بهترین برندها

معرفی برند امرسان – Emersun Brand

هرگاه صحبت از کالا و لوازم خانگی ایرانی به میان می آید مسلماً برند امرسان یکی از برندهای مطرح است. امرسان یکی از کارخانه های تولیدی نام آشنای ایرانی است که سال ها در زمینه لوازم خانگی فعالیت داشته است.

در بازار پرطرفدار و متنوع لوازم خانگی امرسان با انتخاب محصولات جدید و همچنین بهترین لوازم برقی امرسان می توانید نیازهای خانواده خود را با هر تعداد جمعیت برطرف نمایید و برای خرید یک کالای مناسب و باکیفیت نیازی به صرف هزینه های زیاد و سرسام آور ندارید و با هر سطح درآمدی که باشید می توانید کالای موردنظر خود را خریداری کنید.در این مقاله این برند ایرانی و باسابقه را به شما معرفی خواهیم کرد تا بیشتر با آن آشنا شوید.

آغاز دهه شصت، آغاز برند امرسان

شرکت امرسان در سال ۱۳۶۰ و در دوره جنگ ایران و عراق توسط سلطان حسین فتاحی تأسیس شد. برند امرسان تا سال ۱۳۶۶ تنها به تولید فریزر خانگی مشغول بود اما پس ازآن تصمیم به تولید یخچال فریزر ۱۶ فوت گرفت. با توجه به شرایط جنگ و اوضاع اقتصادی که بر کشور حاکم بود، برند امرسان با جسارت زیادی توانست مشتریان خود را راضی نگاه داشته و علاوه بر آن بر تعداد آن ها نیز بیافزاید. پس از استقبالی که از بهترین یخچال فریزر ایرانی صورت گرفت، در سال های بین ۱۳۷۱ تا ۷۵ خط تولید مدل فریزرهای ۱۸ و ۲۰ فوتی (فریزر در پایین) نیز راه اندازی شد.

گروه صنعتی امرسان چندین سال متوالی توانسته عناوین و افتخارات مختلفی ازجمله، حرفه ای ترین کارآفرین کشور با اشتغال زایی بیش از ۸۶۰ نفر به طور مستقیم و بیش از ۵ هزار نفر به صورت غیرمستقیم، اولین تولیدکننده لوازم خانگی دارای گواهینامه نوآورترین شرکت ایرانی، کارآفرین برتر کشور و تولیدکننده برتر کشور را از سازمان ها، نهادها و ارگان های مختلف همچون وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از حقوق تولیدکننده و مصرف کننده را از آن خودکند.

قابل ذکر است که برند امرسان برای استخدام نیروهای خود بر تخصص و توانایی های فردی و فنی افراد تمرکز دارد. در حال حاضر بیش از ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و یا پاره وقت با این شرکت همکاری دارند که حدود بیست درصد آن ها دارای تحصیلات تکمیلی و یک درصد از کل آن ها دارای مدرک دکترا هستند. شرکت به طور مستمر با برگزاری برنامه های آموزشی و انگیزشی سعی در ارتقای روحیه همکاری و علمی در بین کارمندان خود دارد، زیرا با استفاده از توانایی این افراد می تواند تولیدی باکیفیت داشته باشد.

اگر میخواهید با دیگر برند ایرانی آشنا شوید مقاله برند اسنوا را مطالعه نمایید.

اگر اهل گیم هستید حتما به دنبال بهترین بازی ها میگردید. مقاله لیست بهترین بازی های ps5 بهترینها را به شما معرفی میکند.

شرکت صنایع امرسان با استفاده از ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا به تولید لوازم خانگی می پردازد. ازجمله ماشین تولید ورق های اکسترودی باقابلیت تولید انواع ورق های ABS در سایزهای مختلف، دستگاه تمام اتوماتیک رولفرمینگ جهت تولید بدنه های کارخانه امرسان، ماشین آلات تزریق، خطوط تست ثابت جهت تست و کنترل صد در صد محصولات کارخانه امرسان.

برند امرسان مدعی است که با تنوع محصولات و کیفیت بالا و همچنین با توجه به نیازهای مشتریان مطابق با طراحی های جدید گزینه های بسیاری را پیش روی مصرف کننده قرار می دهد. امرسان با گارانتی ۳ ساله محصولات، نویدبخش طول عمر تولیدات خود است.به دلیل وجود بازار رقابتی در زمینه تولیدات لوازم خانگی چه در داخل و چه در خارج کشور، شرکت ها و کمپانی های مختلف باید برای ارتقای سطح کیفی محصولات خود تلاش فراوانی انجام دهند.

