بهترین برندها

بهترین مارک لوازم خانگی چیست؟ + بهترین برند ایرانی و خارجی برای خرید جهیزیه

یکی از سؤالات اساسی که در هنگام خرید وسایل برقی و یا وسایل خانگی به وجود می آید، این است که بهترین برند لوازم خانگی چیست و کدام یک از آن ها می تواند نیاز های ما را به خوبی برآورده کند. افراد زیادی از برخی لوازم خانگی خود ناراضی هستند و این به دلیل نداشتن اطلاعات کافی هنگام خرید است. وجود برند های مختلف در بازار سبب شده است تا انتخاب یک کالای مناسب برای خریداران سخت باشد.

بدون شک شما با داشتن اطلاعات مناسب می توانید محصول دلخواه خود را تهیه کنید و این با خواندن این مطلب اتفاق خواهد افتاد. ما در این مطلب شما را با بهترین مارک لوازم خانگی آشنا می کنیم.

 

بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی

ما در کشورمان تولیدکننده هایی داریم که در حوزه تولید لوازم خانگی ایرانی فعالیت می کنند. کیفیت محصولات تولید شده بسیار مناسب است و بسیاری از مشتریان از این محصولات احساس رضایت می کنند. بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی به شرح زیر می باشند:

  •  پارس خزر
  •  سایا
  •  برند می گُل

در ادامه این سه برند را معرفی خواهیم کرد و اطلاعاتی را در مورد هر یک به شما خواهیم داد.

قبل از خرید برای آشنایی با انواع یخچال می توانید به مقاله  راهنمای خرید یخچال فریزر مراجعه کنید.

اگر به دنبال خرید تلویزیون هستید، قبل از خرید حتما مقاله بهترین تلویزیون موجود در بازار را مطالعه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

  • پارس خزر

یکی از بهترین مارک لوازم خانگی حال حاضر کشورمان، برند پارس خزر است. این برند با تولیدات با کیفیتی که داشته توانسته خود را به عنوان یک رقیب جدی برای برخی برند های خارجی مطرح کند. این کارخانه، سابقه زیادی در ایران داشته و با ارائه محصولاتی که از بهترین متریال ها ساخته شده و با داشتن خدمات پس از فروش به مشتریان، توانسته رضایت اغلب افرادی که یکی از لوازم خانگی تولید شده توسط این برند را خریداری کرده اند، به دست آورد.

علاوه بر بالا بودن کیفیت محصولات این برند، تنوع در ارائه محصولات نیز از دیگر برتری های این بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی می باشد. این تنوع در ارائه محصولات، طیف وسیعی از مشتریان را در برگرفته و به همین دلیل امکان خرید برای بسیاری از مصرف کنندگان فراهم شده است. با خرید یکی از محصولات پارس خزر، در مورد تهیه لوازم یدکی مشکلی نخواهید داشت؛ زیرا به راحتی می توانید به یکی از نمایندگی هایی که تحت نظر این کمپانی کار می کنند مراجعه کرده و قطعه مورد نظرتان را تهیه کنید.

البته این تنها یکی از مزیت هایی است که خرید از برند های ایرانی می تواند برای مصرف کنندگان و خریداران داشته باشد. از دیگر مزیت های آن می توان به مناسب بودن قیمت، تعمیر وسایل خراب در کوتاه ترین زمان ممکن و دسترسی به مراکز تعمیر اشاره کرد. به این موضوع توجه داشته باشید که پارس خزر تمامی محصولات خود را با گارانتی ۲۴ ماهه وارد بازار می کند.

برای خرید جهیزیه ، به لوازم برقی خیلی اهمیت داده می شود به این دلیل که یک وسیله برقی خوب سالهای سال کار می کند. به همین دلیل ما به معرفی انواع لوازم برقی مانند بهترین مارک یخچال دو قلو، آبمیوه گیری و … پرداخته ایم.

