بهترین ها

بهترین جاروبرقی‌ های پر فروش | راهنمای خرید بهترین مارک جارو برقی 2024

یکی از لوازم ضروری و مورد نیاز در منازل، جاروبرقی است. امروزه برند های مختلفی در بازار وجود دارد و رقابت سختی بین این برند ها به وجود آمده است. به نظر شما بهترین مارک جاروبرقی کدام است؟ کدام یک از جاروبرقی ها امکانات بهتری دارند؟

هومیاتو قبلا در یک مقاله، مشخصات جارو برقی خوب  را به شما معرفی کرده و در این مقاله نیز لیستی از بهترین جاروبرقی های پرفروش ایرانی و خارجی و نکاتی که باید به آنها توجه کنید را به عنوان راهنمای خرید بهترین جارو برقی برای شما آورده است.

اگر قصد تعویض جاروبرقی قدیمی خود را دارید و یا تازه عروس هستید و به دنبال بهترین جاروبرقی ۲۰۲۴ بازار می گردید و از قیمت جاروبرقی ایرانی و قیمت جاروبرقی خارجی آگاهی ندارید مطالعه این مقاله را از دست ندهید. داشتن یک جاروبرقی پرقدرت و سریع که بتوانیم برای تمیز نگه داشتن منزل روی آن حساب کنیم اهمیت بسیار بالایی دارد.

 مطمئناً هر یک از ما برای انتخاب بهترین جارو برقی حساسیت های فراوان داریم و شاید انتخاب در این بازار متنوع را کمی سخت تصور کنیم اما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد که انتخاب های خود را محدود کرده و از بین گزینه های باقیمانده یک جاروبرقی با قیمت مناسب و کارایی بالا خریداری کنید.

سعی داریم با معرفی ویژگی های یک جاروبرقی خوب و ارائه قیمت جدیدترین جاروبرقی های موجود در بازار (خارجی یا بهترین مارک جاروبرقی ایرانی) شما را راهنمایی کنیم.

بهترین جاروبرقی مناسب برای ما کدام است؟

در درجه اول باید تصمیم بگیرید که بهترین جاروبرقی برای منزل شما با توجه به متراژ و نوع کف پوش چیست؟ کیسه دار می خواهید یا بدون کیسه؟ و پس ازآن در نظر بگیرید که کدام جاروبرقی، سیلندری و یا ایستاده برای منزل شما مناسب تر است؟ پس ازانتخاب مدل به نوع خرید هم توجه کنید. برای خرید بهترین جارو برقی که مدنظرتان است هم می توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و هم می توانید از طریق خرید اینترنتی دستگاه خود را سفارش دهید.

این یک واقعیت است که هر یک از جاروبرقی های موجود در بازار معایب و مزایای خاص خود رادارند. درنهایت این شما هستید که انتخاب می کنید و باید در نظر بگیرید که کدام مدل و نوع بهترین جاروبرقی برای شماست. به طورکلی گزینه های شما به انواع مدل های زیر محدود می شود:

اگر سوال شما هم این است که جاروبرقی بخریم یا جاروشارژی، مقاله آن را حتما مطالعه کنید تا تصمیم بهتری بگیرید.

اگر به دنبال خرید جهیزیه هستید اما نمیدانید چه وسایلی را باید تهیه کنید، مقاله وسایل برقی جهیزیه به شما کمک میکند خرید راحت تری داشته باشید.

انواع جاروبرقی:

  • جاروبرقی ایستاده (Upright Vacuum)
  • جارو برقی کنیستر یا تخت (Canister Vacuum)
  • جارو شارژی مدل عصایی (Cordless Stick Vacuum)
  • جاروبرقی عصایی با سیم (Corded Stick Vacuum)
  • جارو برقی‌ شارژی دستی (Handheld Vacuums)
  • جاروبرقی رباتیک (Robotic Vacuum)
  • جارو برقی خشک و تر یا آب  و خاک

جاروبرقی‌ های ایستاده:

این جاروبرقی‌ها قابلیت تمیز کنندگی در سطح وسیع را دارند و برای تمیز کردن فرش‌ها بسیار مناسب می‌باشند. این مدل از جاروبرقی‌ها نسبت به سایر مدل‌های موجود در بازار قیمت کمتر و قابلیت تمیزکنندگی در سطح وسیع‌تری دارند. به طور کلی جاروبرقی‌های ایستاده در تمیز کردن فرش‌ها به صورت عمیق و خاک‌گیری، عملکرد بهتری دارند به‌ویژه اگر در دسته مدل‌های کیسه‌دار باشند. بیشتر این مدل‌ها نسبتاً نگهداری آسانی دارند و می‌توانند بدون هیچ تکیه‌گاهی بایستند.

