بهترین برندها

تلویزیون جی پلاس راهکار جدید از گلدیران ، صفر تا صد Gplus

هومیاتو در مقاله معرفی تلویزیون جی پلاس قصد دارد شما را با جدیدترین برند ایرانی تلویزیون آشنا کند: شرایط اقتصادی ایران در سال های اخیر سبب شد که تصمیمات جدیدی برای بهبود شرایط در این حوزه گرفته شود. یکی از این تصمیمات مهم تأکید بر بهبود و افزایش تولیدات داخلی و کاهش واردات بود. همچنین اعمال تحریم ها سبب شد که امکان معامله و وارد کردن کالا با مشکل مواجه شود.

ازآنجایی که قیمت اجناس وارداتی و کالاهای خارجی برای اقشار مختلف مردم سنگین و در برخی موارد غیرقابل پرداخت بود تولیدکننده های داخلی عزمشان را برای شناساندن اجناس داخلی به مردم جزم کردند. یکی از این تولیدات در زمینه لوازم خانگی تصویری است. حتماً نام تلویزیون جی پلاس (gplus) را شنیده اید. اگر هم نشنیده اید یا اطلاعاتی در این زمینه ندارید نگران نباشید، ما در این مقاله همه چیز در مورد تلویزیون Gplus را که باید بدانید در اختیارتان خواهیم گذاشت و از صفر تا صد گلدیران جی پلاس و تلویزیون جی پلاس (gplus) را برایتان شرح خواهیم داد.

 

معرفی تلویزیون جی پلاس

تلویزیون جی پلاس برای اولین بار توسط شرکت گلدایران در سال ۹۷ به بازار معرفی شد. شرکت گلدیران نماینده رسمی تمامی محصولات خانگی – صوتی تصویری ال جی در داخل ایران می باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ آغاز کرد و علاوه بر فروش محصولات ال جی، به ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی و … نیز می پردازد. این شرکت چندی پیش برنامه توسعه و تولید تلویزیون ایرانی جی پلاس را مطرح کرد.

تلویزیون ایرانی Gplus با تکیه بر قطعات داخلی و مشاوره مهندسین کره ای تولید و با قیمتی بسیاری مناسب و با ضمانت نامه گلدیران به بازار عرضه می شود. قابل ذکر است که شرکت گلدیران اجازه به فروش رساندن تلویزیون جی پلاس در فروشگاه های ال جی را ندارد. قیمت تلویزیون برند جی پلاس نسبت به تلویزیون های مشابه بسیار کمتر و از این نظر برای مشتری مقرون به صرفه است. تلویزیون جی پلاس(gplus)  گلدیران یا به گفته بسیاری تلویزیون جی پلاس ال جی در سه مدل استلار، استایل و پاور تولید می شود.

اگر برای خرید تلویزیون دنبال اطلاعات بیشتری میگردید مقاله راهنمای خرید تلویزیون را دنبال کنید.

انواع تلویزیون جی پلاس

  • گلدیران جی پلاس ، تلویزیون جی پلاس مدل استلار:

این تلویزیون دارای کیفیت تصویر UHD است. تلویزیون هوشمند استلار در سه سایز ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچ به بازار عرضه شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این مدل از تلویزیون های جی پلاس از ۸۰ میلیون پیکسل و حدود یک میلیارد رنگ پشتیبانی می کند که این ویژگی سبب می شود که موقع تماشای فیلم و عکس ، وضوح و شفافیت بیشتری از تصاویر دریافت کنید. سیستم عامل این مدل اندروید ۴٫۴ می باشد که نیاز بسیاری از کاربرانی که می خواهند به امکانات هوشمند تلویزیون دست یابند را بر طرف می سازد.

از دیگر ویژگی های این مدل از برند جی پلاس دارا بودن پنل A++ ، تقویت سیگنال های دریافتی ، کم کردن نویز تصویر به صورت اتوماتیک می توان اشاره کرد.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل ۴۳FH512N 

تلویزیون های جی پلاس در دو حالت ساده و هوشمند در بازار وجود دارد. برای کسانی که از ویژگی هوشمند بودن نمی خواهند استفاده کنند بهتر است از مدل ساده آن بهره بگیرند. زیرا قیمت مدل های ساده مناسب تر از مدل های هوشمند است. فناوری که در این مدل بکار رفته است ال ای دی بوده و همچنین دارای صفحه تخت است. کیفیت تصویر آن فول اچ دی است و همچنین رزولوشن آن ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ است.

