بهترین ها

بهترین جارو شارژی + معرفی 7 مدل پرفروش ایرانی و خارجی

آیا تا کنون به کاربرد جارو شارژی فکر کرده‌اید؟ جارو شارژی چه مارکی خوبه ؟ آیا به این موضوع اندیشیده‌اید که با وجود جاروبرقی‌های قدرتمند چه نیازی به خرید جارو شارژی دارید و یا جارو شارژی خوب چی بخرم ؟ آیا به دنبال بهترین جارو شارژی در بازار می‌گردید؟ با ما همراه باشید تا کاربرد جارو شارژی و بهترین مارک جارو شارژی موجود در بازار داخلی و خارجی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اهمیت استفاده از جارو شارژی

جارو شارژی یک وسیله  بسیار کاربردی است که خیلی از افراد متاسفانه خرید آن را لازم نمی‌دانند. در حالی که این کالا کاربرد‌ های بسیار زیادی دارد و می‌تواند کار‌های خانه را برای شما عزیزان راحت‌ تر کند. تصور کنید که ساعت‌ ها وقت گذاشته‌اید و با جارو برقی تمام خانه را تمیز کرده‌اید. اما در مدت کوتاهی کودک شما بر روی مبل یا گوشه‌ای از خانه مقداری کیک  یا هر خوراکی دیگری ریخته است. در این شرایط آوردن جارو برقی و استفاده از آن اصلاً گزینه مناسبی نیست و دست و پا گیر است. این در حالیست که جارو شارژی‌ ها در این شرایط دسترسی راحت‌ تری دارند و حتی نیازی به اتصال آن به برق نیست.

همچنین کسانی که قصد تمیز کردن و شستن ماشین خود را دارند، این محصول به شدت کار آن‌ها را راحت کرده و سرعت عملشان را نیز افزایش می‌دهد. بسیاری از افراد برای جارو کردن داخل خودرو از جاروبرقی استفاده می‌کنند. اما همان‌طور که می‌دانید کار کردن با جارو برقی کار سختی است. چرا که نه تنها جابه‌جا کردن آن  کار سختی است، بلکه سیم آن نیز می‌تواند دست و پا گیر باشد. از طرفی ممکن است لوله تلسکوپی آن اجازه ندهد که گوشه به گوشه خودرو را تمیز کنید. اینجاست که اهمیت استفاده از جارو شارژی بسیار نمایان است. جارو شارژی‌ها ابعاد کوچکی دارند که می‌توانید با آن‌ها به راحتی هر نقطه از خودرو را تمیز و آن را به راحتی جابه‌جا کنید.

در این میان گفتن این مطلب خالی از لطف نیست که برای آشنایی بیشتر با انواع جارو برقی های سطلی وآشنایی بیشتر با انواع مارک های  بهترین جارو برقی سطلی خارجی  و ایرانی بهتر است به مطلب موجود در این سایت سر بزنید.

بهترین مارک جارو شارژی در بازار داخل و خارج

حال که با کاربرد جارو شارژی آشنا شدید، در این قسمت می‌خواهیم پرفروش ترین جارو شارژی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. احتمالاً بسیاری از شما بر این باورید که برند‌های معروف مانند ال جی، سامسونگ، بوش وکه از برخی محصولات آن مانند یخچال و تلویزیون راضی هستید، بدون شک جارو شارژی‌ های خوبی نیز تولید می‌کنند. در حقیقت این باور کاملاً اشتباه است. چرا که بسیاری از برند‌ ها هستند که در تولید یک محصول بسیار با کیفیت عمل می‌کنند، اما در ارائه کالایی دیگری چندان توانایی و تبحر ندارند. بنابراین با ما تا انتهای این محتوا همراه باشید تا بهترین جارو شارژی عصایی را با هم بررسی کنیم.

ولی اگر بین خرید جارو شارژی و جاروبرقی دچار تردید هستید، و می خواهید این دو مدل را باهم مقایسه کنید و خرید آگاهانه تری داشته باشید، ما برای شما مطالب مفیدی از تفاوت بین جارو برقی و جارو شارژی  جمع آوری کرده ایم.

نکات مهم قبل از خرید جارو شارژی

قبل از آن که بهترین برند جارو شارژی و پرفروش‌ ترین برند‌ها را بشناسید، باید نکاتی هنگام خرید بهترین مدل جارو شارژی در نظر بگیرید که به انتخاب بهتر و مناسب‌ تر شما در بین برند‌های معرفی شده کمک  بسیار زیادی می‌کند. در ادامه این نکات مهم را با هم مرور می‌کنیم.

