بهترین ها

بهترین اتو بخار در بازار ایران سال 1402

بسیاری از مردم پوشیدن یک لباس چروک را به منزله نامرتب بودن می‌دانند، از این رو بسیاری از مردم از دیرباز به فکر راهکاری‌های برای صاف کردن لباس‌های خود بوده‌اند. در گذشته نه چندان دور اتو‌های زغالی این وظیفه را عهده‌ دار بودند اما با پیشرفت تکنولوژی اتو‌های خشک و سپس بخار به بازار آمدند تا مشکل چروک بودن لباس‌ها برای همیشه حل شود

.با توجه به تنوع بالای برندهای سازنده اتو، خرید یک اتوی خوب به نظر کار ساده‌ای نمی‌باشد. اگر شما هم به دنیال خرید بهترین مارک اتو بخار موجود در بازار می‌باشید با همراه باشید، ما در اینجا به معرفی بهترین اتو بخار، نکاتی که باید هنگام خرید توجه کنید و ویژگی‌های یک اتو بخار خوب می‌پردازیم.

انواع اتو بخار موجود در بازار

در بازار اتو بخارهای مختلفی وجود دارند که هر یک بر اساس نیازهای افراد و انتظارات آن‌ها از یک اتو بخار طراحی شده‌اند. از رایج‌ ترین اتو بخارهای موجود در بازار می‌توان به اتو بخار معمولی، اتو بخار مخزن دار و اتو بخار پرسی اشاره کرد.

  •  اتو بخار معمولی یا ساده:

اکثر اتو‌های موجود در بازار و خانه‌ها از این مدل هستند. این اتو‌ها دارای مخزنی کوچک برای نگهداری آب می‌باشند که بخار مورد نیاز برای اتو از این طریق تامین می کنند.

  •  اتو بخار با مخزن بخار مجزا:

این اتو‌ها عملکرد بهتری نسبت به اتو بخارهای معمولی دارند، تفاوت این اتو‌ها در وجود یک مخزن آب مجزا می‌باشد که معمولاً بیش از یک لیتر آب در خود نگهداری می‌کنند. با استفاده از این اتو‌ها شما می‌توانید یک اتو کشی بهتر برای مدت زمان طولانی‌تر را تجربه کنید. از جمله معایب این اتو می‌توان به مصرف انرژی بالای آن اشاره کرد.

  •  اتو بخار پرسی:

اگر فردی هستید که لباس‌های خود را زیاد اتو می‌کنید و یا یک خانواده پر جمعیت هستید، قطعاً استفاده طولانی مدت از اتو بخارهای معمولی شما را خسته می‌کند. پیشنهاد ما در چنین وضعیتی خرید یک اتو بخار پرسی است، این اتو با یک حرکت می‌تواند شما را از شر چین و چروک‌های لباس راحت کند. از معایب این اتو می‌توان به مصرف بالای برق، قیمت بالا و بزرگی آن اشاره کرد.

همیشه خرید لوازم خانگی جزیی از تصمیمات مهم خرید برای هر خانه هست، از اینرو فرد با مطالعه بیشتر درمورد خرید بهترین جارو برقی سطلی یا دیگر لوازم مهم منزل، دنبال بهترین و با کیفیت ترین و در عین حال مناسبت ترین قیمت هاست.در همین سایت شما می توانید به بهترین شکل ممکن اطلاعات خود را در زمینه خرید لوازم خانه بالا ببرید.

ویژگی‌ های یک اتو بخار خوب

در حال حاضر اتو بخارهای مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن‌ها کم و بیش کار شما را انجام می‌دهند، اما تفاوت آن‌ها در طول عمر، کیفیت و سرعت اتو کشی می‌باشد. هنگام خرید یک اتو بخار خوب نکات زیادی را باید در نظر بگیرید که در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌شود.

  •  توان اتو بخار:

توان اتو بخار نشان‌ دهنده قدرت المنت‌ها برای تولید گرمای لازم جهت اتوکشی است. هر چه توان یک اتو بالاتر باشد سرعت اتوکشی نیز بالاتر می‌رود.

  • جنس کفی اتو بخار:

معمولاً کفی‌های اتو از جنس استیل، سرامیک، آلومینیوم و تیتانیوم هستند. بر اساس تحقیقات انجام گرفته بر روی اتو بخارهای مختلف نشان می‌دهد که اتو بخارهای با کف سرامیکی و تیتانیومی بهترین انتخاب هستند. اگر می‌خواهید یک اتوکشی آسان داشته باشید و کف اتو هم در برابر خش و ضربه مقاوم باشد، بهتر است اتو بخاری تهیه کنید که کف آن از جنس سرامیک و تیتانیوم باشد.

  •  زاویه بخار دهی (بخار دهی عمودی):

این قابلیت به شما کمک می کند تا پرده و لباس‌های خود را در حالت آویزان به راحتی اتو کنید.

  •  وزن اتو:

بسیاری از مردم تصور می‌کنند که هرچه وزن اتو سبک‌تر باشد، بهتر است. وزن کم اتو شاید کاربر را در استفاده‌های طولانی مدت از اتو کمتر خسته کند اما در صورتی‌که اتو سبک باشد، چین و چروک‌های لباس به راحتی صاف نمی‌شوند. خرید اتوهای با وزن زیاد هم توصیه نمی‌شود چراکه استفاده از آن‌ها بسیار خسته‌کننده می‌باشد.

  •  سیستم ضد چکه:

حتماً برای شما پیش آمده که در هنگام اتوکشی قطره‌هایی بر روی لباس می‌افتد، با سیستم ضد چکه از شر این مشکل اعصاب خرد کن راحت می‌شوید.

  •  قابلیت تمیز کاری خودکار یا Self Clean

برای جلوگیری از رسوب گرفتن حفره‌های خروجی بخار در بعضی از اتو بخار‌ها قابلیت تمیزکاری خودکار قرار داده‌اند.

  • امکان چرخش ۳۶۰ درجه سیم اتو و طول مناسب آن:

سیستم سیم چرخان ۳۶۰ درجه مانع از گره خوردن سیم می‌شود و همچنین سیم اتو بخار می‌بایست نه خیلی بلند و نه خیلی کوتاه باشد تا در هنگام اتوکشی مشکل نداشته باشید.

* بهتراست به جنس سیم نیز درهنگام خریددقت کنید،سیم‌های باروکش پارچه امنیت بسیار بیشتری نسبت به سایرسیم‌ها دارد.

  •  سیستم اسپری آب:

بعضی از چین و چروک‌های بد قلق برای صاف شدن نیاز به چند قطره آب دارند، از این‌رو بهتر است در اتو بخار قابلیت اسپری آب نیز وجود داشته باشد.

  •  سیستم خاموش کردن خودکار:

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که فراموش کنید اتوی خود را خاموش کنید و یا از روی حواس پرتی اتو را بیش از حد بر روی لباس‌ها بگذارید. امروزه سیستمی در اتو‌ها وجود دارد که بعد از گذشت یک مدت زمان مشخص در صورت تکان ندادن اتو، اقدام به خاموش کردن آن می‌کنند.

  •  پنل تنظیم دما، مخزن رسوب، هشدار نبود آب و ظرفیت مخزن آب از دیگر ویژگی‌های است که بهترین اتو بخار باید داشته باشد.

اگر به یک سشوار نیاز دارید که بتوانید فراتر از مصرف خانگی از آن استفاده کنید، به مطلب بهترین مارک سشوار حرفه ای مراجعه فرمایید.

لیست بهترین مدل اتو بخار ایرانی و خارجی 

با توجه به اینکه اتو بخار جز لوازم برقی پر طرفدار می‌باشد، بسیاری از برندهای مطرح خارجی و ایرانی اقدام به تولید و ساخت اتو بخار کرده‌اند که در زیر به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.در لیست زیر با بهترین مارک اتو بخار ایرانی و خارجی آشنا می شوید.