در کنار مزایای زیاد این مدل از جاروبرقی‌ها، عیب‌هایی نیز دارند که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به وزن سنگین (۱۰ کیلوگرم) و صدای زیاد اشاره کرد. درواقع کشیدن ماشینی با این وزن ممکن است برای بعضی افراد چندان راحت نباشد. البته لازم به ذکر است که در دسته‌ی جاروبرقی‌های ایستاده مدل‌هایی با وزن کمتر هم وجود دارد که شما می‌توانید با کمی جست‌وجو آن‌ها را پیدا کنید.

اگر به دنبال خرید غذا ساز هستید، مقاله راهنمای خرید غذاساز به شما کمک میکند انتخاب بهتری داشته باشید.

 

جارو برقی‌ های کنیستر یا تخت:

این مدل از جارو برقی برای تمیز کردن کف (بدون فرش، موکت و …)، پله‌ها و زیر مبلمان عملکرد بهتری نسبت به جاروبرقی‌های ایستاده دارد. در عین حال لوازم جانبیِ کاربردی‌ای برای تمیز کردن پرده‌ها و یا کناره‌های مبلمان دارند. معمولاً این مدل از جاروبرقی‌ها صدای کمی دارند و برخی از آن‌ها به اندازه جاروبرقی‌های ایستاده در تمیز کردن فرش و … خوب عمل می‌کنند. این مدل از جاروبرقی بیشتر از سایر مدل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر جاروبرقی‌های کنیستر کم‌ صدا هستند و از آنجایی که منبع تغذیه‌ی جدا دارند، سبک‌تر هم هستند. درباره‌ی معایب مدل‌های کنیستر هم باید اذعان کرد که به طور کلی، این محصولات حجیم‌تر از عموزاده‌های راست قامت خود هستند. همچنین ساختار آن‌ها همراه با خرطوم و برس نگهداری، جاگیری آن را در کمد سخت می‌کند.

اگر قصد خرید تلوزیون دارید میتوانید مقاله راهنما خرید تلوزیون را مطالعه نمایید.

جارو شارژی مدل عصایی:

با توجه به پیشرفت‌های اخیر تکنولوژی جاروبرقی‌های جدیدی تحت عنوان جارو برقی عصایی وارد بازار شدند، این جاروبرقی‌ها به دلیل وزن کم، جابه‌جایی سریع و آسان گزینه بسیار خوبی برای خریداران می‌باشد و در برخی شرایط می‌تواند جایگزینی برای جاروبرقی‌ها متداول باشد (به طور معمول برای تمیز کردن‌های سطحی مناسب هستند). عملکرد این نوع از جاروبرقی‌ها در تمیز کردن کف‌های برهنه و برداشتن مو حیوانات خانگی و … بسیار قابل توجه است.

این محصول هیچ سیمی ندارد که در حین کار دست و پاگیر باشد. همچنین فضای ذخیره‌سازی بسیار کمتری نسبت به جاروبرقی معمولی اشغال می‌کنند. در عین حال این مدل‌ها گران هستند و در بعضی موارد مشکلات باتری گریبان‌گیر کاربر می‌شود.

اگر قصد دارید نکات نگهداری و خرید جارو شارژی را بدانید به مقاله راهنمای استفاده جارو شارژی مراجعه نمایید.

جارو عصایی با سیم:

مانند جاروبرقی‌های ایستاده، جارو شارژی با سیم، دارای بدنه و دسته‌های بلند همراه با پاور سرخود است. بنابراین در زمانی که نیاز است به سرعت آشفتگی و بهم‌ریختگی‌ها را تمیز کنید، وسیله‌ای سبک و راحت است. این مدل‌ها نیازی به خم شدن برای تمیز کردن کَفِ کثیف ندارند و نسبت به بسیاری از مدل‌ها مقرون‌به‌صرفه‌اند. در کنار این مزایا باید تاکید شود که بیشتر آن‌ها به خوبی جاروبرقی‌های معمولی برای استفاده بر روی فرش مناسب نیستند.

درواقع این مدل‌ها عمدتاً برای جمع آوری زباله‌های سطحی مناسب هستند و به عنوان جایگزینی برای جاروبرقی معمولی در نظر گرفته نمی‌شوند. ظرفیت سطل خاک و زباله، جارو شارژی‌ها معمولاً کم است و اکثر آن‌ها نسبتاً پر سروصدا هستند. همچنین وجود سیم در این مدل‌ها کار با این مدل جاروبرقی‌ها را سخت می‌کند.