  •  مدت زمان نگهداری شارژ دستگاه

همان‌طور که گفته شد این نوع جارو هیچ گونه سیمی جهت اتصال به برق ندارند و به صورت شارژی عمل می‌کندو به همین دلیل برای استفاده در ماشین گزینه‌ی مناسبی است. مهمترین مواردی که در این جارو باید به آن توجه کرد، مدت نگه داشتن شارژ و مدت زمان مورد نیاز برای شارژ دستگاه است. شارژ شدن دستگاه نیز بسیار مهم است. مثلاً برند بوش جارو‌های شارژی تولید کرده که مدت زمان شارژ شدن آن‌ها حدود ۱۶-۱۲ ساعت طول می‌ کشد و این در حالیست که تنها بعد از این مدت طولانی ۳۶ دقیقه می‌توان با آن کار کرد. یا مثلاً برخی نمونه‌های برند بلک‌اند دکر مدت زمان شارژ شد آن‌ها ۴ ساعت و زمان نگهداری شارژ ۱۰ دقیقه دارند که اصلاً مناسب نیستند. پس حتماً هنگام خرید بهترین مارک جارو برقی ماشین به این موضوع توجه داشته باشید تا نخواهید مدام دستگاه خود را به شارژ بزنید و به جای راحت‌ تر کردن کارتان، آن را دشوارتر کنید.

اگر می خواهید جارو شارژی بخرید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید جارو شارژی را مطالعه کنید.

  •  اقلام جانبی دستگاه

برخی برند‌ ها در کنار اقلام اصلی بهترین جارو شارژی بازار، تعدادی اقلام جانبی برای راحتی کار شما قرار می‌دهند. این اقلام می‌توانند شامل : برس‌هایی به منظور تمیز کردن  نواحی کنج و زوایای خانه، برس‌ های با پره‌های چرخان وباشد. اما دقت کنید که ملاک اصلی شما برای خرید باید لوازم اصلی دستگاه باشد، نه فرعی‌ها. بعد از آن که وسیله مورد نظر تمامی لوازم اصلی مورد نیاز شما را دارا بود، می‌توانید به اقلام جانبی نیز توجه کنید.

اگر به دنبال خرید اتو مو هستید، قبل از خرید حتما مقاله ما در مورد بهترین مدل اتو مو را بخوانید تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

بهترین جارو شارژی موجود در بازار

اگر می پرسید جارو شارژی چی خوبه ؟ پس در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین نوع جارو شارژی را به شما معرفی کنیم. برند‌ های داخلی و خارجی بسیاری اقدام به تولید انواع جارو‌ های شارژی هوشمند، ایستاده، دستی وکرده‌اند که در ادامه بهترین برند های داخلی (جارو شارژی ایرانی خوب) و خارجی را معرفی خواهیم کرد.

دارین بین این مطالب به خرید اتو بخار هم فکر می کنید؟ پس خواندن مطلب بهترین اتو بخار را از دست ندین.

  • بهترین جاروی شارژی بلک‌ اند دکر (Black And Decker)

بهترین جارو شارژی دسته بلند می توان به این مدل اشاره کرد. برند بلک‌اند دکر یک شرکت آمریکایی بسیار معروف و محبوب در زمینه تولید لوازم خانگی است که پرفروش‌ ترین و باکیفیت‌ ترین محصولات را ارائه می‌کند. در بین مدل‌ های مختلف جاروی شارژی این شرکت، مدل DVJ320J را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم که قدرتی معادل ۶/۲۱ وات و با توان مکش ۲۵ وات دارد. این مدل در نوع خود بسیار قدرتمند و فوق‌ العاده است. یکی از ویژگی‌ های بسیار خاص این محصول، مخزن جدا شونده معطر آن است که می‌توانید به راحتی آن را جدا و تمیز کنید.

از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول می‌توان به حالت توربو (تمیز کردن سریع و قدرتمند)، باتری لیتیومی، مدت زمان لازم برای شارژی شدن ۲ ساعت، مدت زمان نگه‌ داری شارژ ۲ ساعت (۱۲۰ دقیقه)، فیلتر جدا شونده و قابل شستشو و وزن ۱/۱ کیلوگرم اشاره کرد.

در هر صورت ما به داشتن یک جارو برقی نیاز داریم که برای راهنمایی بیشتر درباره مهمترین ویژگی هر جاروبرقی که هر خانمی باید بهش توجه کند،به مقاله ویژگی جاروبرقی خوب سری بزنید.

