تفاوت جارو برقی با جارو شارژی + جاروبرقی بخریم یا جاروشارژی؟

از دید خانم های خانه دار نظافت منزل یکی از طاقت فرساترین کارهاست؛ شاید به همین دلیل است که انواع جاروبرقی، جاروشارژی و … برای کمک به خانم ها ابداع شده اند که هم در کاربرد و هم در قیمت با هم تفاوت های عمده ای دارند. هومیاتو در این مقاله قصد دارد تفاوت جارو برقی با جارو شارژی و قیمت و کیفیت این دو وسیله برقی را بررسی نماید.

دیگر از دوران جاروهای دستی عبور کردیم و به روزهای جاروهای برقی و جاروهای شارژی رسیده ایم. تنوع و کارایی در این مارکت آن قدر زیاد است که گاه مجبوریم دست به مقایسه بزنیم و ببینیم که کدامشان به صرفه تر و کدامشان پرکاربردتر است. البته که داشتن هر دو در خانه می تواند در شرایط مختلف کمک بزرگی باشد اما مقایسه تفاوت جارو برقی با جارو شارژی می تواند بینش روشن تری به ما بدهد. انتخاب آگاهانه همیشه باعث رضایت خواهد شد.

تفاوت جارو برقی با جارو شارژی، معایب و مزایای آنها

جارو شارژی و جارو برقی هر دو از لوازم خانگی هستند که جهت گردگیری و تمیز کردن به کار می روند. درواقع یکی از لوازمی هستند که نمی شود خانه را بدون آن متصور شد. جارو برقی از سابقه بیشتری برخوردار است و اکثر ما به حضور آن در خانه عادت کرده ایم. با معرفی جارو شارژی به بازار، رقیب جدید و جدی برای جاروبرقی پیدا شد. هر دو محصول در تولیدات جدید خود سعی دارند که بیشترین نیاز را از کاربران رفع کنند و در کنار افزایش کیفیت با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تولیدات خود را به دست مشتریان برسانند.

در این مطلب که به موضوع جاروبرقی بخریم یا جاروشارژی پرداخته به شما نشان خواهیم داد که هرکدام از این لوازم برای چه فضاهایی مناسب ترند، مزایا و محدودیت های آن ها به چه صورت است.

درصورتی که در منزل بزرگی زندگی می کنید و یا به دلیل داشتن بچه یا هر دلیل دیگری خانه شما در اکثر مواقع به هم ریخته و روی فرش و کف پوش ها پر از آشغال یا گردوخاک است جاروبرقی برای منزل شما مناسب تر است.  کارایی جارو شارژی در برابر جاروبرقی به صورتی است که برای خانه های بزرگ مناسب نیست و ممکن است در میانه راه جارو کشیدن، شارژ خالی کرده و دست شما را در پوست گردو بگذارد.

همچنین ازآنجایی که جارو شارژی نسبت به جاروبرقی مخزن کوچک تر و محدودتری دارد زودبه زود باید آن را تخلیه کنید و خود این موضوع ممکن است موجب زحمت شود. پس برای فضای کوچک خانه جارو شارژی می تواند انتخاب درست تری باشد و هم اینکه نسبت به جارو برقی صدای بسیار کمتری دارد.

اگر قصد خرید جارو شارژی دارید به مقاله راهنمای استفاده از جارو شارژی مراجعه نمایید تا انتخاب بهتری داشته باشید و روشهای نگهداری آن را یاد بگیرید.

اگر به دنبال خرید جهیزیه هستید اما نمیدانید چه وسایلی را باید تهیه کنید، مقاله لوازم برقی جهیزیه به شما کمک میکند خرید راحت تری داشته باشید.

یکی از مزایای جارو شارژی در مقابل جارو برقی این است که از وزن کمتری برخوردار است و به راحتی می توانید آن را جابجا کنید. شاید بتوان این مورد را یکی از مهم ترین مزیت های جاروشارژی در تفاوت جارو برقی با جاروشارژی دانست که بسیاری از افراد را به استفاده از آن ترغیب می کند.

همچنین ازآنجایی که با شارژ کار می کند نیازی به پیدا کردن پریز برق نداشته و با مشکل کوتاه آمدن کابل برق هم مواجه نمی شوید و دیگر نگرانی بابت گیرکردن سیم به لوازم خانگی، پایه مبل و میزها ندارید. درصورتی که در منزل خود پله دارید برای تمیز کردن پله ها جارو شارژی گزینه مناسب تری است.

نیاز نیست برای تمیز کردن پله ها هم زمان ورزش وزنه برداری را انجام بدهید و جاروبرقی سنگین خود را جابجا کنید. علاوه بر آن احتمال افتادن از پله و آسیب دیدن جارو نیز به صفر می رسد. در تفاوت جارو برقی با جارو شارژی باید این نکته را ذکر کنیم که معمولاً جاروبرقی ها از موتور قوی تر باقدرت مکندگی بیشتری نسبت به جارو شارژی برخوردار هستند. البته کمپانی های تولید کننده جارو شارژی تمام تلاش خود را می کنند که در تولیدات جدید خود، جارو شارژی های پرقدرت تری را وارد بازار کنند.

شرکت های سازنده جارو شارژی تلاش می‌کنند محصولات جدیدتر قدرت ذخیره برق و نگهداری شارژ در زمان طولانی تری را داشته باشند. شارژی بودن جارو این امکان را به شما می دهد که از آن حتی در مناطق یا فضاهایی که برق وجود ندارد استفاده کنید و تمیز کردن آن را با جاروکشیدن طاقت فرسای دستی انجام ندهید. درصورتی که مسلماً برای جابجایی جارو برقی دچار محدودیت هایی خواهید بود.