 

جارو شارژی دستی:

این مدل‌های مینیاتوری در دو دسته‌ی سیم‌دار یا بی‌سیم عرضه می‌شوند و از آن‌ها می‌توان برای تمیز کردن سبک و سریع سطوح یا فرش‌های پرز کوتاه و کف برهنه استفاده کرد. همچنین با استفاده از یکسری مدل‌ها می‌توانید، موهای حیوانات خانگی را از روی اثاثه یا لوازم داخلی پاک کنید. جاروبرقی‌های دستی بهترین جارو برقی برای تمیز کردن فضای داخلی ماشین شما هستند. البته در نظر بگیرید که این مدل‌ها فاقد قدرت و ظرفیت مناسب و به اندازه‌ی مدل‌های ایستاده و معمولی برای پاک‌سازی محیط است.

 

جاروبرقی رباتیک :

جاروبرقی هوشمند که بدون حضور شما و با استفاده از کنترل از راه دور توانایی تمیز کردن منزل حتی درزمانی که در منزل حضور ندارید را دارد. این مدل از جاروبرقی بودجه زیادی طلب می کند اما برای کسانی که بیشتر روز در منزل حضور ندارند بهترین جاروبرقی است.

جارو برقی خشک و تر یا آب و خاک :

امروزه جارو برقی‌های چند کاره خشک و‌تر در بازار یافت می‌شوند، این مدل از جاروبرقی‌ها علاوه بر مکش کثیفی‌ها و گردوغبار، امکان مکش مایعات را نیز فراهم آورده‌اند. البته بیشتر این جاروبرقی ها مورد استفاده صنعتی دارند و در محیط های بزرگ استفاده می شوند. بهترین جارو برقی برای هتلها و سالنهای همایش و مکانهای بزرگ، همین نوع است.

اگر قصد دارید بین جارو برقی و جارو شارژی یکی را انتخاب کنید و میخواهید در مورد آن تصمیم بگیرید مقاله تفاوت جاروبرقی با جاروشارژی به شما کمک میکند تا انتخاب عالی داشته باشید.

مشخصات اصلی بهترین جاروبرقی

همانطور که می‌دانید برخی از مشخصه‌های جاروبرقی عملکرد آن را بهبود می‌بخشند یا بخشی از مشقت‌های تمیز کردن خانه را از بین می‌برند. اما در عین حال در بعضی مدل‌ها تنها ویژگی‌هایی وجود دارند که ممکن است هزینه‌ی اضافی بر شما تحمیل کنند. بنابراین در این قسمت شما را با اصلی‌ترین مشخصه‌های بهترین جارو برقی آشنا می‌کنیم:

  • ابزارهای جانبی (Add-On Cleaning Tools)
  • کیسه‌دار یا بدون کیسه (Bagged vs. Bagless)
  • ابزارهای تمیز کردنِ سطوح برهنه (Bare-Floor Options)
  • قابلیت تنظیم ارتفاع بُرس و کنترل مکش (Carpet Pile-Height Adjustment and Suction Control)
  • فیلتر جاروبرقی (Filter)
  • قابلیت خود کششی (Self-Propelled)

هنگام خرید جارو برقی باید به چه نکاتی توجه کنید؟

به یاد داشته باشید که یک نوع جاروبرقی خاص ممکن است ویژگی‌هایی داشته باشد که برای شما جذاب و فریبنده باشد، اما در کنار این موارد باید با نیازهای تمیز کردن شما هم مطابقت داشته باشد، در غیر اینصورت عاقلانه است که آن را کنار گذاشته و گزینه‌ی خرید دیگری را انتخاب کنید. یکی از مهمترین و اساسی‌ترین پارامتر‌ها هنگام خرید بهترین جارو برقی، تناسب بین ویژگی‌های آن با نیاز کاربر است.

بهتر است از قبل معیار‌هایی برای خود مشخص کنید و سپس به دنبال جارو برقی مورد نظر خود در بازار بگردید. برای مثال برای بعضی افراد صدای جارو برقی مهمترین فاکتور هنگام خرید است پس بهتر است به دنبال بهترین جارو برقی با صدای کم بگردند. هر جاروبرقی باید یک سری مشخصه‌ها داشته باشد که در زیر لیستی از آن‌ها برای شما تهیه کرده‌ایم:

  • قدرت مانور:

بهترین جارو برقی به راحتی حرکت کرده، کشیده و جابه جا می شود و روی انواع سطوح عملکرد خوبی از خود نشان می دهد.

  • قدرت تمیزی فرش:

جاروبرقی خوب به راحتی و باقدرت زیاد تا اعماق پرزهای فرش را تمیز کرده و هیچ گونه گرد، آلودگی یا آشغالی برجای نمی گذارد. همچنین توانایی مکش موهای حیوانات خانگی را نیز دارد.

