انتخاب بهتر شما نوشتیم.

بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی

اگر به دنبال لیست پرفروش ترین یخچال دوقلو ایرانی (بهترین مارک یخچال دوقلو ایرانی) هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین مارک‌های ایرانی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

  • یخچال برند امرسان

شرکت یخچال‌سازی امرسان در سال ۱۳۶۰ برای اولین بار شروع به کار کرد. امرسان بهترین مارک یخچال دوقلو (بهترین یخچال دوقلوی ایرانی) است که کیفیت بسیار بالایی داشته و رضایت مشتریان را به همراه دارد. شرکت امرسان اولین شرکت ایرانی است که یخچال فریزر‌های هوشمند با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن تولید کرده است.

  • یخچال فریزر هیمالیا

یکی دیگر از گزینه‌های موجود در زمینه بهترین یخچال دوقلو ایرانی، برند هیمالیا است. هیمالیا نیز فعالیت خود را در زمینه تولید یخچال از ۵۰ سال پیش آغاز کرده است. این شرکت استاندارد‌های ملی ایران را نیز کسب کرده است. پس از آن نیز در دهه ۸۰ موفق به کسب استاندارد‌های بین‌المللی شده است که یخچال‌های خود را به کشور‌های دیگر نیز صادر می‌کند. ازجمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های این برند می‌توان به کنترل الکترونیکی، سیستم عیب یاب، فیلتر مخصوص تصفیه هوا و گردش هوای یکنواخت اشاره کرد.

  • یخچال فریزر سیلور

سیلور ازجمله برند‌های گروه صنعتی سینور به شمار می‌رود. این شرکت اولین بار در سال ۱۳۵۷ آغاز به کار کرده است. پس از آن در سال ۱۳۸۴ برای اولین بار یخچال فریزر‌های خانگی را تولید کرد. این واحد در چندین سال موفق به دریافت تندیس زرین واحد نمونه کشور شده است.

  • یخچال مدل الکترواستیل

یکی از برند‌های تولید‌کننده یخچال با سابقه بسیار طولانی و بهترین یخچال فریزر دوقلو ایرانی، الکترواستیل است. همینطور این برند یکی از پر فروش ترین یخچال فریزر ایرانی نیز به شمار می رود. این شرکت بیش از ۴۵ سال سابقه در زمینه تولید یخچال فریزر دارد. الکترواستیل سالانه ۵۰۰ هزار یخچال فریزر خانگی در کنار یخچال‌ها و سردخانه‌های صنعتی تولید می‌کند. الکترواستیل از نمونه پرفروش‌ترین یخچال فریزر ایرانی است که رضایت بالای مشتریان را به همراه دارد.

  • یخچال فریزر اسنوا

برند یخچال فریزر اسنوا یکی از پرفروش ترین برندها در سال گذشته بوده است و بسیاری از افراد به خصوص افرادی که قصد خرید بهترین مارک یخچال برای جهیزیه را دارند درنهایت تصمیمشان خرید یخچال دوقلو اسنوا می باشد. از مزیت های این یخچال علاوه بر دارا بودن دوام و کیفیت قابل قبول موجود بودن قطعات آن در بازار داخلی می باشد. انواع مدل های محبوب این برند شامل یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2261SS برای افرادیکه یک یخچال با حجم بسیار بالا مد نظر دارند تا نمونه های کوچکتر و اقتصادی تر این یخچال ها مثل مدل SN4-0261LW که می تواند انتخابی ایده آل برای یک خانواده دو نفره باشد.

  • یخچال فریزر دوقلو یخساران

یکی دیگر از بهترین برند یخچال دوقلو ایرانی یخچال فریزر دو قلو یخساران می باشد. یخساران شرکتی با بیش از نیم قرن تجربه در ساخت و تولید یخچال فریزر پاسخگوی نیاز بخش بزرگی از مشتریان در بازار داخلی و حتی خارجی می باشد. کیفیت و دوام محصولات تولیدی این شرکت بالا بوده و موتورهای یخچال های تولیدی این شرکت کره ای می باشد.

به لحاظ قیمتی بدلیل تنوع بالای محصولات ارائه شده می توان گفت طیف قیمتی محصولات برند یخساران بالا بوده و تقریباً برای هر قشری با هر بودجه ای می توان یک محصول ایده آل پیدا کرد. از مدل های پرفروش این برند می توان به مدل الماس D 8001/ D 8005 و  مدل مروارید کد NR19-NF19 اشاره کرد.

