بهترین ها

بهترین مارک اتو مو 2024 چیست + معرفی 9 مدل پر فروش

شاید سوال شما هم باشد که اتو مو خوب چی بخرم ؟!! انتخاب بهترین مارک  اتو مو (بهترین اتو موی حرفه ای) با توجه به تنوع زیاد آنها شاید کمی مشکل باشد، بنابراین پیش از خرید اتو مو باید به یک سری نکات توجه کنید. اتو مو یا انبر مو وسیلهای برقی است که برای عوض کردن حالت موها بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. اتو مو خوب برای صاف کردن مو، فر کردن، مجعد کردن مو و .. بهکار میرود. کار کرد با اتو مو بسیار ساده است و جلوه زیباتری به موهای شما خواهد داد. بنابراین برای داشتن یک موی زیبا بیشتر از هر چیز به یک اتو مو نیاز دارید. استفاده از این وسیله مختص خانمها نمیباشد و استفاده از آن در بین آقایان نیز بسیار رواج دارد.

در ادامه ما نکاتی که هنگام خرید یک اتو مو باید به آن توجه کنیم را به شما میگوییم و به سوال اتو مو چه مارکی خوبه پاسخ میدهیم و همچنین بهترین  برند اتو مو موجود در بازار را نیز به شما معرفی میکنیم.

انواع مختلف اتو مو موجود در بازار کدامند؟

اتو مو مارک خوب از نظر جنس به سه دسته تقسیم میشود. در زیر این سه مدل اتو مو را به شما معرفی میکنیم و در مورد هر کدام توضیحی مختصر میدهیم.

  •  اتو مو سرامیکی:

قدیمیترین اتو موهای موجود در بازار از این نوع میباشند و نسبت به دو مدل دیگر قیمت پایینتری دارد. این نوع از اتو مو حرارت پایینتری تولید میکند و به همین دلیل برای افراد غیر حرفهای بسیار کارآمد میباشد.

  •  اتو مو از جنس تورمالین:

تورمالین یک ماده معدنی است که به عنوان روکش بر روی صفحات اتو مو استفاده میشود. این مدل از اتو مو فرم دهی عالی دارد و معمولا برا موهای فر مورد استفاده قرار میگیرد.

  • اتو مو از جنس تیتانیوم:

جدیدترین اتو موهای موجود شده در بازار که جزو بهترین مارک اتو موی حرفه ای (بهترین اتو مو) هستند، اتو موهای تیتانیومی میباشند. از جمله مزایای این نوع از اتو مو میتوان به وزن کم، رسانش گرمایی سریع و تولید حرارت بالا اشاره کرد. این مدل از اتو مو مناسب افراد حرفهای و آرایشگرها میباشد زیرا به علت حرارت بالایی که دارد در صورت عدم مهارت و سرعت کافی، ممکن است به موهای خود آسیب وارد کنید و سلامت و زیبایی موهای خود را به خطر بیاندازید.

سشوار نیز می‌تواند در زیباتر شدن موهای شما موثر باشد. اما قبل از خرید آن بهتر است مقاله بهترین برند سشوار را بخوانید.

هنگام خرید اتو مو باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، اتو مو در انواع مختلفی ساخته میشود که با توجه به مدل و جنس، دسته بندی میشوند. با توجه به تنوع اتو موهای موجود در بازار بهتر است هنگام خرید به چند نکته توجه داشته باشید.

  • اتو موی مناسب با موی خود تهیه کنید:

اگر موهای ضخیمیدارید احتمال آسیب دیدگی موهای شما توسط اتو مو کم است ولی اگر موهای شما نازک است بهتر از اتو موهایی استفاده کنید که با حرارت کمتر بتوانید به موهای خود حالت دهید. افرادی که موی سر نازکی دارند بهتر است از اتو موهای با کفی تورمالین استفاده کنند. اگر موهای ضخیم دارید و در کار با اتو مو حرفهای هستید بهتر است از اتو موهای تیتانیومی استفاده کنید.

  • وزن اتو مو:

برای اینکه موهای خود را صاف کنید شاید نیاز به صرف زمان زیادی داشته باشید، از اینرو استفاده از اتو مو با وزن زیاد میتواند خسته کننده باشد. بهتر است قبل از خرید اتو مو آن را در دست بگیرید و نسبت به وزن آن آگاهی پیدا کنید.

  • اندازه صفحه اتو مو:

اتو موهای کوچک، متوسط، بزرگ، نازک و پهن در بازار موجود میباشند که هر کدام خصوصیات خود را دارند. بهتر است از قبل درباره خصوصیات و کاربرد آنها تحقیق کنید تا در انتخاب خود دچار سردرگمی نشوید.