  • تمیز کردن لبه ها:

بهترین جاروبرقی دستگاهی است که علاوه بر تمیز کردن سطوح صاف و یکدست توانایی جاروکشیدن لبه ها، پله ها، کنجی ها و شیارها را نیز داشته باشد. (معمولاً جاروبرقی های جدید به انواع سری های مختلف جهت تمیز کردن سطوح و شیارها مجهزند)

  •  قدرت موتور جاروبرقی:

قدرت موتور جاروبرقی میزان مکش آن را نشان می‌دهد، قدرت یا همان توان موتور جاروبرقی بر حسب وات بر روی هر جارو برقی نوشته می‌شود. البته اگر طول خروطومی جاروبرقی بیش از ۲ متر باشد، قدرت مکش جاروبرقی کم می‌شود. جارو برقی‌های امروزی معمولاً بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ وات قدرت دارند.

  •  پاکت یا کیسه جاروبرقی:

پاکت‌ها نقش بسیار زیادی بر عملکرد جاروبرقی شما دارد و در صورتی‌که از پاکت‌های غیر استاندارد استفاده کنید، علاوه بر آلودگی محیط طول عمر جاروبرقی شما را نیز کاهش می‌دهد. استفاده از جاروبرقی‌هایی با کیسه‌‌ی دائمی از نظر صرفه‌جویی در هزینه‌‌های خریدِ کیسه‌ی یک‌بار مصرف، به‌صرفه است.

اما در عین حال باید بدانید که نوع کیسه‌دار به تمیز کردن دوره‌ای فیلتر و کیسه نیاز دارد. از طرفی لازم به تاکید است که تخلیه  گرد و غبار سطلِ یک جاروبرقی در مدل‌های بی‌کیسه در صورت ابتلا به آسم یا آلرژی می‌تواند مشکل‌ساز باشد. در حالی که با وجود کیسه‌های یکبار مصرف در جاروبرقی‌های کیسه‌دار تا حد زیادی این مشکل بر طرف می‌شود.

اگر میخواهید در مورد پنکه بیشتر بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله انواع پنکه را مطالعه کنید.

  •  فیلتراسیون:

عدم بازگشت گرد و غبار ریز به محیط بسته به عملکرد فیلتر دارد. امروزه فناوری ساخت فیلتر‌های جاروبرقی پیشرفت چشم‌گیری داشته است، به‌طوری که اغلب این فیلتر‌ها قادر به جذب ذرات با قطر کمتر از ۰۰۳ میکرون هستند.

حتما توجه کنید که بهترین جارو برقی فیلتر HEPA دارد که ضد آلرژی است و می‌تواند ذرات ریز و حساسیت‌زا را به خوبی جذب کنند، تا با هوای خروجی‌ای که تمیزتر از آنچه در خلاء مکیده شده است، رو به رو شویم. اگر می‌خواهید محیط اطرافتان عاری از میکروب و باکتری باشد هنگام خرید حتماً به قدرت فیلتراسیون جاروبرقی دقت داشته باشید.

  • صدای جاروبرقی:

امروزه به صدای تولید شده توسط جاروبرقی توجه زیادی می‌شود و پیشرفت‌های چشم‌گیری نیز در این زمینه حاصل شده است. جاروبرقی‌های امروزی صدای به مراتب کمتری نسبت به جاروبرقی‌ها قدیمی دارند. سطح صدای بین ۷۰ تا ۷۷ دسی بل برای یک جاروبرقی قابل قبول می‌باشد.

  • وزن جاروبرقی:

اگر زیاد از جاروبرقی استفاده می‌کنید حتماً به وزن آن دقت داشته باشید. زیرا کار کردن با جاروبرقی سنگین در دراز مدت ممکن است سلامتی شما را به خطر بی‌اندازد، چرا که در زمان جارو کشیدن شما مدام در حال جابه جایی جاروبرقی هستید. بنابراین وزن آن اهمیت بسیاری دارد. به ویژه اگر قصد جارو کشیدن پله را نیز داشته باشید. وزن بهترین جاروبرقی باید بین ۲ تا ۱۰ کیلوگرم باشد. بهترین جاروبرقی همانی است که علاوه بر کارایی و کیفیت بالا سلامت جسمانی شمارا به خطر نمی‌اندازد.

  • طول سیم جاروبرقی:

در صورتیکه متراژ خانه شما بالاست، حتماً به طول سیم جاروبرقی توجه کنید. بلند بودن سیم جاروبرقی به هیچ عنوان نگران‌کننده نیست زیرا تمامی جاروبرقی‌ها دارای سیم جمع کن هستند. متوسط طول کابل جاروبرقی از ۶ الی ۱۵ متر است. با توجه به متراژ منزل خود جارویی را انتخاب کنید که طول کابل مناسبی دارد.

اگر به دنبال تهیه جهیزیه هستید، مقاله لیست وسایل برقی عروس برای خرید موارد ضروری به شما کمک می‌کند.

