بهترین برندها

معرفی برند ایستکول – Eastcool Brand

هومیاتو در مقاله معرفی برند ایستکول صفر تا صد این برند ایرانی را معرفی خواهد کرد. با داغ شدن بازار لوازم خانگی و تنوع بسیاری که در این مارکت وجود دارد روزبه روز افراد بیشتری به خرید یا تعویض لوازم برقی خود ترغیب می شوند. دراین بین علاوه بر برندهای خارجی، شرکت های داخلی نیز تمام تلاش خود را می کنند تا نظرهم وطنان خود را به تولیدات ملی جلب کنند که هم در خانه هر ایرانی، محصول ایرانی باشد و هم اینکه اقتصاد کشور با توجه به این استقبال شکوفا و مستحکم شود.

در بین شرکت های ایرانی که دست به تولیدات لوازم برقی زده اند یکی از شرکت های معتبر برند ایستکول است. لوازم برقی شرکت ایستکول با بیش از چهل سال تجربه توانسته است در زمینه تولیدات مختلفی که ارائه کرده موفق و سرآمد باشد. محصولات ایستکول شامل یخچال و فریزر شرکت ایستکول، آب سردکن ایستکول، تصفیه هوا ایستکول می شود. البته قابل ذکر است که بیشتر محصولات Eastcool برای مصارف اداری و تجاری خریداری می شود که البته می توان در صورت نیاز این محصولات را برای منزل نیز خریداری کرد.

در ادامه به معرفی بیشتر این برند به شما خواهیم پرداخت.

 

از تکران مبرد تا برند ایستکول

شرکت تجاری ایستکول در آغاز فعالیت خود با نام شرکت تکران مبرد از یک سال پیش از انقلاب یعنی در سال ۱۳۵۶ فعالیت خود در زمینه تولید یخچال صنعتی را در شهر قم آغاز کرد. با افزایش تولیدات و جذب مشتری به مرورزمان فعالیت این شرکت رونق پیداکرده و به تولیدات آن افزوده شد و در طی دهه های هفتاد و هشتاد یخچال فریزر خانگی و اداری (۳ فوت و ۵ فوت) را نیز به خط تولید خود اضافه کرد. شرکت تکران مبرد در سال ۱۳۸۷ اولین آب سردکن دو منظوره مونتاژ را در کشور به بازار ارائه کرد.

قطعات این محصولات وارداتی است، اما سرهم بندی و تولید نهایی آن در داخل کشور صورت می گیرد. هم اکنون شرکت تکران مبرد با نام تجاری ایستکول نامی مطمئن و آشنا در زمینه یخچال فریزرهای کوچک و آبسرد کن های دومنظوره شده است. محصولات شرکت ایستکول دارای علامت استاندارد و محصولات مونتاژ شده آن دارای استاندارد اتحادیه اروپاست.

برند ایرانی ایستکول دارای ۳۰۰ نمایندگی در سرتاسر کشور ایران است و با تولیدات خود گارانتی ۱۸ ماهه و نصب رایگان ارائه می دهد.

محصولات ایستکول شامل یخچال فریزرایستکو، آب سردکن و تصفیه هوا ایستکول می شود.

 

شرکت تکران مبرد (برند ایستکول) توانسته در طی سالیان متمادی افتخاراتی در زمینه کسب وکار خود کسب کند که می توان به مقام کارآفرین برتر در سال ۱۳۹۳، صنعت گر برتر سال ۱۳۹۳، دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴، انتخاب شدن به عنوان واحد نمونه صنعتی کشور در سال ۱۳۹۵، دریافت تندیس نقره ای ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال های ۱۳۹۵، ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و درنهایت تنها تولیدکننده آب سردکن های دومنظوره با علامت استاندارد ایمنی در کشور اشاره کرد.

 توصیه می کنیم پیش از خرید دستگاه تصفیه هوا مقاله معرفی بهترین دستگاه تصفیه هوا  را مطالعه کنید.

معرفی انواع محصولات ایستکول

  • آب سرد کن ایستکول:

برند ایستکول انواع آبسرد کن را در مدل های مختلفی عرضه می کند که مشتریان با توجه به نیاز خود آن را انتخاب و خریداری می کند. شما می توانید لوازم جانبی آبسرد کن از قبیل جا لیوانی، منبع آب فیلتر دار و … را نیز از این شرکت تهیه و استفاده کنید. از آبسرد کن شرکت ایستکول می توان در اماکن تجاری، اداری، فرهنگی، درمانی و حتی منازل استفاده کرد. این محصول دارای کیفیت بسیار بالا بوده و هم زمان می تواند آب جوش و آب سرد را با استفاده از انرژی برق در اختیار شما قرار دهد.