سایز صفحه : ۴۳ اینچ قابلیت تایم شیت
تعداد درگاه های USB : دو عدد ولتاژ : ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت
نوع صفحه : تخت نوع نور پس زمینه : Edge
توان خروجی کلی صدا : ۱۲ اقلام همراه : ریموت کنترل

 

اگر قصد خرید لوازم برقی برای یک زندگی جدید را دارید به مقاله لیست خرید لوازم برقی عروس مراجعه نمایید.

  • گلدیران جی پلاس ، تلویزیون جی پلاس مدل استایل:

این مدل دارای کیفیت Full HD است و در دو سایز ۴۳ و ۵۰ به فروش می رسد. این مدل هم مانند مدل استلار قابلیت کم کردن نویز تصویر به صورت اتوماتیک را دارد. علاوه بر این ، از دیگر ویژگی های این مدل تلویزیون می توان به پشتیبانی کردن از همه شبکه های دیجیتالی ، ضبط روی حافظه داخلی و همچنین تکنولوژی تایم شیت اشاره کرد.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل ۵۰LH512N

عمق بیتی : ۸ تعداد رابط کامپوزیت : ۱
تعداد درگاه HDMI : 3 سایز صفحه : ۵۰ اینچ
رزولوشن : ۱۹۲۰ * ۱۰۸۰ کیفیت تصویر : فول اچ دی
تعداد بلندگو : ۲ توان خروجی کلی صدا : ۱۶

اگر قصد خرید پیانو را دارید به مقاله بهترین برند های پیانو را دنبال کنید.

  • تلویزیون جی پلاس مدل پاور:

این مدل در سایزهای کوچک تر و با اندازه ۳۲ و ۴۰ اینچ تولید می‌شود. دارای طراحی زیبا و سایر امکاناتی است که دو مدل دیگر دارند و تنها تفاوت در سایز آن است.

تلویزیون ال ای دی جی پلاس مدل ۳۲MD416N 

تعداد درگاه های USB : 1 عدد نوع صفحه : تخت
روع پایه : رومیزی اقلام همراه : ریموت کنترل ، کابل شارژ ، دفترچه راهنما
نوع خروجی صدای دیجیتال : اپتیکال تعداد درگاه HDMI : 2 عدد
سایز صفحه : ۳۲ اینچ رزولوشن : ۷۶۸ * ۱۳۶۶

 

اگر میخواهید با دیگر برند های معروف ایرانی آشنا شوید مقاله بهترین برند تلویزیون را مطالعه نمایید.

امکانات تلویزیون جی پلاس

  • تلویزیون جی پلاس کیفیت پنل +A داشته و به همین دلیل دارای کیفیت تصویر بسیار خوبی است. این پنل رنگ های واقعی را در طیف بسیار گسترده ای در اختیار مشتریان می گذارد.
  • تلویزیون g plus گلدیران از دسته تلویزیون های هوشمند است و شما امکان جابجایی زمان (Time shift) در حین تماشای برنامه موردنظرتان را دارید. برای مثال اگر از دیدن صحنه ای جامانده باشد یا بخواهید صحنه ای را دوباره ببینید تصویر را به زمان عقب تر برگردانده و می توانید آن را دوباره مشاهده کنید.
  • ازآنجایی که تلویزیون های هوشمند مجهز به سیستم عامل هستند تلویزیون جی پلاس (gplus) ال جی (درواقع گلدیران) دارای سیستم عامل اندروید است. مشتریان آشنایی بیشتری با این سیستم عامل داشته و همچنین به دلیل استفاده و طرز کار آسان محبوبیت بیشتری نیز دارد.
  • تلویزیون جدید جی پلاس توانایی کاهش خودکار نویز صفحه را دارد و به صورت اتوماتیک صفحه ای که از نویز دچار مشکل شده است را تصحیح کرده و بسیار شفاف و صاف نشان خواهد داد.
  • همان طور که گفته شد تلویزیون جدید جی پلاس (gplus) دارای تکنولوژی روز است و از این رو می توان فایل های مختلف، تصاویر و … را از گوشی، لپ تاپ، تبلت و … به تلویزیون منتقل کرد. شما حتی می توانید برنامه های اجتماعی خود از قبیل تلگرام، اینستا گرام و … را از طریق تلویزیون چک کرده و کنترل کنید.