 

 

  • سایا

از دیگر برند های ایرانی که باید نام آن آورده شود، برند سایا است. البته این برند به صورت مستقل فعالیت نکرده و در واقع یک زیرمجموعه و یا یک زیر برند از پارس خزر می باشد. به همین دلیل، تمام مزیت هایی که خرید از پارس خزر شامل حال شما خواهد کرد، با خرید لوازم برقی سایا نیز نصیب شما می شود. تمامی اصول و استاندارد هایی که برند پارس خزر در تولید لوازم خانگی خود رعایت کرده، توسط این برند ایرانی نیز رعایت شده و سایا این اطمینان را به شما می دهد تا بهترین ها را دراختیارتان بگذارد.

بدون شک شما نیز با این محصولات ناب آشنایی دارید و از کیفیت آن ها با خبر هستید. تولید این محصولات در داخل کشور باعث افتخار است.

اگر قصد خرید دستگاه بخور دارید، مقاله بهترین دستگاه بخور به انتخاب شما کمک می‌کند.

 

اگر قصد خرید آبمیوه گیری دارید، به شما پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتما مقاله بهترین مارک آب میوه گیری ۴ کاره را مطالعه نمایید.

 

 

  • برند می گل

از دیگر انواع مارک لوازم خانگی ایرانی که نام آن را هم می توانید بر روی برخی لوازم خانگی مشاهده کنید، برند می گل است. این برند نیز در حوزه تولید برخی لوازم برقی کوچک فعالیت دارد. سابقه می گل به ۳۰ سال می رسد و برای آنکه بتواند رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند محصولاتش را با گارانتی ارائه می دهد. سنجه کیش، شرکتی است که نمایندگی محصولات این برند را بر عهده گرفته و آن ها در سطح کشور پخش می کند.

نکته مهمی که خوب است در مورد محصولات برند می گل بدانید آن است که این شرکت، تمامی تولیدات خود را با دو سال ضمانت وارد بازار می کند و در طی این مدت اگر مشکلی به صورت ناخواسته برای یکی از لوازم برقی تحت این برند به وجود آمد، می توانید به نمایندگی های مجاز مراجعه کرده و مشکل دستگاه را حل کنید.از جمله محصولات تولیدی این برند می توانیم به قهوه سازها، غذا ساز، اسپرسوساز، ساندویچ ساز و غیره اشاره کنیم. خدمات پس از فروش ده ساله از دیگر خدماتی است که توسط این برند ارائه می گردد.

در ضمن دقت داشته باشید که برند می گل نیز محصولات خود را با قیمتی مناسب و با کیفیتی قابل قبول به بازار وارد می کند.

انتخاب بهترین ها را برای شما آسان کردیم. اگر به سشوار نیاز دارید مقاله بهترین مدل سشوار را از دست ندهید.

اگر قصد خرید تلویزیون هوشمند دارید، مقاله بهترین مارک تلویزیون  در انتخاب بهتر به شما کمک می‌کند.

بهترین مارک لوازم خانگی خارجی

بعد از آنکه با برند های ایرانی آشنا شدید، خوب است در مورد بهترین مارک لوازم خانگی خارجی نیز نکاتی را ارائه کنیم. این برند ها به این شرح هستند:

  •  هیتاچی
  •  فلر
  •  بوش
  •  سامسونگ
  • دوو
  •  ال جی
  • فیلیپس
  •  تفال

در ادامه سعی خواهیم کرد به صورت مفید و مختصر این برند های فعال در حوزه ارائه لوازم خانگی را به شما معرفی کنیم.

 

  • هیتاچی

شرکت هیتاچی که برخی آنرا ابر شرکت هم می نامند، سال ۱۹۱۰ در شهر هیتاچی، ایباراکی تأسیس شد و در حوزه های مختلف تولید انرژی الکتریکی و صنعت شامل طرح های انرژی هسته ای و برق آبی، کنترل تجهیزات، آسانسور و پله های برقی، لکوموتیو ها، لوازم خودرو، ماشین های ساخت وساز، لوازم خانگی مانند مطبوع کننده های هوا، یخچال، ماشین ظرفشویی، دستگاه مایکروویو، جاروبرقی و همین طور ساخت ابزار هایی مانند لوله، سیم، کابل های برق و محصولات تولیدی از آهن، فولاد و مس فعالیت می نماید.