  •  اتو بخار فیلیپس مدل GC5037

شاید بتوان اتو بخار فیلیپس مدل GC5037 را بهترین اتو بخار خانگی موجود در بازار دانست، این محصول خوش دست با به‌کارگیری فناوری دمای مطلوب (Optimal Temp)، ترکیبی از بخار و حرارات را، متناسب با جنس لباس شما ارائه می‌کند.

مشخصات اتو بخار فیلیپس مدل GC5037

وزن: ۱۶۰۰ گرم

بخاردهی عمودی: دارد

جنس کفه: استیم گلاید

امکان چرخش ۳۶۰ درجه سیم: دارد

حداکثر توان مصرفی: ۳۰۰۰ وات

ظرفیت مخزن آب: ۳۵۰ میلی‌لیتر

سیستم ضد رسوب: دارد

سیستم قطع خودکار: دارد

سایر مشخصات: فناوری کنترل هوشمند میزان بخار DynamiQ steam، فناوری دمای بهینه (optimal Temp Technology)، تولید بخار یونیزه جهت ضد عفونی کردن لباس‌ها، سیستم رسوب‌زدایی سریع، قابلیت بخار دهی مداوم و لحظه‌ای

قیمت: حدود ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

 

اگر قصد خرید بهترین جارو شارژی دارید، به شما پیشنهاد می کنم این مقاله را بخوانید.

 

 

  •  اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW670

این اتو محصول شرکت ژاپنی پاناسونیک می‌باشد و مانند تمامی محصولات این برند دارای کیفیت بالا و قابل قبولی می‌باشد، این اتو با بخار دهی عمودی که دارد می‌تواند به راحتی لباس‌های سنگین، پرده و لباس‌های آویزان شما را اتو کند.

مشخصات اتو بخار پاناسونیک مدل NI-JW670

وزن: ۱۷۰۰ گرم

بخاردهی عمودی: دارد

جنس کفه: سرامیک

امکان چرخش ۳۶۰ درجه سیم: دارد

حداکثر توان مصرفی: ۲۰۰۰ وات

ظرفیت مخزن آب: ۲۰۰ میلی‌لیتر

سیستم ضد رسوب: دارد

سیستم قطع خودکار: دارد

سایر مشخصات: سیستم شست‌وشوی سوراخ‌های کفی، کفی ۳۶۰ درجه دو لبه، قابلیت بخار دهی مداوم، دکمه مجزای اسپری آب

قیمت: حدود ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

  • اتو بخار بوش مدل TDA503011P

این اتو بخار خوب، یک دستگاه زیبا و کارآمد می‌باشد که توسط شرکت معتبر بوش ساخته شده است. ترکیب رنگ قرمز و مشکی زیبایی این اتو را چند برابر کرده است، در کنار زیبایی، توان بالا و بخاردهی مداوم، اتو کشی را برای شما بسیار راحت می‌کند.

مشخصات اتو بخار بوش مدل TDA503011P

وزن: ۱۸۰۰ گرم

بخاردهی عمودی: دارد

جنس کفه: سرامیک با قابلیت CeraniumGlissée

امکان چرخش ۳۶۰ درجه سیم: دارد

حداکثر توان مصرفی: ۳۰۰۰ وات

ظرفیت مخزن آب: ۳۵۰ میلی‌لیتر

سیستم ضد رسوب: دارد

سیستم قطع خودکار: ندارد

سایر مشخصات: سیستم ضد چکه، امکان اسپری آب، تنظیم میزان بخاردهی

قیمت: بین ۳ میلیون و ششصد هزار تومان تا ۶ میلیون تومان

 