  •  بهترین جاروی شارژی آ ای گ (AEG)

آ ای گ (AEG) یک شرکت آلمانی بسیار معروف و خوشنام و در زمینه تولید لوازم خانگی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. از بهترین جاروی شارژی این شرکت نیز می‌توان مدل CX8-2-80 O را معرفی کرد که یک سر و گردن از تمام رقبای خود بالاتر است. این مدل جارو نیز دارای باتری لیتیومی است که شارژ شدن آن ۵ ساعت طول می‌کشد و از طرف دیگر برای مدت ۸۰ دقیقه می‌توان با آن کار کرد.

دارای یک موتور بسیار قدرتمند و توان مکش ۴/۳۲ وات است و از نوع ایستاده می‌باشد. از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌ های این مدل می‌توان به فیلتر دو لایه، نشانگر هشدار پر شدن مخزن، وزن ۳ کیلوگرم، دارای برس حرفه‌ ای با تیغه تمیز کننده، میزان صدا ۸۱ دسی‌ بل و پایه شارژ اشاره کرد. همچنین سری این دستگاه قابلیت چرخش دارد و می‌توانید دور تا دور پایه های میز و صندلی را به راحتی تمیز کنید.

  •  بهترین جاروی شارژی اپکس

مدل AVC-901B/W از برن اپکس یک جارو شارژی خوب از نوع دستی است که برای تمیز کردن ماشین و گوشه‌ها و قسمت‌های تنگ و تاریک خانه بسیار مناسب است. این مدل جاروی شارژی دارای قابلیت جذب مایعات است و می‌تواند سخت‌ ترین کثیفی‌ ها را که از سطح جدا نمی‌شوند، به راحتی با برس مخصوص پاک کند. از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌ های این دستگاه می‌توان به توان مکش ۱۰۰ وات، وزن ۵۴/۱ کیلوگرم، فیلتر HEPA و قیمت فوق اقتصادی آن اشاره کرد.

از دیگر ملزومات هر خانه ای ظروف آشپزخانه است که به شما برای ‍پخت انواع غذا کمک می کند.دانستن این موضوع که چه جنس قابلمه ای برای پختن چه غذایی مناسب تر است بسیار به لذیذ تر شدن غذا کمک می کند، که همه این مطالب را در قالب یک مقاله جامع و کامل جمع آوری کرده ایم، به شما ‍پیشنهاد می کنم که اگر قصد خرید قابلمه دارید این مطلب را از دست ندهید.

اگر میخواهید با بهترین مارک قابلمه آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین جنس قابلمه را مطالعه کنید.

  •  بهترین جاروی شارژی برند فیلیپس

فیلیپس نیز یکی دیگر از بهترین مارک جارو برقی شارژی های معروف و شناخته شده در بازار است که محصولات باکیفیت و برجسته‌ای را تولید و اراده می‌دهد. از جارو‌ های شارژی آن می‌توان مدل FC6152 را معرفی کرد که رضایت‌ مندی بسیاری را به همراه داشته است. این جارو طراحی بسیار خاص و زیبایی دارد و هنگام جارو کردن هیچ گونه گرد و غباری از داخل به سمت بیرون هدایت نمی‌شود.

همانند دیگر مدل‌ های مشابه دارای مخزن جدا شونده است که تخلیه آن را بسیار راحت می‌کند. از دیگر ویژگی‌ های این دستگاه می‌توان به وزن ۵/۱ کیلوگرم، میزان شارژدهی ۱۰ دقیقه، مدت زمان شارژ دستگاه ۱۸-۱۶ ساعت و فیلتراسیون دو مرحله‌ای (دو لایه) اشاره کرد. در صورتی که قصد کار کردن با این دستگاه برای مدت زمان طولانی را دارید، این مدل اصلاً مناسب شما نیست و تنها برای موارد جزیی کاربرد دارد.

  •  بهترین جاروی شارژی پارس خزر

پارس خزر یکی از شرکت‌ های معروف ایرانی است که در زمینه تولید لوازم خانگی طرفداران خاص خود را دارد. این شرکت محصولات متنوع و با کیفیتی را تولید و روانه بازار می‌کند. جارو شارژی مدل شارک این برند ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شارژدهی دارد و منبع تغذیه آن از نوع داک شارژ می‌باشد. این مدل جارو شارژی دارای فیلتر قابل شستشو است و می‌توان آن را بر روی دیوار نصب کرد.