هیتاچی همان طور که گفته شد در صدر جدول تولید کنندگان و فروشندگان بهترین مارک لوازم خانگی به خوبی می درخشد و با تولید محصولات بسیار با کیفیت گوی سبقت را از رقبا ربوده است. در ایران هم محصولات هیتاچی از پرفروش ترین هاست و توانسته با ارائه بهترین خدمات پس از فروش رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند.

اگر قصد خرید جارو برقی دارید به مقاله بهترین جاروبرقی ما سر بزنید.

 

 

  • فلر

کارخانه فلر، از سال ۱۹۹۴ فعالیت خود را در حوزه تولید لوازم خانگی شروع کرده است. این برند که می توان از آن به عنوان بهترین برند لوازم خانگی یاد کرد، قادر است انواع محصولات برقی را وارد بازار کند. از جمله این محصولات می توان به آبمیوه گیری، چای ساز، پلوپز، مخلوط کن و غیره اشاره داشت. موردی که باعث شده افرادی زیادی تمایل به خرید تولیدات این برند نشان دهند، گارانتی و خدمات پس از فروش است. شاید جالب باشد که بدانید حتی قطعاتی که از سوی این برند ارائه می گردد نیز دارای گارانتی و ضمانت هستند.

از دیگر نکاتی که باید در مورد محصولات فلر اشاره گردد، رعایت اصول و استاندارد های تولید یک محصول با کیفیت است. این برند برای تولید لوازم خانگی از بهترین و با کیفیت متریال ها و مواد خام استفاده کرده و به همین دلیل می توان عمر و دوام بالایی از لوازم تولید شده تحت برند فلر شاهد بود. با خرید لوازم خانگی برند فلر تا سال های سال، نگرانی در مورد تعویض لوازم خانگی تان با یک دستگاه جدید نداشته باشید.

اگر میخواهید با ویژگی های یک جاروبرقی خوب آشنا شوید مقاله ویژگی جاروبرقی خوب را مطالعه نمایید.

 

  • دلمونتی

از دیگر برند هایی که در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و می توان محصولات آن را در بازار ایران نیز مشاهده کرد، برند دلمونتی است. این برند متعلق به کشور ایتالیا بوده و محصولات خود را با ۱۸ ماه گارانتی وارد بازار می کند. یکی از نکات مثبتی که می توانیم در مورد این برند ذکر کنیم، تلاش آن برای تولید محصولاتی با کیفیت است. در کنار کیفیت، مناسب بودن قیمت و کارا ظاهر شدن لوازم خانگی برند دلمونتی از دیگر فاکتور هایی است که این برند سعی کرده در تولیدات خود رعایت کند.

دلمونتی تنها به فکر کیفیت نبوده و لوازم خانگی خود را با زیباترین طراحی و ظاهر وارد بازار کرده است. لوازم این برند یکی از زیباترین طرح ها به خود اختصاص داده است. از جمله کالا هایی تولیدی برند دلمونتی می توان به آون توستر، ماشین های ظرفشویی، ساندویچ ساز، قهوه ساز، چای ساز، اسپرسوساز و غیره اشاره کرد. این برند از هیچ تلاشی برای به دست آوردن رضایت مشتریان فروگذار نخواهد کرد.

برای خرید ماشین ظرف شویی نیاز به راهنمایی دارید ؟ مقاله بهترین ماشین ظرفشویی میتواند به شما راهنمایی های لازم را ارئه دهد.

  • بوش

از دیگر برندها در بهترین مارک لوازم خانگی که نام آن برای خیلی افراد آشنا به نظر می رسد، برند بوش است. شاید شما هم اکنون در منزل خود یکی از محصولات باکیفیت این برند را دارید. این برند یک برند آلمانی بوده و از سال ۱۹۰۱ فعالیت خود را در حوزه تولید لوازم خانگی از جمله لوازم برقی شروع کرده است. بعد ها با گسترش فعالیت های بوش، کارخانه هایی در کشور های ترکیه، چین، مالزی و مجارستان ساخته شده که در حال تولید محصولاتی با نام بوش هستند.

