دسته بندی ها بهترین برندها

معرفی برند کاسیو CASIO + کاسیو ساخت کجاست؟

 اگر میخواهید بدانید برند کاسیو ساخت کجاست وبرند کاسیو مربوط به کدام کشور است با ما همراه باشید. دنیای موسیقی بخش عظیمی از سازهای امروزه خود را مدیون آسیای شرقی به‌ ویژه کشور ژاپن است. این کشور دارای برندهای معتبر و برتر در زمینه تولید ابزارآلات موسیقی و ساز است. یکی از این برندها که بیش از ۷۰ سال از عمر آن می‌گذرد برند کاسیو است. کاسیو توانست علاوه بر تولیدات دیگری همچون ساعت و ماشین‌حساب در تولید سازهای موسیقی همچون کیبورد و پیانو دیجیتال نیز خوش بدرخشد.

آلات موسیقی کاسیو در سرتاسر جهان و توسط موزیسین‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد و این کمپانی سعی داشته تا هرسال بهترین‌های خود را وارد بازار ساز و موسیقی کند. در این مقاله با معرفی تاریخچه این برند و انواع محصولات کاسیو به شما در انتخاب ساز موردنظرتان کمک خواهیم کرد.

 

تاریخچه‌ ای از برند کاسیو

 شرکت کاسیو در سال ۱۹۴۶ توسط مهندس تادائو کاشیو در توکیو تأسیس شد. تادائو در سال ۱۹۱۷ در استان کوچی ژاپن به دنیا آمد. در سال ۱۹۲۳ به علت تخریب شدید توکیو به علت زلزله به همراه خانواده خود به توکیو مهاجرت کردند تا پدرش بتواند در پروژه پررونق ساخت‌ وساز فعالیت کند. او در سنین جوانی در یک کارخانه مشغول به کار شد. با تلاش و هوشی که از خود نشان داد رئیس کارخانه به او پیشنهاد کرد تا وارد دانشگاه شود و به‌ صورت آکادمیک روی مهارت‌های خود کار کند.

برندهای معروفی در سرتاسر جهان وجود دارند. مقاله برند استگ یکی از آنها را به شما معرفی می‌کند.

قابل ذکر است که تادائو یکی از کارآفرینان بزرگ در دوران جنگ جهانی دوم بود. پس از بمباران هیروشیما و شروع انزوای ژاپن از جهان، این نوع کارآفرینی در شکوفایی اقتصاد کشور تأثیر بسیار خوبی داشت. او که به دلیل بیماری توان شرکت در جنگ را نداشت سعی کرد این عدم حضور را با انجام فعالیت‌هایی برای سربازان و ارتشی‌ها جبران کند. در شرایط اقتصادی بسیار به‌هم‌ریخته بعد از جنگ، تادائو به تولید ماهیتابه و اجاق‌گاز و … در یک کارگاه کوچک پرداخت، تا اینکه پس از مدتی در سال ۴۶ با نام خود شرکتی تأسیس کرد و به همراه برادران خود دست به تولید زد. از اولین محصولات برند کاسیو انگشتر نگهدارنده سیگار بود که بسیار با استقبال روبه‌رو شد.

برند کاسیو (مارک کاسیو) بیشتر به‌ واسطه تولید ساعت مشهور است. این برند در سال ۸۳ میلادی اولین ساعت‌های خود که ض ضربه بودند را به بازار ارائه کرد. کاسیو با ساعت‌های هوشمند و صفحه دیجیتال معروف شد. همچنین از سری ساعت‌هایی بود که امکان نمایش دیجیتال تقویم و تاریخ بر روی صفحه را نیز برای مشتریان خود در نظر گرفت. این برند با استفاده افراد مشهور جهان از ساعت‌های کاسیو به شهرت خود رونق بخشید. شاید جالب باشد که بدانید اولین ماشین‌حساب تصویری جهان را نیز برند کاسیو به دنیا معرفی کرد. کاسیو در زمینه‌های مختلفی ازجمله تولید ساعت، ماشین‌حساب، دوربین، گوشی، آلات موسیقی و … فعالیت دارد. امروزه شرکت کاسیو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تجاری ژاپن است که سهام آن در بورس ژاپن مورد معامله قرار می‌گیرد.

برای انتخاب یک پیانوی خوب باید با انواع آن آشنا شوید. مقاله بهترین مارک پیانو جهان به معرفی انواع پیانو می‌پردازد. آن را از دست ندهید.

در ژاپن کسب‌وکار خانوادگی بسیار حمایت و تشویق می‌شود و این جزئی از فرهنگ این کشور شده است به همین علت بیشتر کمپانی‌ها توسط یک خاندان اداره می‌شود. البته برای رسیدن به سمت‌های مدیریتی و بالا به‌شدت تلاش می‌کنند و مهارت مختلفی را گذرانده و در مدارج بالای دانشگاهی نیز تحصیل می‌کنند زیرا واقعاً باید کفایت منصب‌های مدیریتی و سطح بالا را داشته باشند.