  •  اتو بخار بوش مدل TDA3024020

مشخصات اتو بخار بوش مدل TDA3024020

وزن: ۲۰۰۰ گرم

بخاردهی عمودی: دارد

جنس کفه: سرامیک

امکان چرخش ۳۶۰ درجه سیم: دارد

حداکثر توان مصرفی: ۲۴۰۰ وات

ظرفیت مخزن آب: ۳۲۰ میلی‌لیتر

سیستم ضد رسوب: دارد

سیستم قطع خودکار: ندارد

سایر مشخصات: سیستم ضد چکه، امکان اسپری آب، تنظیم میزان بخاردهی، مجهز به تکنولوژی ۳AntiCalc جهت رسوب زدایی حرفه ای از مخزن اتو

فعلا ناموجود است

 

  •  اتو بخار فلر مدل SL240

اتو بخار فلر مدل SL240 ساخت برند محبوب و پر طرفدار فلر می‌باشد، این اتو بخار با کفی نچسب، روکش سرامیکی و قدرت بخار فوق‌العاده هر چین و چروکی را به سرعت نابود خواهد کرد. سیستم خاموشی خودکار این اتو در صورت عدم حرکت پس از ۳۰ ثانیه در حالت افقی فعال می‌شود که باعث بالا رفتن ضریب ایمنی این اتو شده است.

مشخصات اتو بخار فلر مدل SL240

وزن: ۱۲۰۰ گرم

بخاردهی عمودی: دارد

جنس کفه: سرامیک

امکان چرخش ۳۶۰ درجه سیم: دارد

حداکثر توان مصرفی: ۲۴۰۰ وات

ظرفیت مخزن آب: ۲۰۰ میلی‌لیتر

سیستم ضد رسوب: دارد

سیستم قطع خودکار: دارد

سایر مشخصات: سیستم ضد چکه، امکان اسپری آب، تنظیم میزان بخاردهی، دارای عملکردهای اتوکشی خشک، مخزن آب قابل جداسازی، کلاس مصرف انرژی A

قیمت: حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

 

 

  • اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

این اتو بخار یک اتو بخار ایرانی شناخته شده است که در ساخت آن از فناوری روز دنیا استفاده شده. سیستم قطع خودکار و بخار دهی عمودی از ویژگی‌های منحصر به فرد این اتو می‌باشد.

مشخصات اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

وزن: ۱۲۰۰ گرم

بخاردهی عمودی: دارد

جنس کفه: الماسه (دیاموندنقره‌ای) و استیل

امکان چرخش ۳۶۰ درجه سیم: دارد

حداکثر توان مصرفی: ۲۴۰۰ وات

ظرفیت مخزن آب: ۳۰۰ میلی‌لیتر

سیستم ضد رسوب: دارد

سیستم قطع خودکار: دارد

سایر مشخصات: سیستم ضد چکه، امکان اسپری آب، تنظیم میزان بخاردهی، سیستم بخاردهی پیشرفته، دارای دسته با پوشش نرم برای راحتی بیشتر

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

 

 

 

 

  • اتو بخار پارس خزر مدل SI-602

مشخصات اتو بخار پارس خزر مدل SI-602

وزن: ۱۲۰۰ گرم

بخاردهی عمودی: دارد

جنس کفه: الماسه (دیاموندنقره‌ای) و استیل

امکان چرخش ۳۶۰ درجه سیم: دارد

حداکثر توان مصرفی: ۲۴۰۰ وات

ظرفیت مخزن آب: ۳۰۰ میلی‌لیتر

سیستم ضد رسوب: دارد

سیستم قطع خودکار: دارد

سایر مشخصات: تنظیم میزان بخاردهی، قابلیت شوک بخار عمودی و افقی، دارای دسته با پوشش نرم