اگر در نهایت تصمیم گرفتید جارو برقی بخرید، می توانید برای انتخاب بهتر به مقاله  بهترین جاروبرقی مراجعه نمایید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که در تمیز کردن گوشه ها، کنجی ها و به طورکلی فضاهایی که دسترسی آسان به آن وجود ندارد وسواس به خرج می دهید،

جارو شارژی می تواند تا حدود زیادی رضایت شما را جلب کند.

اگر فضای شما بزرگ است یا برای فضاهایی مانند هتل یا ادارات به دنبال جارو برقی هستید، مقاله بهترین جاروبرقی سطلی می‌تواند به انتخاب شما کمک کند.

یکی دیگر از تفاوت جارو برقی با جارو شارژی این است که کاربرد جارو شارژی در مقایسه با جارو برقی متنوع تر است. علاوه بر کف پوش ها، داخل قفسه ها، کمد، نواحی بلند و دور از دسترس را می توانید با این جارو تمیز کنید. یکی از کاربردهای مهم جارو شارژی در زمان هایی است که تمام خانه را تمیز کرده اما ناگهان به صورت اتفاقی مقداری آشغال بر روی فرش یا کف پوش شما می ریزد، حالا تصور کنید که مهمان هم دارید و هر آن ممکن است از راه برسند. در این گونه مواقع نیازی به آوردن جاروبرقی و جارو کشیدن ندارید. در کمترین زمان با استفاده از جارو شارژی دستی و سبک خود تمام ذرات را جمع خواهید کرد، بدون اینکه وقت و زحمت فراوانی را متحمل بشوید.

انتخاب نهایی شما جارو شارژی است؟ برای پیدا کردن بهترین برند جارو شارژی و خرید آسان‌تر، مقاله آن را از دست ندهید.

تفاوت جارو برقی با جارو شارژی این امکان را به شما می دهد تا کاملاً از معایب و مزایای هر دو جارو مطلع شده و با توجه به شرایط و محیطی که در آن زندگی می کنید دست به انتخاب بزنید. البته در این میان نباید از بودجه موردنیاز برای خرید هر یک از این دو غافل شد.

برای خرید جارو شارژی باید بودجه ای از حدود ۳۰۰ هزار تومان تا حدود ۶ میلیون تومان در نظر بگیرید و جهت خرید جاروبرقی نیز به بودجه ای در حدود ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان نیاز دارید. بدیهی است که میزان قیمت جارو شارژی یا جارو برقی موردنظرتان به امکانات و برند آن بستگی دارد.

در مقایسه جارو برقی با جارو شارژی، برای خرید جارو شارژی به بودجه کمتری نیاز دارید. فرقی ندارد قصد خرید جارو شارژی داشته باشید یا جاروبرقی، در هر دو صورت در مورد انواع آن، ویژگی ها و امکانات خاص، توانایی مکش خاک جاروبرقی و مکش آب توسط دستگاه و … اطلاعات کافی به دست آورده و سپس برای خرید اقدام کنید.

مسلماً باید دستگاهی خریداری کنید که بتوانید با کمک آن نیازهایتان را برطرف کنید. درصورتی که امکانات جاروی مورد نظرتان بیشتر یا کمتر از حد نیاز شماست خرید آن را فراموش کرده و به دنبال مدل مناسب تری بگردید. ما سعی کردیم با مقایسه تفاوت جارو برقی با جارو شارژی در این مقاله، انتخاب بهترین جارو را برای شما آسان کنیم.

برخی سوالات متداول

۱٫ تفاوت جارو برقی با جارو شارژی چیست؟

جارو شارژی کاربردهای متنوع تری در مقایسه با جارو برقی دارد. همچنین می توان نواحی بلند و دور از دسترس را با آن تمیز کرد.

۲٫ کدام ارزان تر است؟ جارو برقی یا جارو شارژی؟

در مقایسه جارو شارژی با جارو برقی، برای خرید جارو شارژی به بودجه کمتری نیاز دارید.

نوشته های اخیر

بهترین تشک طبی + 11 مدل پرطرفدار ایرانی و خارجی

هر انسان به طور معمول نزدیک به یک سوم عمر خود را در خواب سپری…

2 ماه پیش

تلویزیون هوشمند چیست + تفاوت تلویزیون اسمارت با معمولی

یکی از متداول ترین کالاهای دیجیتال تلویزیون می باشد. این صفحه جادویی از همان ابتدای…

2 ماه پیش

بهترین مارک کولر آبی چیست + 6 مدل مارک کولر آبی 1403

هر چقدر که به فصل تابستان و گرما نزدیک‌ تر می‌شوید، دغدغه داشتن یک سیستم…

2 ماه پیش

معرفی برند ال جی – LG Brand

آن هایی که اهل دنیای دیجیتال و تازه های این جهان جذاب الکترونیکی هستند خوب…

2 ماه پیش

ظروفی که هرگز نباید در ماشین ظرفشویی قرار دهید + 18 ظروف ممنوعه در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های اتوماتیک دستگاههای کاربردی در آشپزخانه هستند، اما آیا همه ظروف را میتوان…

2 ماه پیش

راهنمای خرید قهوه ساز + بهترین قهوه ساز در بازار 2024

در مقاله راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی بهترین قهوه ساز سعی داریم که شما…

3 ماه پیش