برای انتخاب یک ارگ خوب برای شروع، مقاله بهترین ارگ آموزشی را حتما مطالعه کنید.

محصولات موسیقی کاسیو

در دهه‌های آخرین قرن بیستم میلادی برند کاسیو به تولید ادوات موسیقی علاقه‌مند شد و فعالیت خود در این زمینه را شروع کرد. کاسیو کار خود در این زمینه را با تولید کیبورد دیجیتال شروع کرد و پس از کسب رضایت مشتریان شروع به تولید پیانو دیجیتال نیز کرد. برند کاسیو از نام کاسیوتون برای کیبورد و نام و برند پریویا Privia از سال ۲۰۰۳ میلادی برای پیانوهای دیجیتال استفاده کرد. کیبوردهای کاسیو امکان پخش موسیقی آماده را داشتند. این موسیقی‌ها بر روی قطعه‌ای ضبط می‌شد و درون دستگاه قرارگرفته و قابلیت اجرا داشت.

در حال حاضر آلات موسیقی کاسیو در انواع مدل‌های ارگ و پیانو ازجمله پیانو کنسولی (همراه با تجربه نواختن پیانوی واقعی)، پیانو استیج (مناسب برای نواختن در خانه، بر روی استیج یا هر مکان دیگر)، وورک استیشن کیبورد (۷۶ کلیدی)، پرتابل کیبورد (با صدای فوق‌العاده مناسب هر بودجه‌ای)، مینی کیبورد، موزیک ارنجر (یک ارنجر قدرتمند با صدا و ریتم باورنکردنی) و … به مشتریان در سرتاسر جهان ارائه می‌شود.

برای انتخاب یک پیانوی مناسب قبل از هر کار مقاله راهنما خرید پیانو را مطالعه کنید.

برند کاسیو با توجه به نیاز روز مشتریان دست به تولید ساز یا کالای دیگر می‌زند. محصولات جدید کاسیو در مدل‌ها و ویژگی‌های جدید در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. کاسیو همچون سایر برندهای ژاپنی توجه زیادی به کیفیت و از طرفی مقرون‌به‌صرفه بودن کالای تولیدی خود دارد. درصورتی‌که قیمت پیانو یا قیمت ارگ برایتان بعد از کیفیت ساز اولویت دارد برند کاسیو می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. ارگ و پیانو دیجیتال کاسیو دارای ویژگی‌های متعدد جهت تنظیم صدا، ضبط موسیقی و سایر افکت‌های صدا است که نواختن با آن را برای نوازندگان خوشایند کرده است. شما می‌توانید محصولات کاسیو را از فروشگاه‌ها یا نمایندگی‌های معتبر تهیه کنید. پیش از خرید با مراجعه به سایت انواع مدل‌های ارگ یا پیانو را دیده و سازی را که مناسب سطح و سبک خودتان است را انتخاب کنید.

برخی سوالات رایج:

برند کاسیو برای کدام کشور است؟

شرکت کاسیو در سال ۱۹۴۶ توسط مهندس تادائو کاشیو در توکیو تأسیس شد.

محصولات موسیقی کاسیو را نام ببرید؟

در حال حاضر آلات موسیقی کاسیو در انواع مدل‌های ارگ و پیانو ازجمله پیانو کنسولی (همراه با تجربه نواختن پیانوی واقعی)، پیانو استیج (مناسب برای نواختن در خانه، بر روی استیج یا هر مکان دیگر)، وورک استیشن کیبورد (۷۶ کلیدی)، پرتابل کیبورد (با صدای فوق‌العاده مناسب هر بودجه‌ای)، مینی کیبورد، موزیک ارنجر (یک ارنجر قدرتمند با صدا و ریتم باورنکردنی) و … به مشتریان در سرتاسر جهان ارائه می‌شود.

نوشته های اخیر

بهترین تشک طبی + 11 مدل پرطرفدار ایرانی و خارجی

هر انسان به طور معمول نزدیک به یک سوم عمر خود را در خواب سپری…

2 ماه پیش

تلویزیون هوشمند چیست + تفاوت تلویزیون اسمارت با معمولی

یکی از متداول ترین کالاهای دیجیتال تلویزیون می باشد. این صفحه جادویی از همان ابتدای…

2 ماه پیش

بهترین مارک کولر آبی چیست + 6 مدل مارک کولر آبی 1403

هر چقدر که به فصل تابستان و گرما نزدیک‌ تر می‌شوید، دغدغه داشتن یک سیستم…

2 ماه پیش

معرفی برند ال جی – LG Brand

آن هایی که اهل دنیای دیجیتال و تازه های این جهان جذاب الکترونیکی هستند خوب…

2 ماه پیش

ظروفی که هرگز نباید در ماشین ظرفشویی قرار دهید + 18 ظروف ممنوعه در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های اتوماتیک دستگاههای کاربردی در آشپزخانه هستند، اما آیا همه ظروف را میتوان…

2 ماه پیش

راهنمای خرید قهوه ساز + بهترین قهوه ساز در بازار 2024

در مقاله راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی بهترین قهوه ساز سعی داریم که شما…

3 ماه پیش