بهترین ها

بهترین جاروبرقی سطلی خارجی 2023 + جاروبرقی سطلی چه مارکی خوبه؟

یکی از لوازم بسیار پرکاربرد و مهم که باید در هر خانه‌ای وجود داشته باشد، جاروبرقی است. به دلیل پرکاربرد و پرطرفدار بودن این وسیله فوق کاربردی انواع متنوعی از این کالا را می‌توانید در بازار مشاهده کنید.

یکی از مدل‌ های کاربردی و پرطرفدار، جاروبرقی‌ های سطلی هستند که نسبت به دیگر طرح‌ ها و مدل‌ ها قدرت و مکش بسیار بالاتری دارند. این جاروبرقی‌ها در ۲ مدل خانگی و صنعتی تولید و روانه بازار می‌شوند. از این رو شما باید با توجه به فعالیت خود مناسب‌ ترین آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید.

آنچه که ما در این محتوا به آن می‌پردازیم، بهترین جاروبرقی سطلی خارجی، بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی و معرفی پرفروش‌ترین و بهترین برند‌های این کالا‌ها است. پس درصورتی که قصد خرید این کالا را دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اگر به دنبال خرید جهیزیه هستید اما نمیدانید چه وسایلی را باید تهیه کنید، مقاله لیست لوازم برقی جهیزیه عروس به شما کمک میکند خرید راحت تری داشته باشید.

جاروبرقی سطلی چیست و چه مزایایی دارد؟

جاروبرقی سطلی مدلی از جارو است که به شکل استوانه‌ای است و مخزن بسیار بزرگی دارد. بر خلاف مدل‌ های معمولی این جاروبرقی‌ها حالت ایستاده دارند و به دلیل مخزن بزرگی که دارند، اصطلاحاً به آن‌ها سطلی گفته می‌شود. همچنین بیشتر برای کار‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. با این حال نمونه‌های غیرصنعتی از این مدل نیز تولید و روانه بازار شده است.

در مدل‌ های خانگی قدرت و مکش موتور دستگاه خیلی بالا نیست، چرا که در خانه‌ ها جاروبرقی‌ها نیازی به قدرت مکش خیلی بالا ندارند. اما قدرت و مکش مدل خانگی یا غیرصنعتی آن‌ ها همچنان از دیگر مدل‌ های موجود در بازار بیشتر است و مخزن بسیار بزرگ‌تری دارند. در کل مخزن بزرگ و سطلی، قدرت موتور و مکش بسیار بالا و کاربرد (صنعتی و غیرصنعتیخانگی از مزایای اصلی و مهم این مدل محسوب می‌شوند

نکات مهم هنگام خرید بهترین جاروبرقی سطلی خارجی و ایرانی

قبل از آن که به معرفی بهترین مارک جاروبرقی سطلی خارجی بپردازیم لازم است تا نکاتی را هنگام خرید این کالا مدنظر قرار دهید. شما هر برند و محصولی را خریداری کنید باید به تمامی این نکات توجه داشته باشید تا کالایی مناسب و متناسب با شرایط و نیاز خود تهیه کنید.

۱. اهمیت قدرت موتور جاروبرقی سطلی:

یکی از مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین بخش‌ های یک جاروبرقی، موتور الکتریکی آن است. جاروبرقی‌ ها را باید بر اساس قدرت موتور الکتریکی‌شان مورد بررسی قرار داد.

هر چه قدرت این بخش از محصول بیشتر باشد، مکش آن و میزان تمیز کردن محیط اطراف نیز بهتر خواهد بود. از دلایل محبوب بودن جاروبرقی‌های سطلی نیز، بالا بودن قدرت موتور الکتریکی آن‌ها نسبت به دیگر مدل‌ها است. از آنجا که این نوع محصول با قدرت‌ های موتور مختلف در بازار موجود هستند، حتماً با توجه به نیاز خود درجه‌بندی این بخش از جاروبرقی را مدنظر قرار دهید و مناسب‌ ترین وسیله را انتخاب کنید.

۲. ابعاد مخزن:

قبل‌تر گفته شد که مخزن این مدل جاروبرقی‌ها بزرگ‌تر از سایر محصولات است. با این حال مدل‌های مختلف جاروبرقی‌های سطلی نیز دارای ابعاد مخزن متفاوتی هستند. شما باید محصولی را خریداری کنید که ابعاد مخزن آن‌ها متناسب با محیط شما باشد. مثلاً: برای خانه‌هایی که متراژ کوچک دارند، نیازی به جاروبرقی با مخزن خیلی بزرگ نیست. خرید جاروبرقی با مخزن خیلی بزرگ برای یک محیط کوچک تنها هزینه‌های شما را افزایش می‌دهد. بالعکس در محیط‌های بزرگ، جاروبرقی با مخزن کوچک پاسخگو نخواهد بود و مدام باید حین کار مخزن آن تخلیه شود. پس حتماً با توجه به متراژ محیط موردنظر جاروبرقی با ابعاد مخزن مناسب خریداری کنید.