ازجمله این تلاش ها سرمایه گذاری در بخش های تحقیقی و توسعه است. برند امرسان نیز باهدف بهبود عملکرد و خدمات در این زمینه فعالیت های زیادی انجام داده است. امرسان به نوآوری، طراحی و تولید محصولات جدید اهمیت زیادی می دهد همچنین در کنار نوآوری از دانش و تکنولوژی روز استفاده کرده است. این شرکت با تکیه بر معیارهای این چنینی چشم اندازی برای خود ترسیم کرده که تا سال ۱۴۰۴ شمسی بتواند به برند مطرح در سطح منطقه تبدیل شود.

موسس شرکت امرسان

سلطان حسین فتاحی در سال ۱۳۳۶ در شهرستان میانه از توابع استان آذربایجان شرقی متولد شد. وی تحصیلات ابتدایی خود را در میانه به اتمام رساند و در سال ۴۹ وارد هنرستان آزمایش شده و درنهایت موفق به اخذ دیپلم برق شد. مدرک لیسانس مهندسی مکانیک خود را از دانشگاه آزاد تهران جنوب و مدرک ارشد مدیریت اجرایی را از سازمان مدیریت صنعتی دریافت نمود. دوره DBA با گرایش مدیریت استراتژیک را نیز در دانشگاه تهران گذراند.

آقای فتاحی از سال ۴۹ هم زمان با تحصیل در مدرسه، در شرکت های مختلفی ازجمله آزمایش، ارج، الکترو لوکس و … مشغول به کار و فعالیت بوده است.

اگر مشغول تهیه جهیزیه هستید میتوانید در مقاله لیست لوازم برقی جهیزیه لوازم ضروری را ببینید.

اگر میخواهید با سامسونگ و چگونگی به وجود آمدن آن آشنا شوید مقاله معرفی مارک سامسونگ را مطالعه نمایید.

ابتدا فتاحی به عنوان متخصص دو روز در هفته به کارخانه یخچال سازی در خرم آباد جهت شارژ یخچال هایشان مراجعه می کرد. پس از مدتی با مدیرعامل کارخانه صحبت کرد و از او درخواست کرد که کارخانه آن ها تنها بدنه بسازد و او کل محصول آن ها را بدون موتور خریداری کند. کارخانه خرم آباد موافقت کرد و از آن به بعد بارهای خود که شامل بدنه یخچال می شد را به تهران و کارگاه فتاحی می فرستاد و وی موتور ژاپن بر روی آن ها نصب می کرد و به بازار ارائه می کرد.

بدیهی است به این دلیل که کالای نهایی را فتاحی وارد بازار می کرد پس نام محصول را نیز او انتخاب کرد. ازآنجایی که پیش از انقلاب برند آمریکایی امرسون لوازم خانگی تولید می کرد و جای خوبی هم بین مردم بازکرده بود، فتاحی تصمیم گرفت که با تغییر کوچکی در نام این شرکت آمریکایی از برند امرسان برای محصولاتش استفاده کند. پس از مدتی با افزایش سود و سرمایه او توانست کارگاه خود را مجهز کرده و تولیدات یخچال فریزر را کاملاً خود به عهده بگیرد.

امرسان کار خود را در یک کارگاه اجاره ای ۳۵۰ متری و با تولید روزانه ۱۰ الی ۱۵ دستگاه شروع کرد و پس از مدتی کارگاه تبدیل به کارگاهی ۱۰۰۰ متری در شهرک صنعتی کمرد شد. فتاحی با گذراندن دوره ای در کارخانه آزمایش به این نتیجه رسید که چیز جدیدی برای یادگیری فنی وجود ندارد بنابراین به عنوان طراح وارد الکترولوکس شد و در آنجا توانست اولین بخاری نفتی خود را طراحی کند.

یک سال در آنجا مشغول به کار شد و پس ازآن وارد ارج شد اما پس از سه سال به دلیل نداشتن مدرک پایان خدمت از شرکت اخراج شد. او به دلیل مشکلات مالی توان ادامه تحصیل نداشت و هم زمان با گذراندن دوران سربازی مشغول به کار شد. در سربازی زبان انگلیسی خود را تقویت کرد و پس از پایان خدمت به استخدام شرکت ساراول درآمد. در این شرکت نیز کولرآبی و آبگرمکن نفتی را طراحی کرد و در کنار کار به ادامه تحصیل نیز پرداخت.