  • جنس صفحه اتو مو:

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، جنس کفی اتو مو یک فاکتور بسیار مهم برای خرید بهترین مارک اتومو میباشد.

  • برند اتو مو:

قبل از همه چیز باید به شما بگویم، برای خرید یک اتو مو به برندهای ناشناخته حتی فکر هم نکنید. زیرا علاوه بر اینکه در طولانی مدت دچار مشکل و خرابی میشوند، احتمال وارد کردن آسیب جبران ناپذیری به موهای شما هم وجود دارد. از از معروف ترین برندهای اتو مو موجود در ایران میتوان به فیلیپس، پرنسلی، بابلیس، رمینگتون، پرومکس و بای بابیلیس اشاره کرد. در زیر به معرفی  بهترین برند اتومو و بهترین مدل اتو مو موجود در بازار میپردازیم.

برای انتخاب لوازم برقی فاکتورهای مختلفی دخیل هستند و به طور حتم قیمت یکی از مهمترین عوامل انتخاب ما است. ما در مقاله قیمت لوازم برقی جهیزیه  در مورد قیمت اطلاعات مفیدی به شما دادیم.

معرفی بهترین برند اتو مو

  • اتو مو فیلیپس مدل BHS378/00

این اتو مو برای اتوکشی و حالت دهی آسان و سریع طراحی شده است و یکی ازبهترین مارک اتو مو موجود در بازار است. صفحات سرامیکی این اتو مو باعث شده است تا برای تمامی موها به راحتی قابل استفاده باشد. تکنولوژی ترمو پرفکت آن، گرما را در تمامی صفحه به طور یکنواخت پخش میکند و از اینکه موهای شما در معرض گرمای شدید قرار بگیرند جلوگیری میکند. این اتو مو قابلیت تنظیم دارد و دارای سیستم خاموشی خودکار نیز میباشد.

ویژگی اتو مو فیلیپس مدل BHS378/00

فناوری تولید یون: دارد

حداکثر دما: ۲۳۰ درجه

قابلیت تنظیم دما: دارد (در ۶ دما)

خاموشی خودکار: دارد

جنس صفحات: سرامیک

اندازه صفحات: متوسط

قیمت: حدود ۲ میلیون و پانصد هزار تومان

  •  اتو مو بابیلیس مدل  I pro 235 XL-ST389E 

این اتو مو از بهترین مارک های اتو مو است و مجهز به پوشش سرامیکی حرفهای بابلیس معروف به Babyliss Diamond  است. این پوشش با انتقال حرارت و سطح یکنواختی که دارد، محافظت از موهای شما را تضمین میکند و از تکنولوژی i-Temperature و سیستم قفل دما برخوردار میباشد که مانع از سوختن موهای شما می‌شود.

ویژگی اتو مو بابیلیس مدل I pro 235 XL-ST389E

فناوری تولید یون: دارد

حداکثر دما: ۲۳۵ درجه

قابلیت تنظیم دما: دارد (در ۶ دما)

خاموشی خودکار: دارد

جنس صفحات: سرامیک حرفهای بابلیس

اندازه صفحات: پهن

قیمت: حدود ۴ میلیون و سیصد هزار تومان

اتو یکی از پرکاربردترین وسایل برقی خانه است. بنابراین باید در انتخاب آن دقت کنید. اگر قصد خرید اتو دارید، قبل از آن مقاله بهترین اتو بخار را بخوانید.

  •  اتو مو رمینگتون مدل S5505

این مدل اتو مو با حداکثر دمای ۲۳۰ درجه سانتیگرد و صفحات از جنس سرامیک  جزو بهترین مارک اتو مو برند رمینگتون میباشد. این محصول بسیار با دوام است و برای افرادی که در آرایشگاهها مشغول به کار میباشند میتواند بهترین گزینه باشد. اندازه صفحات این اتو مو باریک و برای موهای کوتاه بسیار مناسب است.

ویژگی اتو مو رمینگتون مدل S5505

فناوری تولید یون: دارد

حداکثر دما: ۲۳۰ درجه

قابلیت تنظیم دما: دارد

خاموشی خودکار: دارد (پس از ۶۰ دقیقه)

جنس صفحات: سرامیک

اندازه صفحات: باریک

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

  •  اتو مو بابیلیس مدل ST-391E

اتو موی حرفهای بابلیس Super Smooth 235 یکی از بهترین و با کیفیتترین محصولات بابلیس در دسته اتو مو و بهترین مارک مو صاف کن میباشد. در این اتو مو از مواد تورمالین برای سر خوردن بر روی مو استفاده شده است. با توجه به کیفیت ساخت بالای این محصول، میتوان از آن در سالنهای آرایشی نیز استفاده کرد.