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

  • اتو بخار پرسی مارشال مدل ۱۰۱۰۰

اگر می‌خواهید یک اتو بخار پرسی برای خود تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما اتو بخار مارشال مدل ۱۰۱۰۰ می‌باشد، این اتو بخار پرسی یکی از مدل‌های ۷۰ سانت می‌باشد، قدرت بخار این دستگاه ۱۹۰۰ وات می‌باشد که یکی از پر قدرت‌ترین اتو پرس‌های موجود در بازار می‌باشد. اتو بخار مارشال با مخزن آب ۸۰۰ میلی لیتری و کفه فلز (تفلون) به راحتی لباس‌های شما را اتو می‌کشد. از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه می‌توان به سیستم کنترل مواد معدنی EMC، نمایشگر دیجیتال، سیستم بخار اتوماتیک، سیستم ضد چکه، فیلتر ضد رسوب، سنسور امنیتی خاموشی خودکار اشاره کرد.

  • اتو بخار میگل مدل GSI281

اتو بخار برند میگل از آن دسته از اتو بخار ها است که بسیار طرفدار دارد زیرا قابلیت های خوبی دارد. این اتو بخار قابلیت شستشو توسط خودش را دارد که کمتر مدلی ممکن است این ویژگی را داشته باشد و همین آیتم آن را از دیگر مدل ها تمییز می کند.این شرکت از فناوری روز برای ساخت آن استفاده کرده است و کاملا استاندارد و مورد تایید است.

امکانات و قابلیت ها

  1. دارای مخزن آب است
  2. اسپری آب
  3. مجهز به نشانگرآماده بودن اتو
  4. مجهز به سیستم تمیزی خودکار
  5. امکان تنظیم میزان بخار در چهار حالت
  6. چرخش ۳۶۰ درجه سیم اتو
ابعاد : ۳۱۰ * ۱۵۰ * ۱۳۰ میلی متر امکانات : بخار دهی عمودی
طول سیم : ۱ تا ۲ متر جنس کفه : سرامیک
امکانات ضد فرسودگی : سیستم ضد رسوب سیستم ایمنی : قطع خودکار
وزن : ۱٫۵ گرم اقلام همراه : پیمانه آّ برای پر کردن مخزن

جمع بندی:

یکی از اصول شیک پوشی و استایل زیبا، داشتن لباس‌های مرتب و بدون چروک است که لازمه آن استفاده از یک اتوی لباس با کیفیت می‌باشد. با توجه به تنوع برندهای موجود در بازار پیدا کردن یک اتو بخار مناسب با نیاز شما ممکن است کمی دشوار باشد، از این‌رو ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بهترین اتو بخار موجود در بازار را به شما معرفی و ویژگی‌های هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم تا به شما در خرید اتو بخار کمک کنیم. از شما بسیار سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید.

نوشته های اخیر

بهترین تشک طبی + 11 مدل پرطرفدار ایرانی و خارجی

هر انسان به طور معمول نزدیک به یک سوم عمر خود را در خواب سپری…

2 ماه پیش

تلویزیون هوشمند چیست + تفاوت تلویزیون اسمارت با معمولی

یکی از متداول ترین کالاهای دیجیتال تلویزیون می باشد. این صفحه جادویی از همان ابتدای…

2 ماه پیش

بهترین مارک کولر آبی چیست + 6 مدل مارک کولر آبی 1403

هر چقدر که به فصل تابستان و گرما نزدیک‌ تر می‌شوید، دغدغه داشتن یک سیستم…

2 ماه پیش

معرفی برند ال جی – LG Brand

آن هایی که اهل دنیای دیجیتال و تازه های این جهان جذاب الکترونیکی هستند خوب…

2 ماه پیش

ظروفی که هرگز نباید در ماشین ظرفشویی قرار دهید + 18 ظروف ممنوعه در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های اتوماتیک دستگاههای کاربردی در آشپزخانه هستند، اما آیا همه ظروف را میتوان…

2 ماه پیش

راهنمای خرید قهوه ساز + بهترین قهوه ساز در بازار 2024

در مقاله راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی بهترین قهوه ساز سعی داریم که شما…

2 ماه پیش