اگر نمی‌دانید برای فضایی که دارید چه جارو برقی مناسب است، مقاله  تفاوت جارو شارژی و جارو برقی به شما کمک می‌کند بهتر تصمیم بگیرید.

معرفی بهترین مارک جاروبرقی سطلی خارجی و ایرانی

جاروبرقی‌های سطلی توسط برند‌های مختلف داخلی و خارجی زیادی تولید می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به تیوا، کوپکس، دریم، اینترنشنال، پاناسونیک، ال جی، سپاهان و. . اشاره کرد. در ادامه لیست بهترین جارو برقی سطلی خارجی و ایرانی را با هم بررسی خواهیم کرد.

بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی

در پاسخ به سؤال جاروبرقی سطلی چه مارکی خوبه؟ قصد داریم تا بهترین و پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های سطلی ایرانی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید در بین بهترین جاروبرقی سطلی خارجی و ایرانی مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

خواندن مقاله راهنمای خرید بهترین مارک جارو برقی می تواند به شما برای خرید بهتر کمک کند.

۱٫ جاروبرقی سطلی سپاهان مدل پارادنیز

این جاروبرقی سطلی قدرت موتور بسیار زیاد و مکش فوقالعاده قدرتمندی دارد. از این رو به راحتی سطوح مختلف را تمیز میکند و باعث صرفهجویی در زمان نظافت خواهد شد. همچنین کیفیت و استحکام بسیار بالایی نیز دارد. از ویژگیها و قابلیتهای این مدل میتوان به وزن ۸ کیلوگرم، توان مکش ۱۴۰۰ وات، فیلتر بهداشتی، فیلتر خروجی HEPA، پاکت جاروبرقی، طول کابل برق ۶ متر، شعاع کارکرد ۹ متر، میزان صدای تولیدی ۷۰ دسیبل، گنجایش مخزن ۱۵ لیتر، دور موتور ۳۲۰۰ دور در دقیقه، ولتاژ ۲۲۰ وات ۵۰ هرتز و فشار وکیوم ۲۳۰ میلی بار اشاره کرد.

۲٫ جاروبرقی سطلی کوپکس مدل VCC3700

این مدل از جاروبرقی برند کوپک در ابعاد ۶۵۰ × ۴۵۰ × ۴۵۰ است که محدوده طول کابل برق آن ۵ الی ۱۰ متر می‌باشد. از ویژگی‌های آن می‌توان به محدوده توان مصرفی ۲ هزار الی ۱۵۰۰ وات، وزن ۵٫۷ کیلوگرم، فیلتر بهداشتی، توان مکش و قدرت موتور ۱۶۰۰ وات و لوله تلسکوپی استیل اشاره کرد.

۳٫ جاروبرقی سطلی تیوا مدل ۳۴۰۰

این جاروبرقی دارای رتبه انرژی A و فیلتر هپا به‌ منظور جلوگیری از پخش گرد و غبار در هوای بیرونی دستگاه و بروز آلرژی برای افراد حساس است. همچنین دارای یک فیلتر محافظتی برای موتور است که از ورود گرد و غبار به داخل آن جلوگیری می‌کند. از ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به سیم جمع‌کن نیمه اتوماتیک، کابل برق ۶ متر، امکان استفاده از کیسه و پاکت جاروبرقی، میزان صدا بین ۶۵ الی ۷۰ دسی‌بل، قدرت موتور ۱۴۰۰، گنجایش مخزن ۲۰ لیتر، شعاع عملکرد ۱۰ متر، فیلتر بهداشتی و محدوده توان مصرفی بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ وات اشاره کرد.

۴٫ جاروبرقی سطلی دریم مدل L10 Plus

این دستگاه شاید بهترین جاروبرقی سطلی ایرانی باشد، چرا که قدرت مکش و موتور آن ۴ هزار pa و فوق قدرتمند است. به مدت ۶۵ روز می‌تواند گرد و غبار را در کیسه جمع‌آوری کند و مخزن آن بر روی داک شارژ ظرفیتی بالای ۴ لیتر دارد. همچنین دارای پیمایش عالی و دوری از برخورد با اجسام سه‌ بعدی است و می‌تواند بیش‌از ۱۰۰ مانع را در فاصله ۳ تا ۵۰ سانتی‌متری تشخیص دهد. در ۵ دقیقه می‌تواند ۱۲۰ مترمربع از فضای اطراف خود را نقشه‌برداری کند. دارای قفل ایمنی کودک و سیستم عدم برخورد با کودک و حیوانات خانگی است.