بهترین مارک یخچال دوقلو خارجی

برند‌های خارجی نیز در زمینه تولید یخچال فریزر دوقلو بسیار موفق عمل کرده‌اند. در ادامه برخی از پرفروش ترین مارک یخچال دو قلو خارجی را معرفی می‌کنیم.

  • یخچال دوقلوی دوو

دوو یکی از مطرح‌ترین و بهترین یخچال فریزر دوقلو خارجی در شرکت‌های ساخت یخچال در کره جنوبی است. این برند در سال ۱۹۶۷ آغاز به کار کرده است و امروزه به عنوان یکی از بهترین برند‌های دنیا شناخته می‌شود. مدل‌هایی مانند D4LR-0020MW/D4LF-0020MW و D4LR-0020SS/D4LF-0020SS از پرفروش‌ترین  و بهترین مدل یخچال فریزر دوقلو دوو هستند .

  • یخچال دو قلوی ال جی

ال جی ازجمله برند‌های بسیار معتبر و شناخته شده در دنیا است که یکی از پرفروش ترین یخچال دوقلو خارجی به شمار می‌آید. این برند کره‌ای در تمام دنیا مخصوصا ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. مدل‌های مختلفی از یخچال دوقلوی ال جی در بازار موجود است که از میان آن‌ها می‌توان به مدل L&F با رتبه انرژی A++ اشاره کرد.

  • یخچال دوقلوی سامسونگ

برند سامسونگ از بهترین و قوی‌ترین برند‌ها در زمینه تولید یخچال است. سامسونگ در زمینه‌های متفاوتی فعالیت می‌کند و یخچال‌های تولید شده این برند شهرت جهانی دارند. بهترین مارک یخچال دوقلو برند سامسونگ مدل ROSSO2 است. این یخچال با رتبه انرژی A++ و یخ ساز اتوماتیک است.

سخن آخر

شرکت‌ها و برند‌های متفاوت ایرانی و خارجی در زمینه تولید یخچال فریزر فعالیت می‌کنند. نوع طراحی، مصرف انرژی، قدرت موتور و موارد دیگر ازجمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که هنگام خرید یخچال باید درنظر بگیرید. در این مقاله برخی از برند‌های ایرانی و خارجی به همراه بهترین مارک یخچال دو قلو معرفی شد. شما نیز می‌توانید بر اساس میزان بودجه و نیاز خود برای انتخاب و خرید یخچال اقدام نمایید.

 

سوالات متداول 

۱٫بهترین یخچال دوقلو ایرانی کدامند؟

یخچال برند امرسان – یخچال فریزر هیمالیا – یخچال فریزر سیلور – یخچال مدل الکترواستیل – یخچال فریزر اسنوا – یخچال فریزر دوقلو یخساران

۲.بهترین مارک یخچال دوقلو برای جهیزیه کدام برند است؟

بهترین یخچال فریزر برای جهیزیه از نظر بسیاری از خریداران برند اسنوا می باشد.

 

نوشته های اخیر

معرفی برند کاسیو CASIO + کاسیو ساخت کجاست؟

 اگر میخواهید بدانید تاریخچه برند کاسیو چیست و برند کاسیو ساخت کجاست وبرند کاسیو مربوط…

2 روز پیش

راهنمای خرید ویولن + ۱۳ نکته قبل خرید

در راهنمای خرید ویولن ، با انواع ویولن برای مبتدی، مشخصات ویولن خوب، سایز ویولن،…

2 روز پیش

۰ تا ۱۰۰ راهنمای خرید پیانو برای مبتدیان + بهترین پیانو برای شروع

صرف نظر از اینکه شما یک نوازنده حرفه‌ای پیانو هستید یا نوازنده مبتدی که تازه…

2 روز پیش

ساز مناسب کودکان + معرفی بهترین ساز برای شروع موسیقی کودکان

بهترین ساز برای شروع موسیقی کودکان کدام است؟ توانایی نواختن سازهای موسیقی می‌تواند یکی از…

2 روز پیش

بهترین مارک کولر آبی چیست + ۶ مدل مارک کولر آبی ۱۴۰۳

هر چقدر که به فصل تابستان و گرما نزدیک‌ تر می‌شوید، دغدغه داشتن یک سیستم…

2 روز پیش

بهترین تشک طبی + ۱۱ مدل پرطرفدار ایرانی و خارجی

هر انسان به طور معمول نزدیک به یک سوم عمر خود را در خواب سپری…

2 ماه پیش