ویژگی اتو مو بابیلیس مدل ST-391E

فناوری تولید یون: دارد

حداکثر دما: ۲۳۵ درجه

قابلیت تنظیم دما: دارد

خاموشی خودکار: دارد

جنس صفحات: سرامیک تورمالین

اندازه صفحات: متوسط

قیمت: حدود ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

  •  اتو مو بای بابلیس نانو مدل ST-3300

این مارک خوب اتو مو ساخت کشور چین و برخلاف تصورهمه از محصولات چینی است. زیرا دارای کیفیت و امکانات بسیار بالایی است. از جمله نکات مثبت این اتو مو میتوان به گرم شدن سریع تنها در ۳۰ ثانیه، سیستم خاموشی خودکار پس از ۶۰ ثانیه و همچنین قابلیت تنظیم دما اشاره کرد. میتوان گفت این اتو مو یکی از بهترین اتو مو برای مصرف خانگی است.

ویژگی اتو مو بای بابلیس نانو مدل ST-3300

فناوری تولید یون: ندارد

حداکثر دما: ۲۳۰ درجه

قابلیت تنظیم دما: دارد

خاموشی خودکار: دارد

جنس صفحات: سرامیک

اندازه صفحات: متوسط

قیمت: حدود ۵۰۰ هزار تومان

  • اتو مو پرومکس مدل ۵۵۰۰

با این اتو مو میتوانید موهای مرطوب خود را نیز اتو کنید. اتو مو پرومکس به کمک صفحات سوراخ داری که دارد برای صاف کردن موهای خشک و مرطوب قابل استفاده است. جالباست بدانید هنگام اتو کشیدن موهای مرطوب، بخار ایجاد شده کار صاف کردن موها را راحتتر میکند و حالت نرمتری نیز به موها میدهد.

ویژگی اتو مو پرومکس مدل ۵۵۰۰

فناوری تولید یون: ندارد

حداکثر دما: ۲۱۰ درجه

قابلیت تنظیم دما: دارد

خاموشی خودکار: ندارد

جنس صفحات: سرامیک

اندازه صفحات: پهن

قیمت: حدود ۱ میلیون و پانصد هزار تومان

  • ست حالت دهنده مو پرومکس مدل ۴۴۸۰

بهترین مارک اتو مو چند کاره را در این بخش معرفی می کنیم. این اتو مو دارای ۴ سری مختلف است که شامل سرهای فر کننده مخروطی، فر کننده متوسط با شانه، فر کننده بزرگ با مارپیچ و یک جفت اتو مو هستند. سه عدد سری فر کنندهای که در باکس دستگاه هستند قطرهای مختلفی دارند که برای ایجاد انواع فر مو از آنها استفاده میشود.

ویژگی ست حالت دهنده مو پرومکس مدل ۴۴۸۰

فناوری تولید یون: ندارد

حداکثر دما: ۲۰۰ درجه

قابلیت تنظیم دما: ندارد

خاموشی خودکار: ندارد

جنس صفحات: سرامیک

تعداد سری: ۴ عدد

قیمت: حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان

  • اتو موی سه کاره جیمی جاندلی مدل JDL2109

اتو موی سه کاره جاندلی یکی از کاربردی ترین اتو های مو است که در هر خانه ای لازم است. این اتو موی سه کاره مصرف برق کمی دارد  و مو ها را صاف، فر و ویو می کند. این محصول بسیار با کیفیت و مقرون به صرفه است.

حداکثر دما : ۲۰۰ درجه طول سیم : ۱۷۰ سانتی متر
مدت زمان گرم شدن : ۱ دقیقه جنس صفحه : تیتانیوم
امکانات ابزار : سیستم ایمنی قفل دما، چراغ نشانگر گرم شدن، محافظ مو
قیمت: حدود ۳۵۰ هزار تومان

امروزه بیشتر افراد مبتدی به جای تهیه چند دستگاه مختلف برای حالت دهی به موهای خود از اتو موهای سه کاره استفاده میکنند. از بهترین مارک اتو مو (اتو مو بهترین مارک) سه کاره موجود در بازار میتوانبه اتو مو و حالت دهنده مو بای بابیلیس نانو مدل ST3304 (با قیمت ۳۶۰ هزار تومان) و اتو موی سه کاره جیمی جاندلی مدل JDL 2109 (قیمت ۳۵۰ هزار تومان) اشاره کرد.

در صورتی که میخواهید مقداری بیشتر هزینه کنید و یک محصول با کیفیتتر تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما اتو مو تیتانیوم چهار کاره حرفه ای پرومارون مدل RL-1109 (قیمت ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) میباشد.