اگر دنبال خرید گوشی شیائومی هستید و اطلاعات کافی میخواهید به مقاله گوشی موبایل شیائومی  مراجعه نمایید.

 

  • آب سرد کن رو میزی:

اندازه و ابعاد این آبسرد کوچک بوده و دارای دو فیلتر آب شهری است که علاوه بر پر کردن مخزن آب به صورت دستی امکان اتصال به آب شهری را نیز دارد. دارای نمایشگر آل ای دی آب سرد و گرم بوده و قابلیت نصب جا لیوانی را نیز دارد.

نزدیک عید است و مشغول خانه تکانی هستید؟ برای تمیز کردن لوازم برقی به مشکل برخوردید؟ به مقاله تمیز کردن لوازم برقی سفید و استیل سر بزنید.

 

  • آب سرد کن ایستاده:

این مدل از آب سردکن های برند Eastcool بزرگ تر از مدل رومیزی است و به صورت ایستاده و دارای کابین هستند که می تواند محل قرارگیری لیوان باشد. برخی از انواع این مدل دارای سه شیر گرم، سرد و ملایم است. همچنین دارای سیستم امنیتی درجه حرارت نیز می باشند.

آیا با برندهای ایرانی دیگر آشنایی دارید؟ ما در مقاله معرفی برند ایکس ویژن، این برند ایرانی را به شما معرفی کردیم.

  • آبسرد کن یخچال دار:

این مدل از آبسرد کن همچون مدل ایستاده در ابعاد بزرگ تر تولیدشده و دارای ترموستات یخچال  مجزا است و همچنین قابلیت اتصال به آب شهری و نصب جا لیوانی را نیز دارد. این مدل معمولاً قیمت بیشتری نسبت به سایر مدل ها دارد.

 

  • یخچال ایستکول:

برند ایستکول یخچال هایی از ۳ فوت الی ۱۲ فوت تولید می کند که برای مصارف خانگی و به ویژه اداری بسیار مفید هستند. همچنین برند Eastcool یخچال خودرو در ابعاد کوچک تر مناسب برای نصب در خودرو را نیز تولید کرده است. برای انتخاب و آشنایی بیشتر می توانید به سایت شرکت و یا نمایندگی های فروش این شرکت در شهر خود مراجعه کنید. از دیگر تولیدات یخچالی برند ایستکول می توان به یخچال های شو کیس در ابعاد مختلف مناسب برای رستوران و سوپرمارکت ها اشاره کرد.

  • فریزر ایستکول:

برند Eastcool فریزرهایی با ظرفیت چهار و پنج کشویی تولید کرده و به بازار ارائه می کند. (فریزر نوفراست)

 

  • دستگاه تصفیه هوا ایستکول:

این برند دستگاه تصفیه هوا در ابعاد و مدل های مختلف از رومیزی گرفته تا دستگاه های بزرگ تر را به مشتریان خود ارائه می دهد.

 اگرقصد یادگیری سه تار را دارید و میخواهید بهترین سه تار برای شروع تهیه کنید، راهنمای خرید بهترین سه تار برای مبتدی به شما کمک خواهد کرد.

برخی سوالات متداول:

نام دیگر شرکت ایستکول چیست ؟

شرکت تکران مبرد (برند ایستکول)

معرفی انواع محصولات ایستکول ؟

آب سردکن ایستکول – یخچال ایستکول – دستگاه تصفیه هوا ایستکول

نوشته های اخیر

بهترین تشک طبی + 11 مدل پرطرفدار ایرانی و خارجی

هر انسان به طور معمول نزدیک به یک سوم عمر خود را در خواب سپری…

2 ماه پیش

تلویزیون هوشمند چیست + تفاوت تلویزیون اسمارت با معمولی

یکی از متداول ترین کالاهای دیجیتال تلویزیون می باشد. این صفحه جادویی از همان ابتدای…

2 ماه پیش

بهترین مارک کولر آبی چیست + 6 مدل مارک کولر آبی 1403

هر چقدر که به فصل تابستان و گرما نزدیک‌ تر می‌شوید، دغدغه داشتن یک سیستم…

2 ماه پیش

معرفی برند ال جی – LG Brand

آن هایی که اهل دنیای دیجیتال و تازه های این جهان جذاب الکترونیکی هستند خوب…

2 ماه پیش

ظروفی که هرگز نباید در ماشین ظرفشویی قرار دهید + 18 ظروف ممنوعه در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های اتوماتیک دستگاههای کاربردی در آشپزخانه هستند، اما آیا همه ظروف را میتوان…

2 ماه پیش

راهنمای خرید قهوه ساز + بهترین قهوه ساز در بازار 2024

در مقاله راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی بهترین قهوه ساز سعی داریم که شما…

2 ماه پیش