 

  •  امکانات جاروبرقی:

به طور کلی بهترین جاروبرقی‌ باید سیستم بُرسی هم داشته باشد و در کنار مکش از برس برای تمیز کردن استفاده کند. این جارو برقی‌ها بهتر از جاروبرقی‌هایی که تنها با مکش کار می‌کنند می‌توانند فرش‌ها را تمیز کند. در خیلی از مدل‌های برسی، کلیدی به منظور غیر فعال کردن بُرس وجود دارد. این مسأله به محافظت از پوشش کفِ بدون فرش و جلوگیری از پراکندگی گرد و خاک کمک می‌کند. در کنار این مورد به مدل‌هایی مجهز به کنترل دستی تنظیم ارتفاع بُرس، همراه با قابلیت کنترل مکش برای تمیز کردن قالیچه‌های ظریف یا پرده‌ها هم توجه کنید.

  • توجه به نوع کفپوشِ خانه:

یک عامل مهم در انتخاب بهترین مدل جاروبرقی، توجه به نوع کفپوش خانه است. اکثر خانه‌های مدرن دارای پارکت و کاشی هستند، بنابراین انتخاب مدل‌های کنیستر، گزینه‌ای کاربردی با قدرت مناسب است. اما در صورتی که محیط خانه‌ی شما دارای ترکیبی از کفپوش و فرش است، حتما مدلی را انتخاب کنید که دارای ویژگی‌هایی مانند قابلیت کنترل بُرس، تنظیم ارتفاع و کنترل مکش برای تمیز کردن پرده‌ها و قالیچه‌های ظریف باشد.

راهنمای خرید بهترین جاروبرقی بر اساس ویژگی

تا اینجا با ویژگی‌های بهترین جارو برقی و انواع آن‌ها تا حدودی آشنا شدید اما چه ویژگی های دیگری بهترین جارو برقی را متمایز می‌کنند؟ ما در ادامه به دسته بندی انواع جارو برقی پرداختیم و بهترین جارو برقی در هر دسته را برای شما آوردیم. با بهترین مدل جارو برقی ایرانی، بهترین مارک جارو برقی خارجی، بدون صدا و کیسه دار در ادامه آشنا شوید:

بهترین مارک جاروبرقی بدون صدا

بسیاری از ما اعتقاد داریم که یکی از گوش خراش ترین صدا هایی که در اطرافمان وجود دارد، صدای جاروبرقی است. مشکلاتی که در مورد صدای این دستگاه وجود دارد با خرید بهترین مارک جاروبرقی بدون صدا حل خواهد شد. در ادامه برخی مدل های بی صدای موجود در بازار را معرفی خواهیم کرد. اگر شما نیز از صدای نابهنجار و اذیت کننده جاروبرقی تان خسته شده اید، حتماً برای خرید یکی از مدل های زیر اقدام نمایید:

  • جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170 یکی از بی صداترین جارو های برقی موجود در بازار است. طول سیم برق این دستگاه ۷ متر بوده و محدوده صدایی که تولید می کند زیر ۶۵ دسی بل است. به همین دلیل است که به این دستگاه یکی از کم صداترین و دوست داشتنی ترین مدل های موجود در بازار گفته می شود. این دستگاه از نوع کیسه ای بوده و یک نمایشگر برای اعلام زمان پر شدن کیسه در آن قرار داده شده است.

وزن جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170،۲٫۳ کیلوگرم بوده و قدرت موتور نیز ۲۲۰۰ وات می باشد. در این دستگاه کیسه های یک بار مصرف قرار داده شده و بعد از هر بار پرشدن، باید به دور انداخته شده و یک کیسه جدید جایگزین شود.

  • جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG717

از دیگر مدل هایی که از آن نیز می توان به عنوان یکی از بهترین جاروبرقی و بی صداترین مدل های موجود در بازار نام برد، جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG717 است. از جمله ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می توان به بالا بودن قدرت موتور و صدای کمی که از آن در محیط پخش می شود اشاره کرد. قدرت موتور این مدل ۲۳۰۰ وات بوده و صدای تولید آن نیز در محدود ۶۵ دسی بل است.

گنجایش مخزن در این مدل، ۶ لیتر است و در ضمن به فیلتر بهداشتی HEPA نیز مجهز شده است لوله تلسکوپی، نازل دو بخشه، مجهز بودن به دکمه تنظیم مکش موتور و غیره از دیگر ویژگی های برتر جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG717 می باشد.