او در سرش رؤیاهای بزرگی می پروراند بنابراین با پیشنهاد افزایش حقوق هم موافقت نکرد و با اجاره مغازه ای به تعمیر یخچال های دست دوم پرداخت. وی از تکنیک یخچال فریزرهای جنرال استیل آمریکایی برای طراحی یخچال هایش بهره برد و با تلاش و ممارست فراوان توانست درنهایت طراحی منحصربه فرد خود را در تولید محصولاتش داشته باشد.

برند امرسان با مرور زمان با افزایش تبلیغات در سطح شهر و همچنین از طریق تلویزیون و صداوسیما توانست خود را بیشتر از قبل به مردم بشناساند و به عنوان یک برند ایرانی باکیفیت مطرح شود. در حال حاضر فتاحی رئیس هیئت مدیره شرکت امرسان است. او پیشرفت شرکت خود را مدیون و مرهون تلاش های بی وقفه، پاسخ به نیاز مشتری، ایجاد بازار جدید، همگام شدن با تکنولوژی و … می داند.

همچنین او اشاره می کند که با رشد و گسترش فضای مجازی می توان از این فضا به عنوان فرصت زمینه ای جهت تأمین، توزیع و تبلیغات استفاده کرد.

اگر میخواهید با یک برند خارجی لوازم خانگی آشنا شوید، توصیه میکنیم مقاله برند پاناسونیک را مطالعه نمایید.

برای آشنایی بیشتر با برند ال جی به مقاله تاریخچه برند ال جی مراجعه کنید.

شعار و اهداف برند امرسان

زیبا، پیشرو، مطمئن شعار برند امرسان است. زیبایی یکی از آیتم هایی است که برای برند امرسان بسیار حائز اهمیت است. لوازم آشپزخانه به ویژه یخچال فریزر ازآن جهت که حجم زیادی از آشپزخانه را اشغال می کنند به لحاظ زیبایی نیز بسیار تأثیرگذار هستند. یک لوازم خانه یا آشپزخانه مناسب لوازمی است که با سایر عناصر منزل شما و به طورکلی با دکوراسیون منزل شما همخوانی و هارمونی داشته باشد.

شرکت امرسان به بهترین بودن ایمان دارد و تمام تلاش خود را می کند که در ابعاد مختلف بهترین انتخاب مشتریان خود باشد و همچنین بتواند به بالاترین تکنولوژی و طراحی ها دست پیدا کند. پیشرو بودن در تولید لوازم خانگی از اهداف مهم شرکت امرسان است. امرسان در تبلیغات یخچال فریز خود از شعار مشهور زیبا، جادار، مطمئن استفاده می کند. منظور از جادار بودن ظرفیت و گنجایشی است که یخچال فریزر در اختیار شما قرار می دهد.

امرسان یخچال فریزرهایی با گنجایش های متفاوتی به خریداران ارائه می دهد. مطمئن بودن از دیگر ویژگی هایی است که امرسان به مشتریان خود هدیه داده است. با خرید محصولات امرسان شما می توانید از کیفیت، عملکرد و طول عمر آن مطمئن باشید و از خرید خود پشیمان نمی شوید.یکی از مهم ترین اهداف شرکت امرسان افزایش رفاه و راحتی مردم با تولید لوازم خانگی است و سعی دارد با هوشمند سازی محصولات، زیبایی، آسایش، بهره وری و صرفه جویی در انرژی را به مردم هدیه کند.

به عنوان مثال امرسان در سال ۱۳۹۶ از برخی محصولات هوشمند خود همچون یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان، یخچال فریزر ۲۷ فوت و همچنین یخچال فریزر ۲۲ فوت در نمایشگاه بین المللی تهران رونمایی کرد. این محصولات قابلیت کنترل از راه دور توسط گوشی همراه، عیب یابی هوشمند، اعلام قطع برق، تبدیل فریزر به یخچال در صورت نیاز به فضای بیشتر، کتاب آشپزی، رادیو، ام پی تری پلیر، قابلیت پخش فیلم و عکس از طریق یو اس بی و … را دارا هستند.

از سایر محصولات هوشمند و غیرهوشمند برند امرسان می توان به اجاق گاز امرسان (رومیزی، مبله، هود توربو دیجیتال)، ماشین لباسشویی امرسان (انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک)، جاروبرقی امرسان (در مدل ها و قدرت های متفاوت) و … اشاره کرد.

اگر دوست دارید با بهترین مارکهای ایرانی دیگر آشنا شوید، مقاله مارک ایکس ویژن، یکی دیگر از آنها را به شما معرفی می‌کند.