ارائه خدمات پس از فروش و همینطور گارانتی، به خریداران این امکان را داده تا با خیالی راحت و اطمینان خاطر برای خرید تولیدات این کارخانه اقدام کنند. به هنگام خرید محصولات تحت برند بوش، به ضمانت نامه و همین طور هولوگرام آن توجه داشته باشید. این برند محصولات خود را به مدت ۳۶ ماه گارانتی کرده است. کیفیت محصولات این برند بالاست و به همین دلیل قیمت بالایی برای آن ها در نظر گرفته شده است. اگر برای شما قیمت محصول اهمیت ندارد، می توانید با خرید این محصول از لذت استفاده آن برخوردار شوید.

اگر به دنبال تکمیل جهیزیه هستید، حتما از مقاله لیست لوازم برقی جهیزیه استفاده کنید.

 

 

  • سامسونگ

سامسونگ برندی نام آشنا برای ما ایرانیان است. این برند نیز می تواند لقب بهترین برند لوازم خانگی را به خود اختصاص دهد. این برند در حوزه تولید لوازم خانگی برقی به خوبی ظاهر شده و با تولید طیف وسیعی از محصولات، بسیاری از نیاز های موجود را به خوبی برطرف کرده است. یکی از معروف ترین محصولات این برند گوشی های همراه هستند. البته علاوه بر گوشی، این برند در تولید یخچال و ماشین لباسشویی نیز ورود پیدا کرده و توانسته محصولاتی با کیفیت و با کارایی بالا در اختیار متقاضیان قرار دهید.

محصولات برند سامسونگ با گارانتی ۱۸ ماهه به دست مشتری رسیده و به دلیل استفاده از متریال های با کیفیت در ساخت محصولات، می توانید بر روی دوام عمر بالای تولیدات اصلی این کارخانه حساب ویژه ای باز کنید. نکته ای که خوب است در اینجا به آن توجه داشته باشید این است که گارانتی موبایل با گارانتی سایر لوازم برقی که توسط این شرکت در بازار عرضه شده، متفاوت می باشد. پس در هنگام خرید به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با برند سامسونگ به مقاله تاریخچه برند سامسونگ مراجعه کنید.

 

  • دوو

از دیگر برند های مطرح در کشور که در حوزه تولید لوازم خانگی منزل فعالیت می کند، برند دوو است. این برند برای اغلب افراد، نام آشنایی داشته و کمتر کسی را می توان یافت که نام آن را نشنیده و یا کالا های تولیدی این برند را در خانه نداشته باشد. این برند یک برند کره ای است و لوازم برقی که تحت آن تولید می شوند کیفیت بالایی داشته و به همین دلیل اغلب کاربران از خرید تولیدات این کارخانه استقبال زیادی به عمل می آورند.برند دوو در سال ۱۹۶۷ در شهر سئول متولد شده و تنوع زیادی در لوازم خانگی از سوی این برند مشاهده می شود.

دوو، تنها به فعالیت در کشور کره قناعت نکرده و امروز می توان کارخانجاتی که تحت نام دوو در حال فعالیت هستند را در برخی کشور ها مانند مکزیک، لهستان، اسپانیا، چین و ویتنام نیز مشاهده کرد. از آنجایی که کیفیت لوازم تولیدشده در کارخانه های این برند کیفیت بالایی دارند، به همین دلیل است که محصولاتی که نام دوو بر روی آن ها خودنمایی می کند، قیمت بالایی دارند. دوو لوازم تولیدی خود را با گارانتی دو ساله وارد بازار کرده و قادر است به مدت ده سال خدمات پس از فروش ارائه کند.

آیا می‌خواهید توستر بخرید اما در مورد آن اطلاعات کمی دارید؟ مقاله ما در مورد کارایی توستر نان چیست، مخصوص شما نوشته شده.