  • جاروبرقی مایدیا مدل VC-12A

جاروبرقی مایدیا مدل VC-12A نیز از دیگر مدل های بی صدای موجود در بازار است. قدرت موتور در این مدل ۲۲۰۰ وات بوده و مکش خوبی دارد. یک مخزن ۴ لیتری در این دستگاه قرار داده شده است و به خوبی می تواند از پس تمیز کردن هر خانه با هر متراژی برآید. بر روی بدنه این دستگاه دکمه ای قرار داده شده که می توان به کمک آن قدرت مکش موتور را تنظیم کرد.

با این قابلیت می توان در فضا های متفاوت از مکش های متفاوت دستگاه برای تمیزکاری استفاده کرد. میزان صدای این دستگاه حدود ۷۰ دسی بل است و صدای آزاردهنده آن زیاد نیست. در ضمن، جاروبرقی مایدیا مدل VC-12A به فیلتر های بهداشتی از نوع HEPA نیز مجهز شده است.

بهترین مارک جارو برقی مخزن دار

بهترین مارک جارو برقی مخزن دار موضوع دیگری است که باید در مورد آن صحبت کنیم. برخی مدل هایی که به جای کیسه از مخزن استفاده می کنند و می توانند کارایی بالایی از خود نشان دهند به شرح زیر است:

  • جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170، از چند جهت محبوب همه است. این دستگاه علاوه بر آنکه کم صداست و میزان صدای کمی در حین کار از آن به گوش می رسد، از جمله بهترین مارک جاروبرقی محسوب می شود که در آن به جای یک کیسه، مخزن قرار داده شده است. با دکمه نمایشگری که بر روی این جاروبرقی قرار داده شده است، قبل از آنکه مخزن بیش از حد پر شده و به موتور فشار آید، برای خالی کردن آن اقدام کنید.

با خواندن مقاله  بهترین سرویس قابلمه  شما با انواع مارک ها و جنس های قابلمه موجود در بازارآشنا می شوید.

 

  • جاروبرقی ال جی مدل VB-5220HTS

مدل دیگری که از آن نیز می توان به عنوان یکی از بهترین جاروبرقی های مخزنی موجود نام برد، جاروبرقی ال جی مدل VB-5220HTS است. قدرت موتور در این دستگاه ۲۰۰۰ وات است و وزن آن نیز حدود ۴٫۵ کیلوگرم برآورد شده است.

در این دستگاه به جای کیسه یک مخزن قرار داده شده است. میزان صدای تولیدی جاروبرقی ال جی مدل VB-5220HTS، ۸۲ دسی بل است و به دلیل مکش بالایی که دارد گزینه خوبی برای خانواده هایی با یک یا چند فرزند خردسال می باشد.

بهترین مارک جاروبرقی خارجی در ایران

  • جارو برقی بوش مدل BSGL32500

این برند آلمانی که در سال ۱۸۸۶ تأسیس شده است از قدیمی‌ترین و بهترین مارک جارو برقی و دیگر تولیدات لوازم خانگی است. در کنار مکش بالا، جاروبرقی‌های بوش صدای کمی نیز دارند.

مدل BSGL32500 جاروبرقی بوش این قابلیت را دارد که کوچک‌ترین قسمت‌های خرده شده را هم از زمین جمع کند. هر زمان که مخزن در حال پر شدن باشد، دستگاه از طریق نشانگر مخصوصی که برای آن در نظر گرفته شده، اطلاع خواهد داد. طول کابل این مدل ۸ متر و شعاع کارکرد ۱۰ متر است. به همین دلیل می‌تواند فضای نسبتاً زیادی را پوشش دهید.

 

مشخصات جاروبرقی بوش مدل BGL32500
وزن: ۴۳۰۰ گرم طول کابل: ۸ متر
قدرت موتور: ۲۵۰۰ نمایشگر پر بودن مخزن: دارد
نوع فیلتر: HEPA
سایر مشخصات: طراحی ارگونومیک دسته، امکان تنظیم حالت مکش، کیسه قابل تعویض
قیمت: حدود ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

 

سایر مشخصات مدل BSGL32500 جاروبرقی بوش :

  • فیلتر Aie Clean II
  • نشانگر LED تعویض کیسه
  • دسته با طراحی ارگونومیک
  • امکان کنترل قدرت مکش
  • دارای چهار چرخ برای حرکت آسان  روی سطوح
  • دارای برس پارویی، برس گردگیری، لوله درز و شکاف
  •  جاروبرقی سامسونگ مدل QUEEN-24

سامسونگ از تولیدکنندگان معتبر و برجسته لوازم خانگی و قطعا بهترین مارک جارو برقی است، محصولات با کیفیت و خدمات پس از فروش آن‌ها انتخاب لوازم خانگی این برند را ساده کرده است. این جاروبرقی با بدنه پلاستیکی و با کیفیت، رنگ‌بندی‌های متنوع و زیبایی دارد. کیسه جاروبرقی ۴ لیتری و سایکلونی، تعداد دفعات تخلیه را کاهش می‌دهد. مقدار صدای تولید شده‌ی این جاروبرقی ۷۵ دسی بل است که در محدوده‌ی مجاز قرار دارد اما در صورتی که یک جاروبرقی کم صدا می‌خواهید بهتر است به سراغ گزینه‌های دیگر بروید.