این دستگاه را می‌توان با استفاده از اپلیکیشن به‌ راحتی کنترل کرد. روشن و خاموش شدن، شارژ مجدد، کنترل صدا و تنظیم حالت تمیز کردن را از طریق اپلیکیشن می‌توان کنترل کرد. بنابراین می‌توانید تنها بخشی از خانه را تمیز و مناطق ممنوعه را برای آن تعریف کنید. از دیگر قابلیت‌ های این مدل می‌توان به ظرفیت باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت، ۲٫۵ ساعت کار بدون وقفه۲۵۰ متر سطح پوشش‌دهی، توانایی تغییر قدرت مکش در سطوح مختلف، قابلیت نقشه‌برداری ۳ پلان برای خانه‌های چند طبقه، سنسور پیشگیری از سقوط پرتگاه و سنسور‌های جانبی با قابلیت عدم برخورد با اجسام اشاره کرد.

۵٫ جاروبرقی سطلی پاکشوما مدل PBV-1417

شرکت پاکشوما جاروبرقی سطلی مدل PBV-1417 را با ظرفیت مخزن ۱۷ لیتر تولید کرده که دارای کیسه‌های دائمی است. همچنین دارای لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع بر اساس قد افراد می‌باشد که می‌توان بدون آسیب به ستون فقرات با این دستگاه کار کرد. از دیگر ویژگی‌های این کالا می‌توان به سیستم تنظیم دور کند و تند، قابلیت پارک، نصب اتصالات به صورت افقی و عمودی، فیلتر دوار، فیلتر گردبادی روی دسته، بدنه پلاستیکی، فیلتر مجهز به مخزن قابل شستشو، نگه‌دارنده کیسه پاکت دائمی، سیم جمع کن خودکار، طول کابل برق ۵ الی ۱۰ متر، میزان صدای ۶۵ تا ۷۰ دسی‌بل، محدوده توان مصرفی ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ وات، فیلتر خروجی HEPA، شعاع کارکرد ۱۱ متر، قدرت موتور ۱۴۰۰ وات، برس کوچک مبلمان، پارکت و سرامیک و وزن ۸/۷ گرم اشاره کرد.

بهترین مارک جاروبرقی سطلی خارجی

ما در این بخش قصد داریم بهترین جاروبرقی سطلی خارجی از بهترین برند‌ها را برای شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید با مقایسه آن‌ها با مدل‌های ایرانی بهترین گزینه را برای خود انتخاب و خریداری کنید.

۱٫ جاروبرقی سطلی هیتا چی ساخت ژاپن مدل CV950Y

این جاروبرقی بدنه بسیار مقاومی دارد که با بهترین و باکیفیت‌ترین متریال ساخته شده است. از ویژگی‌های آن می‌توان به موتور کم صدا، مکش قدرتمند، کابل برق ۵ الی ۱۰ متر، محدوده میزان صدا ۶۵ دسی‌بل، محدوده توان مصرفی دوهزار الی دوهزار و ۵۰۰ وات، فیلتر خارجی HEPA13 و دستگاه نمایشگر وضعیت پر بودن مخزن اشاره کرد.

۲٫ جاروبرقی سطلی پاناسونیک مدل MC-YL699

پاناسونیک یک شرکت چند ملیتی ژاپنی است که در زمینه تولید لوازم شخصی، خانگی، الکترونیکی و. . فعال است. این شرکت طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و علت محبوبیت بالای محصولات آن کیفیت بی‌نظیری است که ارائه می‌دهند. این مدل جاروبرقی ساخت کشور ژاپن است و جزو بهترین جاروبرقی سطلی خارجی است که رتبه انرژی آن B می‌باشد، دارای ظرفیت ۲۰ لیتر و محدوده توان مصرفی دوهزار تا دوهزار و ۵۰۰ وات است. از ویژگی‌های آن می‌توان به قدرت موتور ۱۲۰۰ وات، فیلتر بهداشتی، طول کابل برق ۸ متر، میزان صدا ۸۶ دسی‌بل، مجهز به فیلتر آنتی باکتریال پارچه‌ای قابل شستشو و دارای ۲ برس درز و مبلمان اشاره کرد.

اگر قصد خرید جارو شارژی دارید، مطالب معرفی بهترین مارک جارو شارژی به شما کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشید.