اتو مو مناسب برای کراتینه کردن مو

برای داشتن مویی صاف در هنگام کراتینه، باید به این نکته توجه کنید که به سلامت مو آسیبی وارد نشود. از این رو انتخاب  بهترین مارک اتو مو(بهترین اتومو) کراتینه  با کیفیت مناسب  برای جلوگیری از آسیب نکته ای بسیار مهم است. معمولا افرادی کهموهایشان فر و وز است و میخواهند موهای خود را برای مدت زمان طولانی صاف کنند، از کراتینه تراپی مو استفاده میکنند.

برای کراتینه کردن مو ابتدا مواد حاوی کراتین را به موها مالیده و سپس با استفاده از یک اتو موی حرفهای مخصوص کراتینه کردن مو برای حالت دادن به موها و جذب کراتین به مو اقدام میکنند. در زیر بهترین مارک اتو مو (بهترین برند اتوی مو) برای کراتینه را به شما معرفی میکنیم.

 اگر دنبال خرید جارو شارژی هستید، حتما به صفحه راهنمای خرید جارو شارژی و معرفی بهترین جارو شارژی سر بزنید.

  •  اتو موی رمینگتون مدل S8590

اتو مو رمینگتون مدل S8590 را میتوان یکی از بهترین و پر فروشترین اتو موها (بهترین مارک اتوی مو) برای کراتینه کردن مو دانست. این اتو مو علاوه بر داشتن تکنولوژیهای روز دنیا دارای خاصیت درمانی نیز میباشد و به کراتینه مناسب مو کمک می‌کند.

ویژگی اتو موی رمینگتون مدل S8590

قابلیت کراتین کردن مو: دارد

حداکثر دما: ۲۳۰ درجه

قابلیت تنظیم دما: دارد

خاموشی خودکار: دارد (پس از ۶۰ دقیقه)

جنس صفحات: سرامیک پیشرفته

اندازه صفحات: باریک

قیمت: حدود ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

جمع بندی 

اکنون با ویژگیهای اتو موهای مختلف و کارایی آنها تا حدودی آشنا شدهاید و بهترین برند های اتو مو موجود در کشور را نیز شناختهاید. به یاد داشته باشید استفاده نامناسب و زیاد از هر مدل و برند اتو مو، ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به موهای شما وارد کند. پس به هیچ عنوان در استفاده از این دستگاه زیادهروی نکنید و به یاد داشته باشید زیبایی بعد از سلامتی معنی پیدا خواهد کرد و البته در نظر داشته باشید قیمت بهترین مارک اتو مو و بهترین نوع اتو مو متناسب با کارایی و آپشن ها ی حرفه ایی آن متفاوت است. ممنون که تا آخر این مقاله با ما همراه بودهاید.

برخی از سوالات رایج

۱٫انواع مختلف بهترین اتو مو کدامند ؟

اتو مو سرامیکی / اتو مو از جنس تورمالین / اتو مو از جنس تیتانیوم

۲٫ بهترین مارک اتو مو چیست ؟

اتو مو فیلیپس مدل BHS378/00 / اتو مو بابیلیس مدل pro 235 XL-ST389E / اتو مو رمینگتون مدلS5505 / اتو مو بابیلیس مدل ST-391E / اتو مو بای بابلیس نانو مدل ST-3300 / اتو مو پرومکس مدل ۵۵۰۰ / ست حالت دهنده مو پرومکس مدل ۴۴۸۰ / اتو مو مناسب برای کراتینه کردن مو / اتو موی رمینگتون مدل S8590

نوشته های اخیر

بهترین تشک طبی + 11 مدل پرطرفدار ایرانی و خارجی

هر انسان به طور معمول نزدیک به یک سوم عمر خود را در خواب سپری…

2 ماه پیش

تلویزیون هوشمند چیست + تفاوت تلویزیون اسمارت با معمولی

یکی از متداول ترین کالاهای دیجیتال تلویزیون می باشد. این صفحه جادویی از همان ابتدای…

2 ماه پیش

بهترین مارک کولر آبی چیست + 6 مدل مارک کولر آبی 1403

هر چقدر که به فصل تابستان و گرما نزدیک‌ تر می‌شوید، دغدغه داشتن یک سیستم…

2 ماه پیش

معرفی برند ال جی – LG Brand

آن هایی که اهل دنیای دیجیتال و تازه های این جهان جذاب الکترونیکی هستند خوب…

2 ماه پیش

ظروفی که هرگز نباید در ماشین ظرفشویی قرار دهید + 18 ظروف ممنوعه در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های اتوماتیک دستگاههای کاربردی در آشپزخانه هستند، اما آیا همه ظروف را میتوان…

2 ماه پیش

راهنمای خرید قهوه ساز + بهترین قهوه ساز در بازار 2024

در مقاله راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی بهترین قهوه ساز سعی داریم که شما…

2 ماه پیش