 

 

 

  • ال جی

از دیگر برندها در بهترین مارک لوازم برقی خانگی در کشور که به کره تعلق دارد، ال جی می باشد. این برند در حال فعالیت به دو شکل است؛ در یکی از حالات، لوازم خانگی در کشور کره و در کارخانه ال جی ساخته شده و به دست خریدار می رسد. در شکل دوم فعالیت، قطعات موجود در وسایل برقی به صورت جداگانه تولید شده و سپس این قطعات در داخل کشور هایی مانند مصر، مالزی، چین و یا ایران با فرایند مونتاژ در کنار هم قرار می گیرند و یک وسیله برقی ساخته می شود.

این برند نیز برای آنکه بتواند رضایت کاربران خود را به بهترین شکل ممکن جلب کند محصولات خود را گارانتی کرده است. پیدا کردن نمایندگی هایی که مسئولیت فروش و ارائه خدمات پس از فروش ال جی را بر عهده دارند، در ایران کار سختی نیست. نکته جالب توجهی که در مورد سابقه و پیشینه این برند وجود دارد، وارد کردن سولاردوم ها برای اولین بار توسط برند ال جی بوده است. شاید یکی از دلایل شهرت این برند نیز همین باشد. ال جی از سال ۱۹۴۷ فعالیت خود را شروع کرده و تا به امروز نیز توانسته محصولات خوبی را در بازار وارد کند.

 

 

  • فیلیپس

از دیگر برند های مطرح در حوزه لوازم خانگی، برند فیلیپس است. این برند نیز از بهترین و با کیفیت ترین مواد و متریال برای تولید محصولات خود استفاده و از سال ۱۸۹۱ نیز در این حوزه ورود پیدا کرده است. این برند چند ملیتی است و در طی مدت فعالیتی که داشته توانسته نام و آوازه خوبی به دست آورد. فیلیپس یکی از برند هایی است که در ایران نمایندگی های فعال زیادی داشته و با ارائه گارانتی سعی دارد بهترین خدمات و امکانات را در اختیار خریداران قرار دهد.

فیلیپس به دلیل تنوع قابل ملاحظه ای که در تولید محصول و لوازم خانگی دارد توانسته نظر مثبت طیف وسیعی از خریداران را به دست آورد و محصولاتی با قیمت های مختلف وارد بازار کند.

  • تفال

یکی دیگر از بهترین مارک لوازم خانگی که نام آن را نیز می توان بر روی بسیار لوازم برقی و غیر برقی مشاهده کرد، تفال است. نکته مثبت و شاخص این برند این است که نه تنها در حوزه تولید لوازم برقی منزل فعالیت می کند بلکه بسیاری از لوازم برقی غیر خانگی نیز تحت این برند تولید شده و در بازار موجود می باشد. این برند یکی از اولین برند هایی بود که ظروف نچسب تفلون را به بازار وارد کرد.

اگر در مورد این برند اطلاعات زیادی ندارید، خوب است بدانید که تفال محصولات با کیفیتی را روانه بازار کرده و از سال ۱۹۵۴ فعالیت خود را شروع کرده است. سابقه درخشان این برند نشان دهنده بالا بودن کیفیت تولیدات آن است. تمامی لوازم ارائه شده تحت این برند، با یک سال گارانتی به فروش می روند.

اگر میخواهید با انواع تلوزیون هوشمند آشنا شوید مقاله تلوزیون هوشمند چیست را مطالعه نمایید.

 

بهترین مارک لوازم خانگی با قیمت مناسب

از آنجایی که برند های داخلی، در داخل کشورمان ایران تولید می شوند، به همین دلیل کیفیت خوب و قابل قبولی دارند. کسانی که می خواهند بهترین مارک لوازم خانگی با قیمت مناسب را خریداری کنند می توانند به سراغ برند های ایرانی از جمله پارس خزر، سایا و می گل بروند. این برند ها در تولید محصولات خود سعی می کنند، بهترین متریال را به کار برده و در ضمن با قیمت مناسبی آن ها را به بازار وارد کنند.