 

مشخصات جاروبرقی سامسونگ مدل QUEEN-24
وزن: ۶۵۰۰ گرم طول کابل: ۷ متر
قدرت موتور: ۲۴۰۰ نمایشگر پر بودن مخزن: دارد
سایر مشخصات: فیلتر سایکلونی، کیسه ۴ لیتری، فیلتر هپا با قدرت جذب بالا،
قیمت: حدود ۱۰ میلیون تومان

 

  • جاروبرقی فکر مدل Veyron Turbo xl

این شرکت در سال ۱۹۸۵ با محصولاتی مانند جاروبرقی و بخاری وارد بازار ترکیه شد و اکنون سهم بزرگی در تولیدات لوازم خانگی در دنیا دارد. جاروبرقی فکر مدل Veyron Turbo xl با طراحی فوق‌العاده زیبا و امکانات بسیار زیاد می‌تواند یک گزینه مناسب برای خرید باشد. صدای این دستگاه به لطف عایق‌بندی در محدوه‌ی ۶۵ تا ۷۰ دسی بل قرار دارد و به هیچ عنوان آزار‌دهنده نمی‌باشد.

 

مشخصات جاروبرقی فکر مدل Veyron Turbo xl
وزن: ۷۵۰۰ گرم طول کابل: ۵ متر
قدرت موتور: ۲۴۰۰ نمایشگر پر بودن مخزن: دارد
سایر مشخصات: فیلتر هپا با قدرت جذب بالا، طراحی زیبا، سری‌های متنوع
قیمت: حدود ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
  •  جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ917

شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ تأسیس شد و از جمله قدیمی‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های تولید لوازم خانگی می‌باشد، این شرکت، جاربرقی MC-CJ917 را با کیفیت ساخت بسیار بالا وارد بازار کرده است. از ویژگی‌های مهم این بهترین مارک جاروبرقی می‌توان به صدای کم و موتور پرقدرت آن اشاره کرد.

مشخصات جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ917
وزن: ۹۸۰۰ گرم طول کابل: ۷ متر
قدرت موتور: ۲۳۰۰ نمایشگر پر بودن مخزن: دارد
سایر مشخصات: مخزن حجیم، صدای کم (۶۰ دسی‌بل)، فیلتر هپا، چرخ‌های بزرگ و نرم (جلوگیری از خش افتادن سطوح)
قیمت: حدود ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
  •  جاروبرقی فلر مدل VC 209

فلر یک شرکت آلمانی است که در سال ۱۹۹۴ تأسیس شده است. این شرکت با گذشت مدت زمان کم به یکی از بهترین برند‌های در تولید لوازم خانگی تبدیل شده است. جاروبرقی فلر مدل VC 209 یکی از مقرون به صرفه‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار است. موتور قدرتمند به همراه مخزن ۶ لیتری، اجازه کارکردن با جاروبرقی را برای طولانی مدت را برای شما فراهم می‌کند.

مشخصات جاروبرقی فلر مدل VC 209
وزن: ۷۸۰۰ گرم طول کابل: ۷ متر
قدرت موتور: ۲۴۰۰ نمایشگر پر بودن مخزن: دارد
سایر مشخصات: مخزن حجیم، فیلتر هپا، قیمت مناسب
قیمت: حدود ۸ میلیون تومان

بهترین برند جاروبرقی ایرانی

لوازم خانگی ایرانی یا خارجی؟ تا اینجای مقاله با بهترین جاروبرقی خارجی آشنا شده‌اید اما در کنار محصولات خارجی با کیفیت موجود در بازار، برخی برند‌ها و محصولات ایرانی با قیمت به مراتب پایین‌تر نسبت به محصولات مشابه خارجی و با کیفیت بالا در بازار وجود دارند. خرید و حمایت از کالا‌های ایرانی می‌تواند به ارتقای صنعت و اقتصاد کشور بسیار کمک کند. در زیر لیستی از بهترین مارک جاروبرقی‌ های ایرانی برای شما آماده کرده‌ایم.

  •  جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB

شرکت پارس خزر به عنوان بزرگترین شرکت تولید‌ کننده لوازم خانگی در ایران از سال ۱۳۴۷ فعالیت خود را شروع کرد. جاروبرقی‌های پارس خزر در مدل‌های مختلفی وارد بازار می‌شوند. جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB یکی از قدرتمندترین  و بهترین جارو برقی‌ های این شرکت می‌باشد. قدرت بالای موتور، فیلتر هپا از جمله مزیت‌های این جاروبرقی می‌باشد.