مروری کوتاه بر فعالیت های برند امرسان

  • امرسان در سال ۱۳۸۲ اولین تولید یخچال فریزر هوشمند (سامی ۴۶) خود را به بازار ارائه کرد.
  • طراحی و تولید یخچال فریزر دوقلو نوفر در سال ۱۳۸۶
  • در سال ۱۳۸۸ تمامی محصولات برند امرسان با برچسب انرژی و در رتبه A و B تولید شد.
  • در آغاز دهه نود شمسی شرکت تصمیم به یک تحول سازمانی گرفت و اولین قدم های خود در این زمینه را با خرید زمینی به مساحت ۱۵۰۰۰۰ متری واقع در شهرک صنعتی عباس آباد کارخانه جدید را آغاز کرد.
  • با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تفاوت سلیقه در مشتریان و به طورکلی در بازار لوازم خانگی، شرکت لوازم خانگی امرسان تولید یخچال فریزرهای ساید بای ساید را در سال ۱۳۹۲ آغاز کرد.
  • شرکت امرسان از اولین شرکت هایی بود که در سال ۱۳۹۳ موفق به کسب رتبه A++ در انرژی محصولات خود شد. البته در کمتر از دو سال بعد بازهم برای اولین بار در ایران موفق به اخذ رتبه A+++ شد.
  • لوازم برقی برند امرسان برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ خط تولید ماشین لباسشویی دوقلو و اتوماتیک را راه اندازی کرد.
  • با توجه به حجم تولیدات مختلف شرکت در سال ۱۳۹۵ پنج سوله به متراژ ۱۰۰۰۰ مترمربع را به بهره برداری رساند.
  • در سی و ششمین سالگرد تأسیس شرکت امرسان، ۳۶ ماه گارانتی هدیه این برند به مردم و خریداران بود.
  • شرکت امرسان بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی را برای مشتریان آماده کرده است. در این سایت انواع محصولات، جدیدترین تولیدات، خبرهای مربوط به محصولات، بروشورها، قیمت ها و … قرار داده شده است.

برخی سوالات رایج

موسس برند امرسان کیست؟

سلطان حسین فتاحی موسس شرکت امرسان در سال ۱۳۳۶ در شهرستان میانه از توابع استان آذربایجان شرقی متولد شد. وی تحصیلات ابتدایی خود را در میانه به اتمام رساند و در سال ۴۹ وارد هنرستان آزمایش شده و درنهایت موفق به اخذ دیپلم برق شد. مدرک لیسانس مهندسی مکانیک خود را از دانشگاه آزاد تهران جنوب و مدرک ارشد مدیریت اجرایی را از سازمان مدیریت صنعتی دریافت نمود. دوره DBA با گرایش مدیریت استراتژیک را نیز در دانشگاه تهران گذراند.

شرکت امرسان در چه سالی تولید لباسشویی را آغاز کرد؟

لوازم برقی برند امرسان برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ خط تولید ماشین لباسشویی دوقلو و اتوماتیک را راه اندازی کرد.

نوشته های اخیر

بهترین تشک طبی + 11 مدل پرطرفدار ایرانی و خارجی

هر انسان به طور معمول نزدیک به یک سوم عمر خود را در خواب سپری…

2 ماه پیش

تلویزیون هوشمند چیست + تفاوت تلویزیون اسمارت با معمولی

یکی از متداول ترین کالاهای دیجیتال تلویزیون می باشد. این صفحه جادویی از همان ابتدای…

2 ماه پیش

بهترین مارک کولر آبی چیست + 6 مدل مارک کولر آبی 1403

هر چقدر که به فصل تابستان و گرما نزدیک‌ تر می‌شوید، دغدغه داشتن یک سیستم…

2 ماه پیش

معرفی برند ال جی – LG Brand

آن هایی که اهل دنیای دیجیتال و تازه های این جهان جذاب الکترونیکی هستند خوب…

2 ماه پیش

ظروفی که هرگز نباید در ماشین ظرفشویی قرار دهید + 18 ظروف ممنوعه در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی های اتوماتیک دستگاههای کاربردی در آشپزخانه هستند، اما آیا همه ظروف را میتوان…

2 ماه پیش

راهنمای خرید قهوه ساز + بهترین قهوه ساز در بازار 2024

در مقاله راهنمای خرید قهوه ساز و معرفی بهترین قهوه ساز سعی داریم که شما…

3 ماه پیش