۳٫ جاروبرقی سطلی ال جی مدل VP8662NNT

ال جی یک برند کره‌ای شناخته‌ شده در سرتاسر جهان است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این شرکت در زمینه تولید لوازم‌ خانگی فعالیت دارد که بهترین و باکیفیت‌ ترین محصولات را روانه بازار می‌کند. یکی از محصولات این شرکت جاروبرقی سطلی مدل VP8662NNT است که با قدرت موتور دوهزار و ۲۰۰ وات ریزترین ذرات را از داخل فرش جدا کرده و مکش می‌کند. این مدل دارای لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع، مخزن بزرگ ۲۱ لیتری، فیلتر هوای قدرتمند (HEPA) میکروب‌زدایی، بدنه‌ای استیل و با استحکام بالا، ضدزنگ و ضد ضربه دارد.

شرکت ال جی این محصول را برای کسانی که در کنار کیفیت بالا و بهترین جاروبرقی سطلی خارجی به‌ دنبال یک محصول ارزان‌ قیمت هستند، تولید کرده است. بنابراین برای کسانی که توان مالی بالایی ندارند اما یک محصول باکیفیت و با قدرت مکش بالا می‌خواهند، این مدل از برند ال جی می‌تواند بسیار مناسب باشد.

۴٫ جاروبرقی سطلی سامسونگ مدل SC4570 ساخت کره جنوبی

اگر به دنبال یک جاروبرقی سطلی پرتوان و در عین حال جمع و جور هستید، مدل SC4570 سامسونگ را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. این جاروبرقی سطلی قدرت مکش و موتور ۱۸۰۰ وات دارد که به کمک آن می‌توانید در مدت کوتاهی محیط خانه خود را تمیز کنید. اما به دلیل گنجایش ۳/۱ لیتری برای خانه‌های کوچک تا متوسط مناسب است.

این مدل از نوع بدون کیسه است و مخزن قابل شستشو دارد که باید پس از خشک شدن کامل آن را در جای خود قرار دهید. با این حال اگر به دنبال بهترین جاروبرقی سطلی خارجی با ظرفیت بالا هستید، می‌توانیم مدل ژوپیتر را پیشنهاد دهیم. این مدل قدرت موتور ۱۸۰۰ وات و گنجایشی ۱۵ لیتری دارد. همچنین بر روی بدنه آن کنترل پاور (on/ off) قرار دارد و از نوع بدون کیسه است.

 جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم پرفروش‌ترین و بهترین جاروبرقی سطلی خارجی و داخلی را به شما عزیزان معرفی کنیم. اما این‌ که کدام برند و محصول بهترین است، بدون‌ شک اکثر شما به‌ دنبال برند‌های خارجی با کیفیت خواهید رفت. اما توجه کردن به نام برند به تنهایی کافی نیست. چرا که قیمت برند‌های خارجی به دلیل تحریم‌های ایران این روز‌ها سر به فلک کشیده و هر روز افزایش می‌یابند. به‌ همین دلیل بدون توجه به داخلی و خارجی بودن محصول، کالایی را انتخاب کنید که پاسخگوی نیاز‌های شما و متناسب با محیط مد نظرتان باشد.

برخی از سوالات رایج

هنگام خریدن بهترین جارو برقی سطلی خارجی و ایرانی باید به چه نکاتی توجه کرد؟
قدرت موتور جاروبرقی و ابعاد مخزن آن

بهترین مارک جارو برقی سطلی خارجی کدامند؟

جاروبرقی سطلی هیتا چی ساخت ژاپن مدل CV950Y
جاروبرقی سطلی پاناسونیک مدل MC-YL699
جاروبرقی سطلی ال جی مدل VP8662NNT
جاروبرقی سطلی سامسونگ مدل SC4570

نوشته های اخیر

بهترین تشک طبی + 11 مدل پرطرفدار ایرانی و خارجی

هر انسان به طور معمول نزدیک به یک سوم عمر خود را در خواب سپری…

2 ماه پیش

تلویزیون هوشمند چیست + تفاوت تلویزیون اسمارت با معمولی

یکی از متداول ترین کالاهای دیجیتال تلویزیون می باشد. این صفحه جادویی از همان ابتدای…

2 ماه پیش

بهترین مارک کولر آبی چیست + 6 مدل مارک کولر آبی 1403

هر چقدر که به فصل تابستان و گرما نزدیک‌ تر می‌شوید، دغدغه داشتن یک سیستم…

2 ماه پیش

معرفی برند ال جی – LG Brand

آن هایی که اهل دنیای دیجیتال و تازه های این جهان جذاب الکترونیکی هستند خوب…

2 ماه پیش

ظروفی که هرگز نباید در ماشین ظرفشویی قرار دهید + 18 ظروف ممنوعه در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های اتوماتیک دستگاههای کاربردی در آشپزخانه هستند، اما آیا همه ظروف را میتوان…

2 ماه پیش

راهنمای خرید قهوه ساز + بهترین قهوه ساز در بازار 2024

در مقاله راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی بهترین قهوه ساز سعی داریم که شما…

2 ماه پیش