مشخصات جاروبرقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB
وزن: ۵۴۰۰ گرم طول کابل: ۱۴ متر
قدرت موتور: ۲۴۰۰ نمایشگر پر بودن مخزن: دارد
سایر مشخصات: طراحی زیبا، موتور قدرتمند، فیلتر هپا، مصرف انرژی پایین، فناوری Quattro Power
قیمت: حدود ۷ میلیون تومان

  •  جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501

شرکت لوازم خانگی پاکشوما در سال ۱۳۵۶ با هدف تولید محصولات خانگی با کیفیت وارد بازار شد. جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501 با قدرت موتور ۲۵۰۰ وات یکی از قدرتمند‌ترین و بهترین مارک جاروبرقی‌ های ایرانی بازار است.

 

مشخصات پاکشوما مدل PVC 25501
وزن: ۷۷۰۰ گرم طول کابل: ۱۲ متر
قدرت موتور: ۲۵۰۰ نمایشگر پر بودن مخزن: دارد
سایر مشخصات: طراحی زیبا، فیلتر هپا، مصرف انرژی پایین (++A)، صدای کم
قیمت: حدود ۶ میلیون ۲۰۰ هزار تومان
  • جارو برقی امرسان مدل SuperSilent3000

هرگاه سخن از کالا و لوازم خانگی ایرانی است، نام امرسان به عنوان یکی از بهترین برند‌های موجود در ایران مطرح است. جاروبرقی امرسان مدل SuperSilent3000 با موتور قدرتمند و صدای کم می‌تواند یک انتخاب مناسب برای خرید از یکی از بهترین مارک جاروبرقی ایرانی باشد.

 

مشخصات جاروبرقی امرسان مدل SuperSilent3000
وزن: ۵۰۰۰ گرم طول کابل: ۱۰ متر
قدرت موتور: ۳۰۰۰ نمایشگر پر بودن مخزن: دارد
سایر مشخصات: مکش با قدرت توربو، تنظیم توان موتور، مصرف انرژی پایین (A)، صدای کم
قیمت: حدود ۴ میلیون تومان

 

جمع‌بندی:

جاروبرقی مانند سایر وسایل خانگی چندین سال در کنار ما می‌ماند. با توجه به تنوع زیاد و کیفیت محصولات مختلف بهتر است قبل از خرید بهترین جاروبرقی تحقیقات لازم و کافی را در مورد برند، مدل و قیمت انجام دهید، تا در هنگام خرید دچار سردرگمی نشوید و بهترین انتخاب را بر اساس نیاز خودتان انجام بدهید. ما سعی کردیم در این مقاله یک راهنمای خرید بهترین جارو برقی که تمام نکات لازم برای خرید را دارد به شما ارائه بدهیم و در ادامه بهترین مارک جارو برقی ایرانی و خارجی را معرفی کنیم تا با خواندن همین یک مقاله بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

برخی سوالات رایج

بهترین مارک جارو برقی بدون صدا کدامند؟

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170/ جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CG717/ جاروبرقی مایدیا مدل VC-12A

بهترین مدل جاروبرقی ایرانی موجود در بازار چه مدلهایی هستند؟ 

جارو برقی پارس خزر مدل Turbo 2500WB/ جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501/ جارو برقی امرسان مدل SuperSilent3000

نوشته های اخیر

بهترین تشک طبی + 11 مدل پرطرفدار ایرانی و خارجی

هر انسان به طور معمول نزدیک به یک سوم عمر خود را در خواب سپری…

2 ماه پیش

تلویزیون هوشمند چیست + تفاوت تلویزیون اسمارت با معمولی

یکی از متداول ترین کالاهای دیجیتال تلویزیون می باشد. این صفحه جادویی از همان ابتدای…

2 ماه پیش

بهترین مارک کولر آبی چیست + 6 مدل مارک کولر آبی 1403

هر چقدر که به فصل تابستان و گرما نزدیک‌ تر می‌شوید، دغدغه داشتن یک سیستم…

2 ماه پیش

معرفی برند ال جی – LG Brand

آن هایی که اهل دنیای دیجیتال و تازه های این جهان جذاب الکترونیکی هستند خوب…

2 ماه پیش

ظروفی که هرگز نباید در ماشین ظرفشویی قرار دهید + 18 ظروف ممنوعه در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های اتوماتیک دستگاههای کاربردی در آشپزخانه هستند، اما آیا همه ظروف را میتوان…

2 ماه پیش

راهنمای خرید قهوه ساز + بهترین قهوه ساز در بازار 2024

در مقاله راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی بهترین قهوه ساز سعی داریم که شما…

3 ماه پیش