بهترین مارک لوازم خانگی چیست؟

از دیگر سؤالات مهمی که در هنگام خرید لوازم خانگی به وجود می آید، این است که بهترین برند لوازم خانگی چیست. در این متن سعی کردیم معروف ترین و مطرح ترین برند ها را به شما معرفی کنیم. البته به این نکته دقت داشته باشید که بهترین برند برای شما، برندی است که می تواند نیازها و توقعات شما را به خوبی برآورده کند. از آنجایی که برای اغلب ما، قیمت لوازم برقی بسیار مهم است، می توان این گونه نیز بیان کرد که بهترین برند، برندی است که از نظر هزینه با بودجه ما تناسب بیشتری داشته باشد.

بهترین مارک لوازم خانگی برای جهیزیه

بهترین مارک لوازم خانگی برای جهیزیه نیز وابستگی مستقیم به میزان بودجه عروس خانم دارد. عروس خانم هایی که بودجه قابل قبولی برای این مورد در اختیار دارند، می توانند به سراغ بروزترین لوازم خانگی موجود در بازار بروند اما برای کسانی که از نظر بودجه در محدودیت هستند برند های ایرانی گزینه مناسبی به شمار می رود؛ زیرا هم کیفیت خوبی دارند وهم قیمت مناسبی برای فروش آن ها در نظر گرفته شده است.

 

جمع بندی

بسیاری از افراد به دنبال تهیه بهترین لوازم خانگی هستند تا سال ها خیالشان از هر بابت راحت باشد. این امر به صورت شانسی اتفاق نمی افتد و باید برای این کار اطلاعات خود را بیشتر کنید. بهترین مارک لوازم خانگی را باید از چندین نظر مورد بررسی قرار داد. ما در این مطلب چند برند داخلی که محصولات فوق العاده ای دارند را خدمتتان معرفی کردیم. از برند های داخلی بسیار عالی می توان به پارس خزر، سایا و می گل اشاره کرد.

در این مقایسه، ما برخی از برند های خارجی را نیز معرفی کردیم که از بهترین برند ها می توان فلر، بوش، برند سامسونگ، دوو، ال جی، فیلیپس و تفال را نام برد. موضوع قیمت لوازم خانگی از موضوعات مهمی است که همیشه مورد توجه خریداران است و قیمت محصولات داخلی به دلایل مختلف بسیار پایین تر هستند.

سؤالات رایج:

۱٫بهترین مارک لوازم خانگی خارجی چیست؟

ال جی – سامسونگ – بوش – فلر – دوو – فیلیپس – تفال

۲٫بهترین مارک لوازم خانگی ایرانی برای جهیزیه چیست؟

پارس خزر- سایا- می گل

 

نوشته های اخیر

بهترین تشک طبی + 11 مدل پرطرفدار ایرانی و خارجی

هر انسان به طور معمول نزدیک به یک سوم عمر خود را در خواب سپری…

2 ماه پیش

تلویزیون هوشمند چیست + تفاوت تلویزیون اسمارت با معمولی

یکی از متداول ترین کالاهای دیجیتال تلویزیون می باشد. این صفحه جادویی از همان ابتدای…

2 ماه پیش

بهترین مارک کولر آبی چیست + 6 مدل مارک کولر آبی 1403

هر چقدر که به فصل تابستان و گرما نزدیک‌ تر می‌شوید، دغدغه داشتن یک سیستم…

2 ماه پیش

معرفی برند ال جی – LG Brand

آن هایی که اهل دنیای دیجیتال و تازه های این جهان جذاب الکترونیکی هستند خوب…

2 ماه پیش

ظروفی که هرگز نباید در ماشین ظرفشویی قرار دهید + 18 ظروف ممنوعه در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های اتوماتیک دستگاههای کاربردی در آشپزخانه هستند، اما آیا همه ظروف را میتوان…

2 ماه پیش

راهنمای خرید قهوه ساز + بهترین قهوه ساز در بازار 2024

در مقاله راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی بهترین قهوه ساز سعی داریم که شما…

2 ماه پیش