بهترین برندها

معرفی برند ایکس ویژن (X.Vision Brand) + محصول ایرانی

برند ایکس ویژن یکی از برندهای ایرانی که این سال ها با تولیدات مختلفی که در زمینه صوتی و تصویری همچون تلویزیون داشته به خانه های ایرانی راه پیداکرده برند ایکس ویژن است. البته لوازم برقی ایکس ویژن همچون یخچال فریزر، آبسرد کن و تصفیه هوا ویژن نیز از دیگر محصولات مارک ایکس ویژن یا همان مادیران است که به بازار مصرفی داخلی و خارجی ارائه می شود.

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی موجود و تبلیغات فراوان جهت انتخاب و خرید کالای ایرانی بسیاری از مردم کالاهای تولید داخل را به خارجی ترجیح می دهند. در مقاله معرفی برند ایکس ویژن شما را بیشتر با این شرکت و محصولات تولیدی اش آشنا خواهیم کرد.

 

تاریخچه برند ایکس ویژن

گروه مادیران در سال ۱۳۴۳ با عنوان شرکت امیری و شرکا شروع به کار کرد. مؤسس این شرکت محمود امیری بود. وی در سال ۱۳۱۸ در تهران متولد شد و دوره تحصیلات خود در زمینه تجارت را در لندن گذراند. محمود امیری در خانواده متمول و روشن فکر آذری الاصل بزرگ شد. او در اواخر دهه سی شمسی به همراه پدرش اولین سوپرمارکت بزرگ را در تهران راه اندازی می کند. اوایل شرایط کاری سوپرمارکت بارونق همراه بود اما بعدها باوجود رقبا و شرایط اقتصادی کشور مجبور می شوند که سوپرمارکت را تعطیل کنند.

محمود پس از آشنایی با ماشین حساب های برقی ژاپنی از آن ها نمایندگی فروش در ایران را گرفته و در این زمینه شروع به کار می کند. کار شرکت امیری و شرکا درواقع با فروش همین ماشین حساب ها پا می گیرد تا اینکه پس از مدتی شروع به فروش دستگاه های اسکناس شمار نیز می کند. ازآنجایی که اجناس فروخته شده ژاپنی بود بنابراین قیمت مناسب تری نسبت به رقبای اروپایی و آمریکایی خود داشت. البته قابل ذکر است که شرکا درواقع اعضای خانواده امیری( پدر، مادر، خواهر و برادر محمود) بودند.

برای دیدن بهترین تلویزیون های ایرانی به مقاله  بهترین مدل تلویزیون  ایرانی و خارجی مراجعه کنید.

اگر به دنبال خرید کولر آبی خوب هستید، قبل از هر اقدامی مقاله کولر آبی خوب چی بخرم را بخوانید.

شرکت امیری پس از مدتی با شرکت شارپ شروع به همکاری و فروش ماشین حساب دیجیتال و دستگاه های اداری می کند. پس از افزایش فعالیت در زمینه فروش دستگاه های اداری نام شرکت به مرکز ماشین های اداری ایران تغییر پیداکرده و این شرکت در سال ۱۳۵۵ اولین ماشین تحریر را وارد کشور کرد. در سال ۶۳ نیز اولین دستگاه فکس توسط این شرکت به مردم ایران معرفی شد. قابل ذکر است که اولین لپ تاپ با برند شارپ نیز در سال ۱۳۶۸ به ایران راه پیدا کرد.

شرکت ایرانی ویژن تا حدود سی سال پس از تأسیس به وادی تولید وارد نشده بود تا اینکه سرانجام از سال ۷۳ خط تولید خود را با تولید مانیتورهای ال جی شروع کرد. نام مادیران در سال ۱۳۸۰ با پیشنهاد یکی از مهندسین شعبه خدمات انتخاب و وارد بازار تجاری ایران شد. جهت گارانتی محصولات نیز از این نام استفاده می شود. برند ایکس ویژن از سال ۱۳۸۵ با تولید در زمینه محصولات صوتی تصویری و تلویزیون ایکس ویژن متولد شد.

این محصول به دلیل کیفیت خوب و قابل قبولی که داشت در رتبه سوم بازار قرار گرفت. برند ایکس ویژن تحت گارانتی مادیران فعالیت خود در تولیدات مختلف دیگری ادامه داد و از سال ۱۳۹۵ به بعد نیز وارد فاز تولید لوازم خانگی همچون یخچال فریزر ایکس ویژن، ماشین لباسشویی ایکس ویژن، آبسرد کن ایکس ویژن و تصفیه هوا ایکس ویژن و … شد.

آیا با برند اسنوا آشنایی دارید؟ برند اسنوا نیز یکی از بهترین برندهای ایرانی است که لوازم خانگی تولید می‌کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این برند، مقاله ما در مورد شرکت اسنوا را از دست ندهید.