اکثر کاربران به دلیل کیفیت، ضمانت، گارانتی و خدمات پس از فروش فوق‌ العاده‌ای که این برند به مشتریان خود ارائه می‌دهد، از محصولات آن راضی هستند. از دیگر خصوصیات و امکانات این دستگاه می‌توان به قدرت موتور ۶۰ وات، وزن ۳۴/۱ کیلوگرم، برس مبلمان، نازل گوشه پاک کن، نازل جمع‌کننده مایعات، پایه شارژ و آداپتور شارژ اشاره کرد که باعث شده یکی ازقوی ترین جارو شارژی های بازار باشد.

  •  بهترین جاروی شارژی بوش

یکی از محصولات بسیار خوب جارو شارژی مدل BCH6ATH25 برند بوش است که علی‌رغم سبکی و کاربرد بی‌نظیر آن، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. این دستگاه  قابلیت استفاده به صورت دستی و عصایی را دارد. بنابراین می‌توانید به راحتی آن را از بدنه اصلی عصایی شکل آن جدا کنید.

مدت زمان لازم برای شارژ شدن این مدل ۶-۳ ساعت زمان می‌برد که در مقابل به مدت ۱ ساعت می‌توانید با آن کار کنید. از قابلیت‌ ها و خصوصیات دیگر این مدل می‌توان به سیستم هشدار باتری کم، ۲ سطح قدرت + توربو، موتور Long Life با عملکرد فوق‌العاه عالی و بالا، سری بسیار انعطاف‌پذیر، ظرفیت  مخزن زباله ۹۰۰ میلی‌لیتر، وزن ۳ کیلوگرم و ولتاژ باتری ۲/۲۵ ولت اشاره کرد.

  •  بهترین جاروی شارژی برند دریم

جارو شارژی دریم  مدل V11 یکی از گران‌ترین محصولات موجود در بازار ایران است که به صورت هوشمند عمل می‌کند. شما می‌توانید روش‌ های تمیز کردن و برنامه زمانی خاص برای این کار را بر روی دستگاه تنظیم کنید. مثلاً می‌توانید به گونه‌ای او را برنامه‌ ریزی کنید که به محض خروج شما از منزل شروع به کار کرده و تمام یا بخشی از فضای داخلی خانه را تمیز کند.

از قابلیت‌ها و ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به فیلتر قابل شستشو، قابلیت نصب بر روی دیوار، توانایی جذب مایعات، نشانگر شارژ باتری کم، دسته بلند، سری قابل تعویض، محدوده میزان شارژدهی ۹۰ دقیقه، باتری لیتیومی دارای ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، قابلیت سایکلون، مدت زمان لازم برای شارژ شدن باتری ۴ ساعت، وزن ۶/۱ کیلوگرم، توان مکش ۱۵۰ وات، قدرت موتور ۴۵۰ وات، دارای داک شارژ و امکان جدا شدن از بدنه اشاره کرد.

اگر به دنبال بهترین مارکها برای خرید هستید، مقاله بهترین مارک لوازم خانگی خارجی و ایرانی آنها را به شما معرفی می‌کند.

معرفی انواع جارو شارژی

وزن زیاد و سختی حمل، دائم الاتصال بودن به برق جاروبرقی و … کمپانی ها را به فکر تولید محصولی جدید، شبه جاروبرقی کرد. دستگاهی که همان عملکرد را داشته باشد اما در استفاده راحتی بیشتری برای افراد فراهم کند. در راهنمای خرید جارو شارژی به شما خواهیم گفت که دستگاه جارو شارژی، درواقع همان جاروبرقی در ابعاد کوچک تر است، وزنی سبک تر داشته و برای جارو کشیدن نیاز به اتصال برق ندارد. شارژی بودن این مدل جاروها درواقع هم نقطه قوت و هم نقطه ضعفی برای آن ها محسوب می شود.

نقطه قوت از آن نظر که می توانید از این جارو بدون محدودیت در هر مکانی که خواستید استفاده کنید حتی برای تمیز کردن اتومبیلتان و نقطه ضعف از این نظر که ممکن است شارژ آن تمام شود و در میانه راه دستتان را در پوست گردو بگذارد.البته پیشنهاد می کنیم پیش از استفاده حتماً از میزان شارژ جاروی خود اطمینان حاصل کنید. برای استفاده از این مدل جارو باید پیش از استفاده آن را به برق متصل کنید تا باطری آن شارژ شود.

میزان نگهداری شارژ در مدل های مختلف جارو شارژی متفاوت است. به طورمعمول این دستگاه ها دارای باطری دوازده ولتی می باشند. هرچه قدرت باطری بیشتر باشد نشان دهنده کیفیت بالاتر دستگاه است.