جی پلاس در حدود یک سال زمانی که از تولیداتش می گذرد توانسته سری های جدیدتر و پیشرفته تری به مشتریان عرضه کند. با توجه به قیمت جی پلاس مشتریان از امکانات و ویژگی های خوبی بهره خواهند برد.

 

برای تهیه و خرید این مدل از تلویزیون بهتر است که به فروشگاه های مجاز فروش مراجعه کرده و از نزدیک کیفیت رنگ و صدا و وضوح تصویر برند جی پلاس را مشاهده کنید.

 

تلویزیون جی پلاس داخل کشور ایران ساخته می شود و تلاش شده تا اکثر قطعات آن تولید داخل باشند، هرچند که در ساخت بهترین برندهای دنیا نیز برخی قطعات از کشورهای دیگر وارد می شود. به طورکلی در دنیای امروزی برای تولید یک محصول کشورهای مختلفی دخیل هستند و همه کشورها به یکدیگر نیاز دارند. این مدل از تلویزیون های ساخت داخل شاید در حال حاضر نتواند با تلویزیون مشابه خارجی برابری کنند اما نیاز بسیاری از مشتریان را حتی در سطوح بالا برآورده می کنند.

تلویزیون های داخلی پیشرفته تر از گذشته و دارای تکنولوژی های روز هستند از جمله میتوان  کیفیت Full HD را نام برد. تولید کالای داخلی گام بسیار مهمی جهت پیشرفت و خودکفایی در زمینه تولیدات است و علاوه بر اینکه می تواند در داخل کشور تولید و به مصرف داخلی برسد، امکان صادرات آن نیز فراهم خواهد شد و خود این موضوع به نوعی منبع کسب درآمد محسوب می شود.

برخی سوالات متداول:

تلویزیون جی پلاس توسط چه شرکتی در ایران معرفی شد ؟

تلویزیون جی پلاس برای اولین بار توسط شرکت گلدایران در سال ۹۷ به بازار معرفی شد. شرکت گلدیران نماینده رسمی تمامی محصولات خانگی – صوتی تصویری ال جی در داخل ایران می باشد.

انواع تلوزیون جی پلاس را نام ببرید؟

تلویزیون جی پلاس مدل استلار – تلویزیون جی پلاس مدل استایل – تلویزیون جی پلاس مدل پاور

نوشته های اخیر

بهترین تشک طبی + 11 مدل پرطرفدار ایرانی و خارجی

هر انسان به طور معمول نزدیک به یک سوم عمر خود را در خواب سپری…

2 ماه پیش

تلویزیون هوشمند چیست + تفاوت تلویزیون اسمارت با معمولی

یکی از متداول ترین کالاهای دیجیتال تلویزیون می باشد. این صفحه جادویی از همان ابتدای…

2 ماه پیش

بهترین مارک کولر آبی چیست + 6 مدل مارک کولر آبی 1403

هر چقدر که به فصل تابستان و گرما نزدیک‌ تر می‌شوید، دغدغه داشتن یک سیستم…

2 ماه پیش

معرفی برند ال جی – LG Brand

آن هایی که اهل دنیای دیجیتال و تازه های این جهان جذاب الکترونیکی هستند خوب…

2 ماه پیش

ظروفی که هرگز نباید در ماشین ظرفشویی قرار دهید + 18 ظروف ممنوعه در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های اتوماتیک دستگاههای کاربردی در آشپزخانه هستند، اما آیا همه ظروف را میتوان…

2 ماه پیش

راهنمای خرید قهوه ساز + بهترین قهوه ساز در بازار 2024

در مقاله راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی بهترین قهوه ساز سعی داریم که شما…

2 ماه پیش