 

محصولات ایرانی شرکت ایکس ویژن

  • محصولات صوتی تصویری ایکس ویژن

برند ایکس ویژن تلویزیون های ال ای دی و هوشمند در سایزهای مختلف را به بازار معرفی کرده است. این تلویزیون ها مجهز به صدای دالبی، ماشین زمان(Time shift )، قابلیت ضبط برنامه های تلویزیونی، تصویر فول اچ دی دارای رزولوشن بالا و کیفیت رنگ بالا هستند. از دیگر محصولات برند ایکس ویژن می توان به سوند بار، دستگاه دیجیتال، دسته های بازی، آنتن و … اشاره کرد. از دیگر محصولات صوتی تصویری ایکس ویژن مانیتورهایی در اندازه مختلف است که مشتریان زیادی در بازار داخلی دارد.

ایستکول نیز یکی دیگر از برندهای پر افتخار ایرانی است. برای آشنایی با آن مقاله معرفی برند ایستکول را بخوانید.

  • لوازم خانگی ایکس ویژن

لوازم خانگی ایکس ویژن مانند لوازم برقی ویژن دارای تولیدات متفاوتی است. محصولات خانگی برند ایکس ویژن تولید کننده انواع یخچال فریزر ویژن است که به صورت ساید بای ساید در ظرفیت ها و رنگ های مختلف با ویژگی نوفراست( بدون برفک)، یخچال های ایستاده با سیستم گردش هوای چندگانه، ماشین لباسشویی ایکس ویژن در ظرفیت های متفاوت مجهز به صفحه نمایش آل ای دی و برنامه شست و شوی اقتصادی، دارای برچسب مصرف انرژی و … تولید می شود.

از دیگر محصولات لوازم خانگی برند xvision دستگاه تصفیه هوا است که تولید شرکت هایی همچون شارپ است و تحت گارانتی مادیران عرضه می شود. این محصول در اندازه های مختلف و ویژگی هایی که نیاز مشتری را برطرف می کند، عرضه شده و به فروش می رسد. آبسرد کن ایکس ویژن نیز در مدل ها و قیمت های متفاوت برای هر بودجه ای مناسب است و شما می توانید هر یک از این محصولات را با توجه به نوع نیاز و پولی که در اختیاردارید تهیه کرده و مورداستفاده قرار دهید.

نام تجاری ایکس ویژن یکی از نام های معتبر در بازار لوازم خانگی و صوتی تصویری است. برای خرید محصولات متفاوت از مارک ایکس ویژن می توانید به صورت حضوری به نمایندگی های این شرکت یا سایر فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. علاوه بر آن امکان این را دارید که از سایت های معتبر اینترنتی جهت خرید محصولات اقدام فرمایید.

برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی موجود در بازار است و توانسته بخش بزرگی از نیاز بازار داخلی را تأمین کند.

یکی دیگر از برندهای معروف ایرانی امرسان است. برای آشنایی با تاریخچه آن مقاله معرفی شرکت امرسان را مطالعه کنید.

 

برخی سوالات متداول:

۱٫برند ایکس ویژن در کدام کشور تولید شده است؟

برند ایکس ویژن یک برند ایرانی می باشد که در تولید انواع محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی فعال است.

۲٫محصولات ایرانی ایکس ویژن شامل چه محصولاتی می شود؟

محصولات صوتی تصویری ایکس ویژن -لوازم خانگی ایکس ویژن

 

نوشته های اخیر

۱۹ مهمترین نکات تمرین ویولن که برای حرفه ای شدن باید بدانید

تصمیم گرفته‌اید که ویولونیست شوید؟ تبریک می‌گوییم؛ اما این تازه اولین قدم است. برای ویولن…

4 ساعت پیش

سرویس کولر آبی بدون نیاز به تعمیر کار برای تابستان سال ۱۴۰۳

هومیاتو در این مقاله قصد دارد صفر تا صد سرویس کولر آبی در منزل را…

6 ساعت پیش

راهنمای خرید ارگ آموزشی + بهترین ارگ برای شروع

کيبورد و ارگ موسیقی یکی از آشناترین سازهایی هستند که ما در محافل مختلف هنری،…

2 روز پیش

معرفی شرکت یاماها (YAMAHA) + تاریخچه تاسیس و برند یاماها

اکثر ما شرکت یاماها را بیشتر با آلات موسیقی یاماها و یا موتور سیکلت‌های آن…

2 روز پیش

بهترین مارک آبمیوه گیری ۱۴۰۳ + انواع سه کاره و چهار کاره

می‌خواهید بدانید بهترین مارک آبمیوه گیری (پرفروش ترین مارک آب میوه گیری) بازار کدام است؟ و…

2 روز پیش

۱۷ بهترین اپلیکیشن موسیقی + آموزش موسیقی با نرم افزار نت خوانی

اینکه تصمیم گرفته‌اید یک ساز انتخاب کنید و به دنیای موسیقی قدم بگذارید و با…

2 روز پیش