مدل هوشمند:

ما در این مقاله با معرفی بهترین جارو شارژی شما را برای انتخاب بهتر یاری می کنیم. جارو شارژی هوشمند از جدیدترین مدل دسته جارو شارژی هاست که امکان کنترل از راه دور را دارد. این جارو کف اتاق حرکت کرده و آشغال ها را از روی زمین جمع آوری می کند، در صورت پر شدن مخزن نور قرمز می دهد و هنگام تخلیه نور سبز نشان می دهد.اگر قصد خرید جارو برقی را دارید به مقاله بهترین مارک جارو برقی پرفروش سر بزنید.

مدل ایستاده:

جارو شارژی در طرح ها و مدل های خاصی تولید می شود که افراد با توجه به نوع نیازشان می توانند آن ها را انتخاب کرده و مورداستفاده قرار دهند. یکی از این مدل ها جارو شارژی ایستاده است که دسته ای بلند و قابل تعویض دارد و برای سطوح مختلف، ازجمله فرش، پارکت، سنگ و … بسیار مناسب است. بسیاری از این جاروها قابلیت تبدیل به جاروی شارژی دستی را نیز دارند. مدل بعدی جارو شارژی دستی است که در ابعاد و اندازه کوچک طراحی شده و به راحتی قابلیت جابجایی دارد و می توانید از آن در اتومبیل هم استفاده کنید.

مدل آب و خاک:

جارو شارژی نیز همانند جاروبرقی دو نوع آب و خاک یا فقط خاک دارد. با استفاده از مدل جارو شارژی آب و خاک می توانید سطوحی را که مرطوب یا خیس هستند جارو بکشید بدون اینکه به دستگاه آسیبی برسد. اگر جارو شارژی شما مدل خاک است از جارو کشیدن سطوح مرطوب پرهیز کنید.

جمع‌ بندی

ما در این محتوا سعی کردیم بهترین مارک جارو شارژی و پرفروش‌ ترین مدل‌ ها و برند‌های جارو شارژی را به شما عزیزان معرفی کنیم. اما علاوه بر تمام این موارد، مدل‌ های متنوع و با قابلیت‌ های متفاوتی در بازار موجود هستند که می‌توانید آن‌ ها را باهم مقایسه کرده و بهترین مورد را انتخاب و خریداری کنید. در صورتی که وقت و زمان کافی برای مقایسه مدل‌ های متنوع موجود در بازار را ندارید، به مدل‌های معرفی شده در این متن بسنده کنید و بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. امیدوارم توانسته باشیم به سوال جارو شارژی چی بخرم ، در این مقاله جواب داده باشیم تا با خیال راحت جاروی خود را انتخاب کنید.

برخی از سوالات رایج :

۱٫ انواع مدل جارو شارژی کدامند ؟

مدل هوشمند / مدل ایستاده / مدل آب و خاک

۲٫بهترین جارو شارژی موجود در بازار چیست ؟

بهترین جاروی شارژی بلک‌اند دکر / بهترین جاروی شارژی آ ای گ / بهترین جاروی شارژی اپکس / بهترین جاروی شارژی برند فیلیپس / بهترین جاروی شارژی پارس خزر / بهترین جاروی شارژی بوش / بهترین جاروی شارژی برند دریم

نوشته های اخیر

بهترین تشک طبی + 11 مدل پرطرفدار ایرانی و خارجی

هر انسان به طور معمول نزدیک به یک سوم عمر خود را در خواب سپری…

2 ماه پیش

تلویزیون هوشمند چیست + تفاوت تلویزیون اسمارت با معمولی

یکی از متداول ترین کالاهای دیجیتال تلویزیون می باشد. این صفحه جادویی از همان ابتدای…

2 ماه پیش

بهترین مارک کولر آبی چیست + 6 مدل مارک کولر آبی 1403

هر چقدر که به فصل تابستان و گرما نزدیک‌ تر می‌شوید، دغدغه داشتن یک سیستم…

2 ماه پیش

معرفی برند ال جی – LG Brand

آن هایی که اهل دنیای دیجیتال و تازه های این جهان جذاب الکترونیکی هستند خوب…

2 ماه پیش

ظروفی که هرگز نباید در ماشین ظرفشویی قرار دهید + 18 ظروف ممنوعه در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های اتوماتیک دستگاههای کاربردی در آشپزخانه هستند، اما آیا همه ظروف را میتوان…

2 ماه پیش

راهنمای خرید قهوه ساز + بهترین قهوه ساز در بازار 2024

در مقاله راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی بهترین قهوه ساز سعی داریم که شما…

3 ماه پیش